تبلیغات

تبلیغات

کاشی و سرامیک | فروشگاه کاشی و سرامیک ایران سرام

iranceram

گروه ایران سرام بزرگ ترین عرضه کننده و بورس سرامیک و کاشی در ایران است که بهترین کاشی های را با قیمت کارخانه در اختیار شما قرار می دهد. با مراجعه به وب سایت ایران سرام و بازدید از گالری متنوع کاشی و سرامیک می توانید کاشی مورد علاقه تان را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. گروه کارشناسان ایران سرام هم آماده اند تا در مسیر انتخاب و خرید بهترین کاشی شما را همراهی کنند. برای اطلاع از بهترین کاشی های موجود در بازار، شرایط فروش و نحوه پرداخت به سایت ایران سرام مراجعه کنید.

با شیوع همه‌گیری کروناویروس و انزوای خانواده‌ها، اهمیت باغ‌ها و فضاهای روباز بیش از پیش‌ نمایان شده است و توجه به استخرها به عنوان فضایی برای ورزش و تفریح کودکان و بزرگسالان به شدت افزایش یافته است. به همین دلیل اشخاصی که از قبل یک استخر غیرقابل استفاده و غیربهداشتی در باغ خود ساخته بودند و یا افرادی که به تازگی تصمیم گرفته‌اند برای مفرح کردن فضای باغ دست به ساخت یک استخر استاندارد بزنند، به دنبال خرید محصولات مورد نیاز خود در بورس کاشی استخری در ایران هستند. بورس کالا به بازاری گفته می‌شود که محصولات مشخصی را با کیفیت‌ها و از تولیدکنندگان مختلف گردهم آورده و فروش کلی و جزئی محصولات را برای خریدار مهیا کرده است. اما پیش از معرفی ایران سرام که یکی از بهترین بازارهای بورس کاشی استخری در ایران است از ویژگی‌های کاشی استخری و نکات ضروری برای خرید کاشی استخری در ایران سرام با شما صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های کاشی استخری در بورس کاشی استخری در ایران

اگر قصد خرید کاشی استخری دارید، بهتر است در ابتدا با ویژگی های آن آشنا شوید تا بتوانید آگاهانه تر دست به انتخاب بزنید. اجازه بدهید نگاهی به برجسته ترین ویژگی های کاشی استخری بیندازیم:

  • تنوع در رنگ: در بورس کاشی استخری در ایران، کاشی استخری در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها، الگوها، رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع موجود است، در نتیجه طراح و سازنده می‌توانند هزاران طرح متنوع برای استخر خلق کنند.
  • بازتاب نور: در بورس کاشی استخری در ایران کاشی‌های موجود است که با بازتاباندن نور خورشید زیبایی استخر را در طول روز دو چندان می‌کنند. این ویژگی در کاشی‌هایی به رنگ‌های تیره‌تر باعث زیباتر شدن استخر‌ها می‌شوند.
  • تعمیر و نگهداری آسان: با توجه به اینکه کاشی‌های استخری موجود در ایران سرام همگی به سادگی تمیز می‌شوند، در طولانی مدت آسیب نمی‌بینند. کاشی استخری با کیفیت مناسب شما را در آینده با هزینه‌های تعمیر و نگهداری غافل‌گیر نمی‌کند.
  • بهداشت و پاکیزگی: کاشی استخری در بورس کاشی استخری ایران به دلیل کیفیت عالی و بی‌نظیرخود در برابر مواد شوینده بسیار قوی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. استخرها فضاهایی با پتانسیل جذب و انتشار انواع بیماری‌های قارچی هستند، در نتیجه میزان مقاومت کاشی استخری در برابر مواد شوینده بسیار با اهمیت است.
  • مقاومت در برابر ضربه: کاشی استخری در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار ترک‌خوردگی و شکستگی نمی‌شوند. عوامل ذکر شده باعث افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از کاشی استخری می‌شوند که در صورت تهیه کاشی استخری از ایران سرام بسیاری از هزینه‌ها و چالش‌های شما از میان می‌روند.
  • رنگ ثابت: یکی از مشکلات کاشی‌های استخری بی‌کیفیت تغییر رنگ آنها در فصل‌هایی است که خورشید به صورت مستقیم بر آنها می‌تابد. این نوع کاشی‌های با تغییر رنگ باعث می‌شوند استخر شما زیبایی خود را از دست بدهد. برای جلوگیری از هزینه خرید و نصب مجدد کاشی استخری به شما پیشنهاد می‌کنیم از کاشی‌ استخری در بورس کاشی استخری ایران بازدید کنید.
همچنین بخوانید  همه چیز ارز دیجیتال کاردانو

کاشی و سرامیک

نکات ضروری برای خرید کاشی استخری در ایران سرام

کاشی استخری در برابر رطوبت و آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. هر چه کیفیت کاشی استخری بیشتر باشد میزان جذب آب به همان میزان کاهش پیدا می‌کند. کاشی استخری که از جذب پایین آب برخوردار باشد، در فصل‌هایی که دما به زیر صفر می‌رسد دچار یخ‌زدگی و ترک‌خوردگی نمی‌شود، در نتیجه دوام بسیار زیادی خواهد داشت. نکته دیگر این که در صورتی که کاشی‌های استخری باکیفیت باشند به مرور زمان از جای خود کنده نمی‌شوند. بنابراین هنگام خرید کاشی استخری به این موارد توجه کنید.

خرید بدون واسطه کاشی استخری از ایران سرام

اگر تصمیم گرفته‌اید برای خرید کاشی استخری اقدام کنید و قصد دارید هزینه‌های خود را تا حد ممکن کاهش دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای حذف واسطه‌ها به فروشگاه اینترنتی ایران سرام سر بزنید، محصولات را مورد بررسی قرار دهید و به ثبت سفارش بپردازید. با توجه اینکه کاشی استخری باکیفیت و درجه یک از قیمت قابل توجهی برخوردار است و همچنین نصب حرفه‌ای و تخصصی آن نیز هزینه‌بر خواهد، خرید از فروشگاه اینترنتی ایران سرام بسیار مقرون به صرفه و منطقی خواهد بود.

کاشی و سرامیک

ایران سرام: بورس کاشی های استخری

فروشگاه اینترنتی ایران سرام با کسب تمامی مجوزات قانونی نظیر نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت توانسته است خدمات خود را در بهترین و استانداردترین شکل ممکن به خریدار ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی ایران سرام که یکی از معتبرترین بورس‌های کاشی استخری در ایران به شمار می‌رود، به شما کمک می‌کند که علاوه بر صرفه جویی در وقت خود به راحتی بتوانید کاشی‌های استخری موجود در بازار را از نظر جنس و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین کاشی استخری را خریداری فرمایید.

از خدمات ارزنده ایران سرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جمع‌آوری بهترین کاشی‌های استخری تولید شده در ایران در قالب فروشگاه اینترنتی
  • گردآوری طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کاشی‌ استخری
  • ارسال سفارش‌ خریدار در اسرع وقت با تضمین سلامت سفارش
  • ارائه مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین کاشی استخری و نصب آن

کاشی مرجان یکی از بهترین کاشی های استخری موجود در بازار است. برای کسب اطلاعات بیشتر، درخواست مشاوره رایگان یا خرید اینترنتی کاشی و سرامیک به وب سایت ایران سرام مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *