تبلیغات

تبلیغات

مدیریت ناوگان چه مزایایی دارد؟

navgan

ناوگان‌ها هر روز اهمیت‌شان بیشتر می‌شود و در این میان تکنولوژی به کمک آن‌ها آمده است تا با هوشمندسازی به وظایف ناوگان‌ها سرعت ببخشند. مدیران ناوگان‌ها مسئول بهینه‌سازی عملیات، هماهنگی فرایند‌ها، درخواست‌ها و رانندگان هستند. آن‌ها باید بین افزایش ظرفیت با افزایش تقاضا تعادل ایجاد کنند؛ برای نمونه کدام از بخش‌های ناوگان نیاز به خودرو بیشتری دارد. این تعادل همچنین در مقابله با چالش‌های دیگر کاربرد دارد: مانند کمبود راننده و مدیریت سوخت ناوگان. سامانه مدیریت ناوگان اینجاست که به کمک مدیران می‌آید. قهرمانی که منجر می‌شود به این که مدیران ناوگان‌ها بتوانند تمام موارد بالا و وظایف روزانه یک ناوگان را مدیریت و تصویر کاملی از ناوگان خود ترسیم کنند. کارهایی که برای حفظ عملکرد روان و سودآوری شرکت و سازمان، ضروری است.

این روزها، اکثر مدیران، از یک سیستم مدیریت ناوگان برای کمک به افزایش عملکرد مفید و بهبود کارایی ناوگان استفاده می‌کنند. این سیستم همچنین می‌تواند شامل ابزارهایی برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه خودرو، بهبود ایمنی ناوگان، خودکارسازی و ساده‌سازی نظارت ناوگان‌ها باشد. در زیر از مزایای عمده استفاده از سیستم مدیریت ناوگان صحبت کرده‌ایم:

وقت طلاست به‌ویژه اگر شرکت یا سازمان باشید!

برای یک مدیر ناوگان، زمان پول است! راه‌حل‌های نرم‌افزاری مدیریت ناوگان می‌توانند بسیاری از کارهایی را که به صورت دستی انجام می‌دهید، خودکار کنند. با خودکار کردن کارهای تکراری، می‌توانید کاغذبازی‌های اداری را کاهش دهید و هزینه‌های عملیاتی را به حداقل برسانید و از زمان ذخیره شده برای تمرکز بر رشد سازمان یا کسب‌وکارتان استفاده کنید. راهکارهای مدیریت ناوگان به شما کمک می‌کند تا:

  • تریلرها، کامیون‌ها و خودروهای خود را لحظه‌ای پیدا کنید که کجاست و بدانید که درحال فعالیت هستند یا نه.
  • دیگر نیازی نباشد به راننده‌های خود از صبح تا شب تلفن کنید که فلانی کجایی!
  • در یک گزارش جامع، رانندگان با عملکرد عالی و ضعیف را شناسایی کنید.

مدیریت ناوگان

هشدارها؛ چراغی در تاریکی!

هشدارها به کمک شما می‌آیند که بتوانید با آن‌ها تضمین کنید که محموله شما سالم دست مشتری می‌رسد. سامانه مدیریت ناوگان با هشداری‌هایی مانند سرعت غیرمجاز و ترمز ناگهانی به رانندگان این امکان را می‌دهد که خودشان را اصلاح کنند و آن‌ها را راهنمایی کند که چگونه می‌توانند رانندگی خود را بهبود ببخشند.

رانندگی خطرناک با آبروی شرکت و سازمان شما بازی می‌کند!

تصادف‌ها همیشه خطری برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که به رانندگان و وسایل نقلیه وابسته هستند. حوادث می‌توانند هزینه قابل توجهی برای کسب‌وکار شما داشته باشند. فراموش نکنید که رانندگان شما نماینده شرکت شما هستند؛ بنابراین رانندگی بیش از حد تهاجمی و خطرناک بر شهرت برند شما تاثیر می‌گذارد، حتی اگر تصادف نکنند. مدیریت ناوگان می‌تواند به شما کمک کند که:

  • بدانید بهترین و بدترین رانندگان شما چه کسانی هستند.
  • با دوره‌های آموزشی رانندگی، رانندگی پرخاشگرانه و خطرناک را کاهش دهید.
  • سابقه رانندگی رانندگان را زیر نظر بگیرید و در صورت نیاز، آموزش‌های بیشتری ارائه دهید.
  • از داده‌های بایگانی شده در سامانه مدیریت ناوگان، برای محافظت از کسب‌وکارتان در برابر شکایت رانندگان استفاده کنید. همیشه راننده‌های ناراضی پیدا می‌شوند!
همچنین بخوانید  مشخصات و بررسی انواع دستگاه تصفیه آب

سیستم مدیریت ناوگان به رانندگان احساس نامطلوبی نمی‌دهد؟

اگر رانندگان را توجیه کنیم که این سیستم جدید در نهایت باعث امنیت جانی و مالی بیشتر خودشان می‌شود، این احساس را کاهش خواهیم داد.

ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی

مشتریان شما همه چیز شما هستند و در یک کسب‌وکار رقابتی، خدمات مشتری می‌تواند نقطه تمایز شما باشد. حفظ مشتری‌های قدیمی نسبت به یافتن مشتری جدید، هزینه کمتری دارد؛ بنابراین اطمینان از اینکه خدمات مشتری شما درجه یک باشد، برای موفقیت شما بسیار مهم است. مدیریت ناوگان برای بهبود تجربه خدمات مشتری به کارتان می‌آید تا:

  • مسیر را با داده‌های مبتنی بر جی‌پی‌اس برنامه‌ریزی کنید و برای تحویل به‌موقع و رسیدن خدمات به دست مشتری، راهکارهای مناسب پیدا کنید.
  • از اطلاعات دریافتی از ردیاب‌ها را برای مذاکره با مشتریان خود استفاده کنید و انتظارات مشتریان خود را منطقی کنید و در نهایت خوش‌قول بمانید.

مدیریت ناوگان

«پیشگیری بهتر از درمان است»؛ فراتر از یک شعار است!

با کمی تغییر این شعار می‌توانیم به جمله روبه‌رو برسیم: «پیشگیری بهتر از تعمیر است»

سیستم‌های تعمیر و نگهداری خودرو، مکملی برای سامانه‌های مدیریت ناوگان هستند که اسامی دیگری هم دارد. مانند: «نت» و «PM». خودرو و ماشین‌آلات در سازمان‌ها نقشی کلیدی دارند. به‌روز نگهداشتن این دارایی‌ها، نیازمند بررسی دقیق و پیوسته و نگهداری صحیح از آن‌هاست. عملیات کنترل و بازدیدهای دوره‌ای مناسب و طراحی شده در روال‌های سازمانی، باعث پیشگیری از آسیب به خودروها خواهد شد. این عملیات به دو قسمت تقسیم می‌شود: بخش اول نگهداری سوابق خودرو و سرویس‌های انجام شده و بخش دوم عملیات پیشگیرانه جهت پیشگیری از بروز مشکل مانند یادآورهای مورد نیاز جهت بازدید و یا سرویس. خلاصه آنکه سامانه‌ای مناسب است که فرایند چنین عملیاتی را به صورت کارآمد در اختیار مدیران قرار دهد. فرایندی که پلی دوسویه میان بایگانی مناسب اطلاعات و یادآورهای مناسب برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و بازرس‌های فنی سازمان‌هاست. با سامانه تعمیرات و نگهداری خودرو می‌شود از هزینه‌های آینده جلوگیری کرد.

شما کی هستید؟!

ما شرکت اورنگ پژهان پارسه هستیم. شرکتی دانش‌بنیان که کارمان سیستم‌های مدیریت ناوگان برای شرکت‌ها و سازمان‌هاست. وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، تجربه‌ای ۱۵ ساله را پشت سر می‌بینیم. تجربه‌هایی از جنس چالش‌ها و روزهای خوب و بد. بخاطر روزهای خوب خوشحال و بخاطر روزهای بد مصمم بودیم که خود را بهبود ببخشیم تا در نهایت بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهیم.

 

شماره تماس: ۰۷۱۳۳۳۸

opp.co.ir

@orang_radyab

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *