تبلیغات

تبلیغات

از چه طریقی به شهر شیراز سفر کنیم؟

shiraz-1

شهر شیراز یکی از زیباترین و تاریخی­ترین شهرهای ایران عزیزمان می­باشد. معمولا فصل بهار، بهترین زمان برای سفر به این شهر است. شما می­توانید با سفر به این شهر، از جاذبه­های متنوع تاریخی و فرهنگی این شهر دیدن کنید و خاطره به یاد ماندنی از این سفر در ذهن خود بسازید. ما در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با انتخاب هوشمندانه مسیر و روش سفر به شیراز، راحت­تر و با دغدغه کمتر به این شهر سفر کنید. اگر در یکی از شهرهای تهران، تبریز، مشهد و یا بندرعباس ساکن هستید، این مقاله کمک زیادی به شما در سفر به شیراز خواهد کرد.

شیراز

سفر به شیراز با خودرو شخصی

اگر ساکن شهر تهران باشید و بخواهید با اتومبیل شخصی به شیراز سفر کنید، باید مسافت حدود ۹۳۰ کیلومتری را طی کنید که چیزی بین ۱۰ الی ۱۱ ساعت در راه خواهید بود. اگر در تبریز زندگی می­کنید، مسافت طولانی­تری در پیش دارید و باید حدود ۱۴۰۰ کیلومتر را برای رسیدن به شیراز طی کنید. یعنی تقریبا ۱۶ ساعت در جاده خواهید بود. اگر می­خواهید از مشهد به شیراز سفر کنید، حدود ۱۴۵۰ کیلومتر راه دارید و حدود ۱۷ ساعت در راه خواهید بود. اما اگر در بندرعباس زندگی می­کنید، برای رسیدن به شیراز باید حدود ۵۵۰ کیلومتر را طی کنید و نهایتا ۷ ساعته به آنجا خواهید رسید. طبیعتا پیمودن این مسافت با اتومبیل شخصی برای مشهدی­ها و تبریزی­ها بسیار فرسایشی خواهد بود.

سفر به شیراز با هواپیما

اگر می­خواهید زمان کمتری را برای رسیدن به شهر زیبای شیراز صرف کنید، با خرید بلیط هواپیما از وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، به راحتی می­توانید خودتان را به این شهر برسانید. اگر ساکن شهر تهران هستید می­توانید با خرید بلیط هواپیما تهران شیراز این مسافت را در حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه طی کنید. تبریزی­ها طی ۲ ساعت، مشهدی­ها طی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و بندرعباسی­ها نیز می­توانند این مسافت را طی ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه با هواپیما طی کنند.

 

سفر با هواپیما به شهر شیراز

اگر اهل سفرهای جاده­ای هستید و پیمودن مسافت­های زیاد با اتومبیل شخصی در جاده برای شما خسته کننده نیست، حتما برای سفر به شیراز از خودرو شخصی استفاده کنید و از زیبایی­های جاده نیز بهره ببرید. اما اگر مدت زمانی که برای سفر به شیراز در اختیار دارید، زیاد نیست و یا حوصله سفرهای طولانی جاده­ای را ندارید، می­توانید با خرید بلیط سیستمی هواپیما یا بلیط چارتری با بهترین قیمت از طریق وبسایت اسنپ تریپ، از هرکجای ایران که هستید به شهر زیبای شیراز سفر کنید. کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و با انتخاب مبدا و مقصد و همچنین زمان پرواز، بلیط خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

همچنین بخوانید  لوله بازکنی شبانه روزی در جنوب تهران ارسال نیرو فوری

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *