تبلیغات

تبلیغات

ویدئو پرژکتور اندرویدی چگونه عمل می کند : فروشگاه نیزار کالا

neyza

ویدئو پروژکتور با اسامی دیگری همچون دیتا پروژکتور، پروجکشن و مواردی از این قبیل شناخته می شوند. پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که کاربرد آن را می توان در تمامی محیط های آموزشی، مدارس، دانشگاه ها، ارگان های دولتی و غیره ملاحظه نمود. شخصی با عنوان چارلز فرانسیس جنکینز توانست دستگاه ویدئو پروژکتور را طراحی نماید. در ابتدا این دستگاه متشکل از نوار مجموعه ای از عکس های به هم چسبیده با سرعت 24/1 ثانیه نشان دهند. با گذشت زمان توانسته اند با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، سطح امکانات این دستگاه ها را بهبود ببخشند و قابلیت های جدید به این دستگاه بی افزایند. تا چند سال اخیر که ساخت ویدئو پروژکتور اندرویدی در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته رونق پیدا کرد. در ایران نیز مراکز سازندۀ دستگاه های پروژکتور توانسته اند با بهره گیری از این فناوری، انواع ویدئو پروژکتور با فناوری پیشرفته تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

موارد کاربرد گستردۀ ویدئو پروژکتور اندرویدی

کاربرد گستردۀ دستگاه ویدئو پروژکتور را می توان در مراکز آموزشی، سینماها، شرکت ها، ادارات، مدارس، سالن های همایش و کنفرانس ملاحظه نمود. البته امروزه توانسته اند سطح به کارگیری این دستگاه ها را گسترش دهند. بدین ترتیب توانسته اند این دستگاه الکترونیکی را از یک دستگاه سازمانی به یک دستگاه شخصی ارتقاء دهند. چرا که ساخت مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی باعث ارتقاء این سیستم می گردد. در همین راستا توانسته اند سطح کاربری دستگاه های پروژکتور را گسترش دهند. بدین وسیله متناسب با پروژه های مختلف افراد به سهولت می توانند از مزایای این دستگاه در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. بحث مهمی که در اینجا برای عموم مطرح می باشد، این است که مدل های متنوعی از دستگاه های ویدئو پروژکتور تولید و به بازار عرضه می شوند. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید ویدئو پروژکتور ارزان و یا با قابلیت های پیشرفته و رزولوشن بالا می باشند، می توانند پروژکتور های پیشرفته تری را تهیه نمایند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت خود را آغاز نموده است. توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته تولید و به بازار عرضه نمایند.

ویدئو پرژکتور اندرویدی

 

در ادامۀ مقاله قصد دارم دقیق تر به ویژگی های ویدئو پروژکتور اندرویدی بپردازم و اینکه چه عواملی باعث گردیده تا افراد بیشتر به دنبال خرید این دسته از دستگاه های پروژکتور می باشند. در ابتدا از اینجا شروع می کنیم که الزام ساخت این دستگاه های الکترونیکی برای چه بود و چگونه توانستند آنها را توسعه ببخشند. همانطور که می دانید نمونه های اولیۀ ساخت دیتا پروژکتورها به صورت ثابت و با کیفیت بوده اند و اکثراً در سالن های کنفرانس، همایش و سینماهای بزرگ به کار برده می شدند. البته از نظر قیمت جزء دستگاه های الکترونیکی گران به شمار می رفت و تنها مؤسسات و ارگان های بزرگ می توانستند از عهدۀ خرید ویدئو پروژکتور برآیند. ضمن آنکه امکان جا به جایی دستگاه های پروژکتور ثابت وجود نداشت و از جمله نقاط ضعف این دستگاه ها محسوب می شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، سمت و سوی تکنولوژی ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور به کاهش وزن و کوچک تر شدن سایز آنها رفت. در نتیجۀ این نگرش هوشمندانه توانستند موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی با ابعاد کوچکتر گردند.

همچنین بخوانید  مراقبت از روش های کلاهبرداری ارز دیجیتال

استقبال از فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل

هم اکنون فروش ویدئو پروژکتور پرتابل بیشتر مورد استقبال عموم مشتریان قرار گرفته است. این نوع پروژکتورها در عین حال از کیفیت تصویری بالایی برخوردار هستند که البته نسبت به پروژکتورهای ثابت ممکن است از نظر مشخصات فنی تفاوت های جزئی با یکدیگر داشته باشند. در حال حاضر تنها شرکت ها، سازمان ها و محیط های آموزشی نیستند که نیازمند به خرید ویدئو پروژکتور داشته باشند و عموم افراد که علاقه مند به ایجاد سینمای خانگی در محیط منزل می باشند می توانند متناسب با قدرت خرید و امکاناتی که در نظر دارند، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور نمایند.

در واقع این دستگاه می تواند از دسته بندی ویدئو پروژکتور اندرویدی پرتابل و یا ثابت به شمار رود. انتخاب پروژکتور بر روی کیفیت پخش داده های تصویری که بر روی پرده نمایشگر به مخاطبان نمایش داده می شود، تأثیرگذار می باشد. با همۀ این صحبت های صورت گرفته، کاربرد ویدئو پروژکتور توانسته در دنیای به کارگیری از تجهیزات الکترونیکی و دجیتالی تحولی بزرگ ایجاد کند. بدین وسیله افرادی که به دنبال تهیۀ پروژکتوری با امکانات پیشرفته و قابلیت های جدید هستند، از مزایای این دستگاه بهره گیرند.

ویدئو پرژکتور اندرویدی

 

امروزه توسط فروشگاه نیزار کالا مدل های مختلفی از دستگاه های پروژکتور تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. اگر نگاهی به ویدئو پروژکتور اندرویدی در بازار دارید، می توانید ملاحظه نمائید که این دستگاه دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در نسخه های قدیمی پروژکتور نمی توانستید ملاحظه نمائید. از این رو افراد زیادی خواستار خرید این دسته از دستگاه های ویدئو پروژکتور با قابلیت حمل آسان می باشند. در دهۀ دوم قرن بیست و یکم، ورود تکنولوژی لامپ تصویرهای LED توانسته صنعت طراحی و تولید دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور را متحول سازد. در واقع لامپ های جدید دارای انرژی الکتریکی کمتری بوده و انرژی کمتری مصرف می کنند و در عین حال از توان بالاتری برخوردار هستند. در عین حال استفاده از این نوع لامپ در طراحی دستگاه های ویدئو پروژکتور باعث گردیده تا وزن و حجم دستگاه های ویدئو پروژکتور نسبت به لامپ های قدیمی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. در نتیجه هم اکنون شاهد رونق فروش مینی ویدئو پروژکتور در سطح بازار می باشیم که توانسته اند بر تکنولوژی ها آنها بی افزایند و به نحوی کاربری ویدئو پروژکتور را برای اپراتورها تسهیل نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت WiFi

ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار از دستگاه های اصلی است که به عنوان تجهیزات پخش فایل های تصویری در فضاهای مختلف از مزایای آن استفاده می نمایند. مدل های ابتدایی از ویدئو پروژکتور دارای وزن زیاد،  ابعاد بزرگ تر و قیمت بیشتری بودند. هر چه فناوری ساخت دستگاه های دیجیتالی در سطح جهان توسعه پیدا کرد، به دنبال آن شرکت های سازندۀ دستگاه های پروژکتور توانستند از ابعاد پروژکتورها کاسته و به نوعی قابلیت های جدید به آنها بی افزایند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی از مراکز سازندۀ دستگاه های پروژکتور، از نیروی مجرب بهره گیرند و موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی و قابل حمل گردند. قطعات اصلی دستگاه های پروژکتور عبارتند از لامپ، لنز، کالرویل، برد اصلی، پاور و … می باشند. نوع هر کدام از قطعات به کار رفته در طراحی ویدئو پروژکتور قطعاً بر روی عملکرد نهایی آنها تأثیرگذار می باشد.  

همچنین بخوانید  آرامش و زیبایی در سالن زیبایی عروس لوتوس ودینگ

نکات تأثیرگذار بر قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس عوامل متعددی منجمله تکنولوژی آنها تعیین می گردد. هر چه امکانات بیشتری داشته باشند، قطعاً ویدئو پروژکتورهای پرتابل متقاضیان بیشتری دارد و امروزه از مزایای آنها در مسافرت ها و میهمانی ها استفاده می گردد. چرا که راه اندازی این سیستم ها برای فرد بسیار راحت است و می توانند جهت ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای تماشای فیلم و سریال یا بازی های دسته جمعی با دستگاه های پلی استیشن و ایکس باکس استفاده نمایند. در حال حاضر جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت های پیشرفته، می توانید پس از بررسی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، همراه با گارانتی و دریافت خدمات پس از فروش دستگاه مورد نظر خود را تهیه نمائید.

https://nizakala.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *