تبلیغات

تبلیغات

چگونه پوشه دانلود در مرورگر مایکروسافت اج را تغییر دهیم؟

Change-Downloads-Folder-location-in-microsotf-edge

می خواهید پوشه دانلود مرورگر مایکروسافت اج را تغییر دهید اما نمی دانید چگونه مکان دانلود مایکروسافت اج را تغییر دهید ؟ نگران نباشید در ادامه با نحوه تغییر پوشه دانلود مرورگر مایکروسافت اج آشنا خواهید شد.

مرورگر مایکروسافت اج جدید مبتنی بر Chromium دانلود شما را در پوشه “Download” در درایو C شما بطور پیش فرض ذخیره می کند. برای بسیاری از کاربران که منطقی است. با این وجود ، ممکن است بهترین مکان برای سیستم شما نباشد. مخصوصاً اگر چندین هارد در سیستم شخصی خود داشته باشید.

به عنوان مثال ، ممکن است یک هارد معمولی داشته باشید که فضای ذخیره سازی کمی داشته باشید. شاید شما یک هارد NVMe با ظرفیت 256 گیگابایتی یا SSD با ظرفیت پایین برای اجرای سیستم عامل داشته باشید. و یک هارد با ظرفیت بیشتر در سیستم شخصی خود داشته باشید که می خواهید اطلاعات را ذخیره کنید.

به هر صورت ، در اینجا چگونگی تغییر پوشه دانلود پیش فرض درمرورگر کروم آورده شده است.

عوض کردن پوشه دانلود مایکروسافت اج

برای تغییر مکان پوشه دانلود مایکروسافت اج ابتدا مرورگر را راه اندازی کنید. سپس بر روی دکمه سه نقطه در سمت راست بالای مرورگر کلیک کنید. و سپس گزینه [ تنظیمات یا Settings ] را از منوی کشویی انتخاب کنید.

عوض کردن پوشه دانلود مایکروسافت اج

اکنون ، در صفحه تنظیمات ، از منوی سمت چپ بخش [ دانلودها یا Downloads ] را انتخاب کنید. در آنجا چند گزینه مختلف را مشاهده خواهید کرد. از جمله تغییر مکان پوشه دانلود مایکروسافت اج و اینکه مرورگر اج هر وقت خواستید از شما سؤال کنید. برای تنظیم مکان دیگری روی دکمه[ Change ] کلیک کنید.

عوض کردن پوشه دانلود مایکروسافت اج

File Explorer باز خواهد شد و می توانید پوشه دانلود مایکروسافت اج را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، من چندین درایو در سیستم خود دارم. بنابراین ، من درایو D خود را انتخاب می کنم. پس از تنظیم مکان ، روی دکمه [ Select Folder ] کلیک کنید.

خودشه. اکنون هر زمان که فایلی را از طریق مرورگر مایکروسافت اج دانلود کنید ، فایل در مکانی که شما انتخاب کردید ، ذخیره می شود. توجه داشته باشید که اگر می خواهید مرورگر هر بار از شما سؤال کند ، گزینه “[ Ask where to save each file before downloading ] را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که مایکروسافت جدید مبتنی بر کروم کراس پلتفرم است. این برنامه برای ویندوز 7 ، 8 ، 10 ، macOS ، iOS و اندروید موجود است.

اگر هنوز مایکروسافت اج را ندارید ، مقاله ما در مورد نحوه نصب مایکروسافت اج را بررسی کنید. همچنین ، حتماً در مورد تفاوت مرورگر کروم و کرومیوم بخوانید.

همچنین بخوانید  آموزش فعال کردن رمز دو مرحله ای استیم برای امنیت بیشتر اکانت استیم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *