تبلیغات

تبلیغات

سامسونگ Galaxy Book S در مقابل مایکروسافت Surface Pro 6

Microsoft-Surface-Pro-6-and-Samsung-Galaxy-Book-S

سامسونگ Galaxy Book S در مقابل مایکروسافت Surface Pro 6 با امکانات و ویژگی های متفاوت و مشابه رقیب یکدیگر در بازار لپ تاپ های تبلت شو هستند.

سامسونگ همه ما را با دستگاه جدید Galaxy Book S ، جدیدترین نوت بوک خود که با هدف تجربه جدید از ویندوز 10 در لپ تاپ انتظار می رود همه را شگفت زده کرد ، همانند مایکروسافت که زمان عرضه Surface Pro 6 که طرفداران خود را به وجد در آورد .

Surface Pro 6  آخرین لپ تاپ و تبلت ویندوز 10 مایکروسافت است که دستگاهی عالی همگام سازی شده با ویندوز 10 می باشد ، با طراحی شیک ، باریک ، سبک و مشخصاتی بسیار قدرتمند با توجه به اندازه دستگاه دارد . این دقیقاً همان دستگاهی است که از سامسونگ انتظار داشتیم ، به همین دلیل ما Galaxy Book S را در مقابل Surface Pro 6 قرار می دهیم تا ببینیم کدام یک را باید خریداری کنید .

تفاوت قیمت Galaxy Book S و Surface Pro 6

Galaxy Book S با شروع قیمت در سال جاری با قیمت 999 دلار در ایالات متحده به فروش می رسد ، در حالی که ما در حال حاضر فقط قیمت رسمی ایالات متحده را در اختیار داریم ، و انتظار داریم قیمت رسمی انگلیس و استرالیا وقتی تقریباً اعلام می شود مطابق با آن باشد .

آموزش تعویض باتری قلم سرفیس پن | تک تیپ

با این حال ، سرفیس پرو 6 هنگام فروش ، با قیمت اولیه 899 دلار (879 پوند ، 1،145 دلار استرالیا) خیلی تفاوت قیمت ندارد ، و این قیمت جدا از 99 دلار (99 پوند ، 139 AU دلار) برای قلم سرفیس و 159 دلار (149 پوند ، 249 دلار AU) برای کیبورد سرفیس نمی شود .

Samsung Galaxy Book S لپ تاپ کاملی است ، به این معنی که صفحه کلید آن متصل است ، بنابراین برای تایپ کردن دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا Samsung Galaxy Book S با قلم همراه است یا خیر.

Surface Pro 6 را می توان با مشخصات قدرتمندتر خریداری کرد ، که بر این اساس قیمت را بالا می برد. ما انتظار داریم که سامسونگ Galaxy Book S نیز دارای مشخصات متنوعی باشد.


بیشتر بدانید :

آیپد پرو در برابر آیپد ایر ؛ کدامیک تبلت اپل بهتر است؟


بنابراین ، مقایسه قیمت  Samsung Galaxy Book S و Surface Pro 6 کاملاً برابر هستند. هر دو دستگاه برابر هستند که ممکن است فراتر از بودجه بسیاری از مردم باشد ، اما یک مورد برای Surface Pro 6 در این رابطه وجود دارد. از زمان عرضه آن یک سال گذشته ،و Surface Pro 6 با کاهش قیمت روبرو شده است ، به خصوص در زمان های Black Friday و Amazon Prime Day ، به این معنی که باید بتوانید آن را با قیمت نسبتاً ارزانتری نسبت به سامسونگ Galaxy Book S خریداری کنید .

همچنین بخوانید  تفاوت نسل های پردازنده های AMD

مشخصات فنی سرفیس پرو 6 و گلکسی بوک اس

Samsung Galaxy Book S :

  • Samsung Galaxy Book S :

Samsung Galaxy Book S سامسونگ قابل توجه است زیرا این اولین لپ تاپی خواهد بود که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8cx ، یک چیپست 7 نانومتری ، 64 بیتی ، هشت هسته ای (2.84 گیگاهرتز + 1.8 گیگاهرتز) بهره می برد . تراشه های اسنپدراگون Qualcomm در ابتدا برای تلفن های هوشمند ساخته شده بودند ، اما اخیراً آنها نیز در لپ تاپ ها هم مورد استفاده قرار می گیرند .

پردازنده Snapdragon 8cx اولین سری است که مخصوصاً برای لپ تاپ ها ساخته شده است ، به این معنی که عملکرد باید نسبت به تراشه های قبلی اسنپدراگون بسیار بهبود یابد. کوالکام ادعا می کند که Snapdragon 8cx عملکردی برابر با پردازنده Intel Core i5 ارائه می دهد ، که در واقع یک ادعای بزرگ است. تا زمانی که دستگاه را در دست خود نگیریم ، نمی توانیم این ادعا را به درستی آزمایش کنیم.

Galaxy Book S همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 256GB یا 512GB حافظه SSD بهره می برد . همچنین یک شکاف microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی وجود دارد و می توانید یک سیم کارت برای اینترنت موبایل LTE متصل کنید.

Surface Pro 6

  •  Surface Pro 6 :

در همین حال سرفیس پرو 6 با اجزای معمولی بیشتری همراه است که می تواند عملکرد بالایی داشته باشد . نسخه پایه از پردازنده چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتز Intel Core i5-8250U استفاده می کند. اگر ادعاهای سامسونگ و کوالکام درست باشد ، جدال سختی با سرفیس خواهد داشت .

بر روی کاغذ ، به نظر می رسد که 8cx به لطف هسته های بیشتر (هشت در مقابل چهار) که در فرکانس بالاتری کار می کنند ، اما این تنها کافی نیست . Core i5 در Surface Pro 6 قادر به تقویت است. در صورت لزوم به 3.4 گیگاهرتز ارتقاع پیدا می کند ، باعث می شود که در هنگام انجام پردازش های سخت ، عملکرد عالی را انجام دهد .

Surface Pro 6 دارای مدل هایی با پردازنده Core i7 ، Core i5 و حافظه رم 8 ، 16 گیگابایتی و حافظه SSD داخلی 128GB ، 256GB ، 512GB ، 1T می باشد ، همچنین از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند .

عمر باتری سرفیس پرو 6 و گلکسی Book S

احتمالاً بزرگترین تفاوت بین این دو دستگاه ، عمر باتری است. به لطف چیپست اسنپدراگون 8cx ، سامسونگ Galaxy Book S قادر است 23 ساعت با یک بار شارژ دوام آورد . در اصل می توانید چندین روز بدون شارژ کردن استفاده کنید ، البته این بسته به نوع استفاده شما متفاوت خواهد بود .

همچنین بخوانید  دانلود تلگرام - دانلود نسخه جدید تلگرام برای دستگاه و سیستم عامل ها

در همین حال ، Surface Pro 6 در تست باتری 8 ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید. این بسیار قابل احترام است ، اما در مقایسه با Galaxy Book S بسیار ناخوشایند است.


حتما بخوانید :

11 ویژگی که هنگام خرید لپ تاپ نباید فراموش کنید!


طراحی گلکسی بوک اس در مقابل Surface Pro 6

بر خلاف نسخه های قبلی Galaxy Book که به لطف طراحی تبلت خود طراحی مشابهی با Surface Pro داشت ، Galaxy Book S از سبک لپ تاپ سنتی تری برخوردار است ، با یک کیس آلومینیومی محکم که قسمت پشت صفحه و صفحه کلید را پوشش می دهد .

Galaxy Book S بسیار نازک و سبک است و وزن آن فقط 0.96 کیلوگرم است که باعث می شود با یک دست نگه داشتن آن راحت باشد. این دستگاه بسیار نازک است که فقط 305.2 در 203.2 در 11.8 میلی متر است .

با وجود نازک بودن ، هنوز هم دو درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد. در همین حال ، صفحه نمایش 13.3 اینچی رزولوشن 1080p و نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد.

این تبلت تنها 8.5 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن تنها 771 گرم است که بسیار نازک تر و سبک تر از Galaxy Book S. با این حال ، به یاد داشته باشید که این بدون اتصال صفحه کلید است. با استفاده از Type Cover ، سرفیس پرو 6 به ناچار سنگین تر و ضخیم تر می شود ، هرچند که از Galaxy Book S لاغر تر و سبک تر باقی می ماند.

طراحی Surface Pro 6 برای پورت ها نامید کننده است ، با این وجود مایکروسافت هنوز از درگاه USB-C استفاده نکرده است . بنابراین ، شما تنها یک درگاه USB 3.0 در اختیار دارید ، همچنین دارای پورت Mini Display  برای اتصال به یک صفحه خارجی می باشد.

طراحی گلکسی بوک اس

صفحه نمایش با ابعاد 12.3 اینچ کمی کوچک است ، اما صفحه نمایشی با رزولوشن فوق العاده 2736 در 1824 در کنار نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی کامل از رنگ های sRGB ، به معنای فوق العاده واضح و شگفت انگیز است. نسبت ابعاد 3:2 است که نسبت به صفحه پهن Galaxy book S کمی احساس مربع نشان می دهد.

در پایان ، هر دو دستگاه دارای جوانب مثبت و منفی هستند. Surface Pro 6 دستگاه قابل حمل تری است ، اما به خاطر درگاه های قدیمی نمی توان آن را رها کرد ، در حالی که Galaxy Book S دارای طراحی قدیمی که از دنیای مدرن شده است.

همچنین بخوانید  تصاویر فاش شده از کیت برنامه نویس کنسول پلی استیشن 5

Galaxy Book S یا Surface Pro 6 : کدام را باید بخریم ؟

هنگام مقایسه Samsung Galaxy Book S در مقابل Microsoft Surface Pro 6 ، واضح است که هر دو دستگاه طراحی ها و ویژگی های عالی را ارائه می دهند ، اما آنها را به مخاطبان کاملاً متفاوتی هدایت می کنند ، این بدان معنی است که انتخاب هر کدام برای شما می تواند بسیار آسان باشد.

اگر می خواهید یک لپ تاپ با احساس مدرن و باتری شگفت انگیز داشته باشید ، هیچ گونه رقابتی وجود نخواهد داشت Galaxy Book S را انتخاب کنید . اگر می خواهید یک لپ تاپ بخرید که به شما اجازه می دهد همیشه در هر نقطه آنلاین باشید و از اینترنت LTE پشتیبانی کند، Galaxy Book S بهترین انتخاب است .

با این حال ، اگر به دنبال دستگاهی سبک ، اما قدرتمند هستید ، به لطف برخی مشخصات واقعاً چشمگیر ، Surface Pro 6 بهترین گزینه است که می توانید به دست آورید . به خصوص اگر نسخه های قدرتمند را خریداری کنید .

این دو دستگاه قابل حمل نیز هست ، که این باعث می شود دانشجویان و افرادی که زیاد سفر می کند اما می خواهد رایانه ای را برای کار در اختیار داشته باشند، انتخاب مناسبی باشد.

از نظر قیمت مناسب ، این هر دو دستگاه گران قیمت هستند ، اما Surface Pro 6 اغلب تخفیف دارد ، بنابراین می توانید یک معامله واقعی پیدا کنید. در پایان ، هزینه ممکن است مهمترین ملاحظه از همه باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *