تبلیغات

تبلیغات

ویژگی‌های قطعات و لوازم یدکی تیبا ۲ اصل کدام‌اند؟

tiba2-1

به نظر شما چرا این روزها این قدر به اصالت کالاها و قطعات یدکی اهمیت می‌دهند؟ در حالی که خیلی از آن‌ها قیمت‌هایی به مراتب بیشتر از نمونه‌های فیک دارند. در واقع از قدیم این ضرب المثل وجود داشته که هیچ گرانی بی حکمت نیست. ویژگی‌هایی که قطعات یدکی اصل دارند افراد را مجاب می‌کنند تا نسبت به خرید قطعات اصلی اقدام نمایند. با توجه به افزایش روز افزون خودروهای سایپا در خیابان‌های کشور در این محتوا قرار است به بررسی ویژگی‌های مهم انواع لوازم یدکی تیبا ۲ اصل بپردازیم.

اهمیت خرید لوازم یدکی اصل

خرید قطعات با اصالت یک معامله چند بر سود است. صاحبان خودرو با خرید قطعات اصل هزینه‌ی تعمیرات ماشین خود را کاهش می‌دهند و از طرف دیگر تولید کنندگان به سبب کیفیت بیشتری که ارائه می‌دهند درآمد بیشتری هم خواهند داشت.

ویژگی‌های انواع لوازم یدکی تیبا ۲ اصل

برای بررسی اصالت کالاها شاید بد نباشد قطعات را از همان لحظه‌ی اول در نخستین دیدار مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بسته بندی متفاوت

همیشه گفته‌اند که عقل انسان‌ها در چشمشان می‌باشد. این جمله اگرچه همیشه قابل استناد نیست اما تامل برانگیز می‌باشد. در واقع هیچ گاه قطعه­ی با کیفیتی که استانداردهای لازم در ساختش رعایت شده، در یک هیبت زشت و بی کیفیت عرضه نمی‌شود. لذا همه المان‌ها معمولا در هماهنگی به سر می‌برند. پس اگر قطعه‌ای را دیدید که جعبه نداشت و یا جعبه آن درخور یک شرکت و برند بزرگ نبود از خریدش صرف نظر نمایید.

البته توجه داشته باشید که هنگام خرید لوازم یدکی تیبا ۲ اصل ایرانی نوع و کیفیت بسته بندی­ها در حد نمونه‌های خارجی نیست.

ویژگی‌های انواع لوازم یدکی تیبا ۲ اصل

پلمپ بودن قطعات

پلمپ بودن یعنی این که قطعه دست دوم نیست. این موضوع به دو شکل قابل بررسی است. اول این که امکان دارد برخی از بسته بندی‌ها دارای هولوگرام مخصوص شرکت تولید کننده و یا وارد کننده باشند. که این هولوگرام در به اثبات رساندن اصالت یک قطعه نقش مهمی را ایفا می­کند. نوع دیگر پلمپ بودن قطعات، پلاستیک‌های پرس شده‌ای هستند که کل قطعه را در بر می‌گیرند.

کدهای رهگیری

انواع کد و شماره بر روی محصولات اصل ثبت می‌شوند که قابل پیگیری می‌باشند. با استفاده از برنامه‌های بارکد خوان می‌توانید مشخصات فنی و مسیر تولید قطعه‌ی مورد نظر خود را بررسی کنید. البته هم ایران خودرو و هم سایپا سامانه‌هایی دارند تا افراد ضمن ارسال بارکد درج شده بر روی محصولات بتوانند نکات لازم را طی یک پیامک دریافت کنند. لوازم یدکی تیبا ۲ در زمره‌ی قطعات شرکت سایپا قرار می­گیرد و افراد باید پیامک حاوی بارکد را به شماره 50001813 ارسال نمایند.

همچنین بخوانید  تفاوت اساسی بین دوج کوین و بیبی دوج چیست؟

قیمت لوازم یدکی تیبا ۲ اصل

مسلما کسی که هر از گاهی می‌خواهد قطعات خودرو خود را تعویض کند اطلاع دقیقی از قیمت محصولات مختلف ندارد. در چنین شرایطی بهترین راه مقایسه است. امروزه خوشبختانه فروشگاه‌های آنلاین زیادی هستند که انواع قطعات یدکی اصل و غیر اصل را می‌فروشند و افراد می‌توانند بدون هیچ خجالتی قیمت‌ها را مقایسه کنند. ضمن این که آنلاین شاپ­ها نیز خودشان این روزها تبدیل به تامین کنندگانی قدر در این حوزه شده‌اند. لذا می‌توانید خیلی راحت کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

طول عمر بالا

اگرچه لوازم یدکی تیبا ۲ اصل طول عمر بالاتری نسبت به نمونه‌های فیک دارند اما معمولا این مؤلفه به هنگام خرید قابل بررسی نمی­باشد. تنها کاری که از دست شما بر می‌آید این است که قطعه را به لحاظ نوع متریال و استحکام اتصالات بررسی کنید و تخمین‌هایی را در ذهن خود بزنید.

اعتبار فروشگاه

همان‌طور که در قسمت قبل هم گفته شد بحث اعتبار فروشگاه نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه کرد. به ویژه اگر قصد خرید اینترنتی دارید. فروشگاهی که دارای اعتبار است معمولا از خرید و فروش قطعات فیک اجتناب می‌کند. چرا که این قطعات مضرات زیادی برای خودرو و حتی محیط زیست دارند. یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که باید به هنگام ارزیابی اعتبار فروشگاه بدان توجه نمایید مجوزهایی همچون نماد اعتماد الکترونیک می‌باشند. این نمادها به افراد خاطر نشان می‌کنند که مجموعه مورد نظرشان تحت نظارت اصناف و ارگان‌های دولتی می‌باشد. لذا قیمت کالاها در این قبیل پلتفرم­ها مطابق با نرخ‌های ابلاغ شده خواهد بود.

در همین راستا قصد داریم یک فروشگاه معتبر و متناسب با نکات ذکر شده به شما معرفی کنیم. یدک مارکت ارائه دهنده‌ی انواع لوازم یدکی تیبا 1، تیبا 2، چانگان CS35، لیفان 230، اچ سی کراس و سایر خودروهای چینی و ایرانی می‌باشد. فروشگاه یدک مارکت نه تنها معتبر است بلکه قیمت‌ها را همراه با تخفیف تعیین می‌کند.

داشتن گارانتی

وجود گارانتی و ضمانت نامه بر روی قطعات هم نشان دهنده‌ی اصالت آن­ها و هم ترسیم کننده‌ی اعتبار فروشنده می‌باشد. گارانتی بیانگر این است که حداقل یک نفر در این دنیا کیفیت قطعات مورد نظرتان را تضمین می‌کند و در صورت بروز مشکل آن را گردن می‌گیرد. پس لوازم یدکی تیبا ۲ اصل را با گارانتی دریافت نمایید.

قیمت لوازم یدکی تیبا ۲ اصل

انواع لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک

قطعات یدکی تیبا دو هاچ بک تنوع بسیار زیادی دارند که شامل قسمت‌های متنوعی مانند لوازم جلوبندی تیبا ۲ می‌شوند و در ادامه تنها به ذکر برخی از آن‌ها اکتفا می‌کنیم. برای مشاهده سایر قطعات می‌توانید به زیر گروه تیبا دو هاچ بک در آنلاین شاپ یدک مارکت مراجعه نمایید.

  • ترموستات کولر تیبا ۲ (هاچ بک)
  • توپی چرخ جلو تیبا ۲ (هاچ بک) S81 – طرح قدیم
  • تیغه برف پاک‌کن چپ تیبا ۲ (هاچ بک)
  • جلوبندی کامل تیبا ۲ (هاچ بک)
  • و…
همچنین بخوانید  اکانت هکی برای ps5 بخرم یا نه؟

سایر ویژگی‌های خرید لوازم یدکی تیبا ۲ اصل از یدک مارکت

در این بخش از محتوا نکاتی را بیان می‌داریم که افراد پیش از خرید انواع لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت باید آن‌ها را بدانند.

ارسال فوق سریع به سراسر ایران

سرعت عمل بالا همیشه یک نقطه‌ی قوت محسوب می‌شود. از همین رو اولین مؤلفه‌ای را که بررسی می‌کنیم سرعت عمل این مجموعه است. در واقع پردازش سفارشات ثبت شده در سایت، ظرف مدت کوتاهی صورت می‌پذیرد اما با توجه به مسافتی که سفارشات باید به شکل زمینی طی کنند زمان تحویل قطعات متفاوت خواهد بود.

مقصد

تحویل

تهران

تا 2 ساعت بعد

شهرستان‌های استان تهران

تا یک روز بعد

سایر شهرستان‌های ایران

دو تا سه روز بعد

کدهای رهگیری

ضمانت اصالت و کیفیت قطعات

بدیهی است که حرف بدون عمل هیچ ارزشی ندارد. به همین خاطر یدک مارکت این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که اگر قطعه‌ی دریافتیشان بی کیفیت و یا فیک بود می‌توانند قطعات را مرجوع نمایند و مطالبات خود را بیان دارند.

تضمین بازگشت وجه

یکی از مطالباتی که مشتریان در صورت بروز مشکل می‌توانند آن را از مجموعه بخواهند بازگشت وجه است. کافی است که ثابت شود قطعه‌ای فیک، خراب و یا اشتباه است. در این صورت وجه پرداختی به راحتی و بدون هیچ کم و کاستی بازگردانده می‌شود.

ارسال رایگان

سفارش‌های بالای دو میلیون تومان به شکل رایگان برای مشتری‌ها ارسال می‌شوند. با توجه به قیمت این روزهای قطعات یدکی سبدهای خرید خیلی راحت به این مقدار خواهند رسید.

برای خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا ۲ می‌توانید از طریق سایت فروشگاه یدک مارکت به آدرس yadakmarket.com و یا بصورت تلفنی به شماره 02191035052  تماس گرفته تا کارشناسان یدک مارکت شما را بصورت کامل و رایگان راهنمایی نمایند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *