تبلیغات

تبلیغات

لیست فیلترشکن های روسیه – فیلتر شکن روسی چه معایبی دارد ؟

Best-VPNs-for-Russia-in-2020

بدون ترس از مسدود شدن یا شناسایی شدن با فیلتر شکن روسیه ، اینترنت کاملاً اینترنت را گشت و گذار کنید . VPN روسی دارای سرورهایی در سرتاسر جهان است که یک اتصال سریع و هزاران آی پی را برای شما تضمین می کند تا بتوانید به راحتی به طور ناشناس و ایمن در حالی که در روسیه هستید به کارهای خود بپردازید .

فیلتر شکن روسی امن است ؟ حریم خصوصی اینترنت شما را تضمین می کند ؟

روسیه سابقه قابل توجهی از سانسور اینترنت دارد ، همانطور که در مفهوم Runet مشهود است . از سال 2018 ، دولت روسیه به سوی مسدود کردن چندین سرویس پیام رسان ، مانند تلگرام و سایر سرویس های ابری ، مانند Google Cloud و خدمات وب آمازون ، حرکت کرده است . علاوه بر آن سایتهایی مانند LinkedIn ممکن است در دسترس برخی کاربران نباشد . دولت روسیه همچنین مرتباً سایتهایی را که حاوی محتوای سیاسی ، محتوای LGBTQ و محتوای بزرگسالان هستند مسدود می کند .

دولت روسیه فیلتر شکن روسی را همچنان سفت و سخت خود را در اینترنت در این کشور سفت می کند . در ماه مه سال 2019 ، کرملین قانونی جدید را امضا کرد که به طور مؤثر اینترنت روسیه را از جهان خارج جدا می کند . از سال 2021 ، این امر به دولت کنترل کامل در تمام ترافیک اینترنت که وارد روسیه می شود و توانایی مسدود کردن چیزهایی را که دوست ندارند ، می دهد .

در همان زمان ، آنها به 10 ارائه دهنده محبوب فیلتر شکن نوشتند که خواستار دسترسی به سرورهای فیلترشکن هستند که از نظر فیزیکی مستقر در روسیه هستند . این امر باعث می شود دولت روسیه به هرگونه اطلاعات در مورد این سرورها دسترسی پیدا کند ، حریم خصوصی و امنیت کاربران را به خطر بیاندازد. اکنون بسیاری از ارائه دهندگان فیلترشکن اقدام به خارج کردن سرورهای خود از روسیه کرده اند .

بیشتر بدانید :

فیلترشکن vpnify برای اندروید : فیلتر شکن vpnify چه معایبی دارد ؟

لیست فیلتر شکن های روسی

Urban VPN یک فیلترشکن روسی که از یک خط مشی کامل در مورد عدم ورود به سیستم پیروی می کند و به شما امکان می دهد بدون هیچ محدودیتی و بدون ردیابی فعالیت خود به کلیه خدمات و تمام وب سایت ها دسترسی پیدا کنید . Urban VPN اتصال شما را رمزگذاری می کند و به شما امکان می دهد تا آدرس ای پی خود را با آدرس آی پی دیگری جایگزین کنید ، بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی در اینترنت جستجو کنید و هیچ نگرانی در مورد اینکه دولت ، ارائه دهنده خدمات اینترنت شما یا هر شخص ثالثی بدوی بتوانید ردیابی کنید.

همچنین بخوانید  تفاوت بین گرافیک جی فورس Max-Q و Max-P در لپ تاپ ها چیست؟

فیلترشکن روسی Surfshark

فیلترشکن روسی Surfshark

فیلتر شکن روسی Surfshark یک فیلترشکن مناسب با بودجه است که اینترنت را قطع نمی کند . شما بسته کامل را دریافت می کنید – رمزنگاری عالی ، سیاست سخت و بدون ثبت ، DNS با دانش صفر ، سوئیچ kill و موارد دیگر . فناوری CleanWeb آن حتی به تبلیغات ، بدافزارها و ردیابها نیز اهمیت می دهد .

برخلاف بیشتر فیلترشکن ها ، می توانید به اندازه دلخواه دستگاه های مختلفی وصل کنید. برای بهره مندی از اینترنت بدون محدودیت ، شما فقط به یک حساب کاربری برای کل خانواده خود نیاز دارید .

Surfshark دارای 1041 سرور در 61+ کشور از جمله برخی از سرورهای ایمن در روسیه است. اگرچه این یک پیشنهاد کوچکتر از بسیاری از رقبای خود است ، اما بیشتر از آن سرعت ، قابلیت اطمینان و امنیت را جبران می کند.

می توانید با پهنای باند نامحدود به راحتی هر محتوایی را مرور کنید . اینها فقط برخی از ویژگی هایی است که کاربران در مورد فیلتر شکن روسی Surfshark باید بدانند . تمام برنامه های آن با ضمانت 30 روزه برگشت هزینه پشتیبانی می شود .

Surfshark پشتیبانی از دستگاه های :

  • ویندوز
  • مک
  • اندروید
  • iOS
  • FireTV
  • لینوکس
  • کروم
  • فایرفاکس

بیشتر بدانید :

بررسی مشخصات فیلتر شکن 1.1.1.1

فیلترشکن روسی NordVPN

فیلترشکن روسی NordVPN

فیلترشکن روسی NordVPN هر آنچه شما نیاز دارید از فراهم می کند . این مستقر در پاناما است که حریم شخصی شما را تضمین می کند . بعلاوه ، هیچ قانونی برای نگرانی وجود ندارد. این فیلترشکن با بیش از 4000 سرور در سراسر جهان دارای شبکه جهانی است . شما می توانید به بیش از 60 کشور جهان ، از جمله همسایگان روسی ، لتونی ، فنلاند و لهستان وصل شوید .

پروتکل P2P در اکثر سرورها مجاز است ، و فیلت رشکن روسی NordVPN برای گشت و گذار ایده آل می باشد . گزینه های دیگر عبارتند از سرورهای “مبهم” (ناشناس ماندن در اینترنت ) و سرورهای خاص ارائه می دهد . موارد اضافی اختیاری شامل آی پی استاتیک (ثابت) و رمزگذاری بیشتر فیلترشکن است.

درمورد امنیت ، همه موارد ضروری را کسب می کنید . یک سوئیچ kill ، محافظت در برابر ثبت رکورد های DNS ، بدون ثبت اطلاعات درگاه پرداخت . فیلترشکن NordVPN همچنین با بسته CyberSec ، امنیت را متمرکز می کند ، که در برابر بدافزارها ، بات نت ها و پاپ های آزار دهنده محافظت می کند.

عضویت در NordVPN بدان معنی است که شما ارائه دهنده ای را انتخاب کرده اید که به خدمات و مشتریان فیلتر شکن روسیه آن اهمیت می دهد . اثبات – به روزرسانی های منظم سرویس و یک وب سایت و مشتری کاملاً ترجمه شده به زبان روسی ، همراه با پشتیبانی مفید و پاسخگو برای کلیه سوالات شما. به مدت 30 روز آن را بدون ریسک انجام دهید. اگر راضی نبودید ، پول خود را پس می دهید.

همچنین بخوانید  بررسی و مشخصات بهترین لپ تاپ های Dell ( دل ) 2019

NordVPN پشتیبانی از دستگاه های :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *