تبلیغات

تبلیغات

3 دلیل که نیاز به ساعت هوشمند در سال 2020 دارید

Why-You-Need-a-Smartwatch

حتی در اواسط دهه 1980 ، مردم رویای فن آوری پوشیدنی را در سر داشتند. به جای اینکه وقت خود را هدر کنید و به دنبال استفاده از وسایل خود باشید، می توانند با شما سفر کنند. به این معنا که شما دیگر با فناوری کار نخواهید کرد بلکه با زندگی شما ترکیب می شود.

از آنجا که ما تأثیر ، از نظر جسمی و روحی، هنگام کار با گوشی های هوشمند خود شده ایم ، ساعت های هوشمند به ما کمک می کنند تا هم در جمع باشیم و هم آنلاین باشیم.

اگر در حال خرید یک ساعت هوشمند هستید، اجازه دهید نگاهی به دلایل اینکه چرا باید از ساعت هوشمند استفاده کینم بیاندازیم، با تک تیپ همراه باشید.

پیشنهادی:

نحوه فکتوری ریست گلکسی واچ سامسونگ

1. مشاهده سریع پیام ها

مشاهده سریع پیام ها

هنگامی که میخواهید یک گوشی جدید خریداری کنید، شما باید بین دستگاهی که سیستم عامل “اندروید” گوگل را اجرا می کند و آیفون اپل که سیستم عامل “iOS” را اجرا می کند، انتخاب کنید. شما برای خرید ساعت های هوشمند باید تصمیم درست بگیرید، اگرچه بهترین گزینه شما به این که از چه تلفن هوشمندی استفاده می کنید بستگی دارد.

همانطور که انتظار دارید ، اپل واچ دارای سیستم عامل “watchOS” است ، با سایر محصولات اپل کاملاً یکپارچه است. در نتیجه ، اغلب بهترین انتخاب برای کاربران آیفون است. برای هر شخصی که از تلفن هوشمند اندروید استفاده می کند ، می توانید ساعت هوشمندی را که سیستم عامل Wear OS گوگل پیکسل واچ را اجرا می کند ، انتخاب کنید.

اگرچه می توانید از ساعت Wear OS گوگل با دستگاه آیفون خود استفاده کنید ، یک دلیل عالی برای هماهنگی با تلفن هوشمند شما اطلاعیه ها وجود دارد.

هر دو سبک ساعت هوشمند با تلفن هوشمند مرتبط خود ادغام می شوند و این امکان را برای شما فراهم می کند که اعلان هایی را در مچ دست خود دریافت کنید. در سطح پایه ، شما قادر هستید تماس های دریافتی را نمایش داده ، پیام های جدید را مشاهده کنید (و به آنها پاسخ دهید) و با اعلان های مداوم مانند کنترل موسیقی ارتباط برقرار کنید.

بنابراین ، به جای اینکه همیشه در مورد زنگ خودرن گوشی هوشمند خود نگران باشید ، یا منتظر دریافت پیامک باشید، می توانید تلفن خود را در کیف یا جیب خود بگذارید. برای مشاهده اعلان های خود ، فقط از ساعت هوشمند خود استفاده کنید و می توانید تصمیم بگیرید که آیا بلافاصله باید از گوشی استفاده کنید یا خیر.

همچنین بخوانید  چگونه میکروفن ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟ نحوه قطع کردن میکروفن ویندوز 10

2. بررسی هوشمند تناسب اندام

بررسی هوشمند تناسب اندام

ردیاب های تناسب اندام دستگاه هایی هستند که در ساعت هوشمند شما تعبیه شده اند و به شما امکان می دهند اطلاعات مربوط به فعالیت بدنی روزانه خود را ردیابی کنید. ردیاب های تناسب و سلامت با ویژگی هایی طراحی شده اند که به شما در حفظ سلامت در طول روز کمک می کند.

ساعت های هوشمند با تمام ویژگی های یکسان داخلی وجود دارند. شما قادر خواهید بود تعداد گام ها خود را ردیابی کنید ، ضربان قلب خود را ردیابی کنید و خواب خود را تجزیه و تحلیل کنید. بر خلاف مچ بندهای ردیاب تناسب اندام ، می توانید از برنامه های نصب شده روی تلفن هوشمند و ساعت هوشمند خود نیز استفاده کنید.

بیشتر بدانید:

اپل واچ سری 4 بهترین ساعت هوشمند

از طرف دیگر ، یک ساعت هوشمند می تواند طیف وسیعی از برنامه ها ، از جمله خدمات ردیابی محبوب تناسب اندام را اجرا کند. تجربه تناسب اندام مبتنی بر مچ بند اغلب در ساعت هوشمند تعامل بیشتری دارد ، زیرا صفحه بزرگتر رنگی امکان شخصی سازی را فراهم می کند.

3. بهبود مسیریابی GPS

بهبود مسیریابی GPS

تعداد بیشتری از ساعت های هوشمند با یک سنسور GPS داخلی همراه هستند. برای مدت طولانی ، تنها راه برای به دست آوردن مزایای برنامه های ردیابی تناسب اندام این بود که گوشی خود را با ساعت هوشمند از طریق بلوتوث متصل کنید. اگر یک ساعت را با GPS انتخاب می کنید ، می توانید برنامه ردیابی تناسب اندام مورد نظر خود را نصب کنید ، و نگران فراموش کردن گوشی خود نباشید.

استفاده از GPS همچنین به شما امکان مشاهده و تعامل نقشه را می دهد. مانند اکثر مردم ، احتمالاً از گوگل مپ یا اپل مپ استفاده می کنید تا بتوانید به مقصد خود برسید. در حالی که این در هنگام رانندگی قابل استفاده است ، هنگام راه رفتن ، دویدن یا دوچرخه سواری می تواند چالش برانگیز باشد.

در آن مواقع ، نگاه کردن مداوم به تلفن شما یک حواس پرتی است و به این معنی است که ممکن است تصادف کنید. ساعت های هوشمند با GPS اغلب نسبت به گوشی های هوشمند راحت تر هستند، بنابراین بهتر است که از ساعت هوشمند استفاده کنید.

هم اپل و هم گوگل نسخه های ساعت هوشمند برنامه های مسیریابی خود را توسعه داده اند. اگر ساعت هوشمند شما از طریق بلوتوث متصل است ، تلفن شما می تواند مسیر را بارگیری کرده و آن را به ساعت شما ارسال کند تا شما به راحتی مسیر را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  چگونه بازی های نینتندو سوییچ را به مموری یا کارت حافظه جانبی انتقال دهیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *