تبلیغات

تبلیغات

خرید اکانت اسپاتیفای Spotify

اکانت اسپاتیفای

افراد زیادی در جهان وجود دارند که گوش دادن به موسیقی به یکی از اجزای جدانشدنی از فعالیت‌های روزانه‌شان تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا عرصه موسیقی روز به روز پیشرفت کند تا امکانات و خدمات بهتری را هم در اختیار خوانندگان و هم در اختیار افرادی که علاقه‌مند به موسیقی هستند، قرار دهد. اسپاتیفای یکی از این پلتفرم‌هاست که در سال 2008 راه‌اندازی شد.

امروزه اسپاتیفای به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی در جهان شناخته می‌شود. جالب اینجاست که این پلتفرم در مقایسه با سایر نمونه‌های مشابه از جمله اپل موزیک و Tidal محبوبیت بیشتری در جهان داشته و حدود 182 میلیون کاربر دارد. اما اسپاتیفای چیست و دقیقا چه خدماتی را ارائه می کند؟ با خرید اکانت لایف تایم اسپاتیفای چه امکاناتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و چرا باید آن را خرید؟ ما در این مقاله قصد داریم تا با پاسخ دادن به این پرسش‌ها، شما را با اسپاتیفای، خدمات و چگونگی خرید آن بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اسپاتیفای (Spotify) چیست؟

اسپاتیفای که به مروارید سبز دنیای موسیقی معروف می‌باشد، سرویس سوئدی استریم موسیقی، ویدیو و پادکست است. نکته بسیار مهم در مورد اسپاتیفای، محافظت از حقوق مولفین آثار موسیقی به‌صورت کامل می‌باشد که با امکانات پیشرفته خود امکان شنیده‌ شدن و معرفی هنرمندان را فراهم آورده است.

spotify.com

اسپاتیفای میلیون‌ها موسیقی و پادکست را در ژانرها و سبک‌های متفاوت به کاربرانش ارائه می‌دهد. اگر شما به موسیقی راک علاقه دارید، یا دوست دارید در فضای کافه هنگام کردن به یک موسیقی جز گوش دهید، به موسیقی کلاسیک علاقه‌مندید یا دوست دارید موسیقی فیلم‌ها را در خلوت خود گوش کنید، اسپاتیفای گزینه ایده‌آلی برایتان خواهد بود. نکته جالب اینجاست که اسپاتیفای یک الگوریتم پیچیده دارد که بر اساس تاریخچه موسیقی‌های که گوش داده‌اید، موسیقی‌های جدیدی را به شما پیشنهاد می‌کند.

شما به عنوان کاربر در این پلتفرم می‌توانید به راحتی نام هنرمندان، نام آلبوم، سبک موسیقی و لیست پخش موسیقی مورد نظر خود را جست‌وجو کنید. یکی دیگر از نکات جالب اسپاتیفای این است که شما با عضویت در این اپلیکیشن امکان ایجاد لیست، ویرایش و همین‌طور به‌اشترا‌ک‌گذاری لیست‌های پخش یا آهنگ‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با سایر کاربران خواهید داشت.

از طرفی دیگر اپلیکیشن اسپاتیفای هم برای عموم مردم و هم برای هنرمندان بسیار عالی است، چرا که هنرمندان از پخش هر آهنگ خود در این سرویس پخش موسیقی هزینه دریافت می‌کنند و مخاطب نیز بدون محدودیت می‌تواند به تمام آهنگ‌های دلخواهش گوش کند.

همچنین بخوانید  بهترین کوتاه کننده لینک کدام سایت است؟ معرفی 20 وبسایت برتر کوتاه کننده لینک

 

چگونه در اسپاتیفای (Spotify) اکانت بسازیم؟

اگر تا به حال از این پلتفرم استفاده نکرده‌اید، تنها به اینترنت و یک حساب کاربری در این پلتفرم نیاز دارید. برای ایجاد یک حساب کاربری در اسپاتیفای باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا از طریق کامپیوتر یا مرورگر موبایل خود، وارد صفحه ثبت نام اسپاتیفای شوید. در این بخش باید یک آدرس ایمیل معتبر وارد کنید، یک پسورد برای خود بسازید و یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. در قدم بعدی اطلاعات مربوط به سال و روز تولد و همچنین جنسیت خود را مشخص کنید. پس از تکمیل این اطلاعات بر روی دکمه سبز رنگ Sign up کلیک کنید.
  • در این مرحله نوع حساب کاربری خود را تعیین کنید.
  • در نهایت نیز اپلیکیشن اسپاتیفای را رایگان دانلود کرده و آن را در دستگاه خود نصب کنید، این اپلیکیشن نسخه اندروید، iOS و همچنین یک نسخه برای دسکتاپ دارد. امکان گوش دادن به اسپاتیفای به صورت مستقیم از نسخه مرورگر وبسایت نیز وجود دارد. حالا می‌توانید به راحتی موسیقی موردعلاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن گوش دهید. نکته قابل توجه اینجاست که تاریخچه موسیقی‌های گوش داده شده و لیست موسیقی‌های شما در تمام دستگاه‌های که اسپاتیفای را در آن‌ها دانلود کرده‌ و اکانت خود را به آن متصل کرده‌اید، ذخیره خواهند شد.

ثبت نام در اسپاتیفای

استفاده از اسپاتیفای (Spotify) رایگان است؟

دو نوع اشتراک در اسپاتیفای وجود دارد، یکی اشتراک رایگان و دیگری اشتراک پریمیوم. نسخه ابتدایی و دارای تبلیغات اسپاتیفای کاملا رایگان است. این نسخه دسترسی نامحدود به فایل‌های موسیقی و پادکست‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما رایگان بودن این نسخه اشکالاتی نیز به همراه دارد.

مهم‌ترین مشکل نسخه مجانی این پلتفرم، تعداد زیاد تبلیغات است. یکی دیگر از اشکالات نسخه رایگان اسپاتیفای این است که در این اشتراک شما لیست تصادفی آهنگ را در اخیتار خواهید داشت و در ساعت می‌توانید فقط 6 آهنگ را رد کنید. به علاوه دسترسی به قسمت رادیو اسپاتیفای در نسخه رایگان مقدور نمی‌باشد، همچنین کیفیت صدا در نسخه رایگان کمی پایین‌تر (160 کیلوبیت در ثانیه) است.

چرا استفاده از اسپاتیفای (Spotify) پرمیوم بهتر است؟

از آن‌جایی که نسخه رایگان اسپاتیفای تعداد زیادی تبلیغات دارد، نسخه پرمیوم اسپاتیفای می‌تواند شما را از شر تبلیغات خلاص کند. جدا از این‌ها نسخه پریمیوم اسپاتیفای مزایای دیگری هم دارد. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم نسخه پرمیوم اسپاتیفای را بررسی می‌کنیم:

  • در نسخه پرمیوم اسپاتیفای بنرهای تبلیغاتی یا تبلیغ‌های گویا برای شما پخش نمی‌شوند.
  • کیفیت صدا در نسخه پرمیوم اسپاتیفای 320 کیلوبایت در ثانیه است.
  • نسخه پرمیوم اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهد که آهنگ‌های محبوب خود را دانلود کنید تا در حالت آفلاین نیز بتوانید به آن‌ها گوش دهید.
  • در نسخه پرمیوم شما می‌توانید هر چند بار که دوست دارید آهنگ‌ها را رد کنید و هیچ اجباری برای تغییر ترتیب پخش آهنگ‌ها وجود ندارد. اما در نسخه رایگان، اسپاتیفای ترتیب آهنگ‌ها در یک لیست را تغییر می‌دهد یا آهنگ‌های دیگری را به لیست اضافه می‌کند. این در حالی است که در هر ساعت، تنها 6 بار فرصت رد کردن آهنگ‌ها را دارید.
  • در نسخه پریمیوم اسپاتیفای کاربران ساکن آمریکا به Hulu دسترسی دارند.
همچنین بخوانید  ویژگی ها و روش های یادگیری پایتون

خرید اسپاتیفای (Spotify) پرمیوم چقدر هزینه دارد؟

همانطور که گفتیم، نسخه دارای تبلیغات اسپاتیفای رایگان است و برای نسخه پرمیوم پرداخت ماهانه 9.99 دلار در آمریکا، یا 9.99 پوند در انگلیس و یا 9.99 یورو در اروپا مورد نیاز است. پرداخت سالانه برای نسخه پرمیوم هیچ تخفیفی را شامل نمی‌شود اما شما می‌توانید با انتخاب نسخه پرمیوم Family، هزینه کمتری بپردازید.

هزینه نسخه Family اسپاتیفای 14.99 دلار در ماه برای شش اکانت پرمیوم جداگانه است که افراد خانواده در یک خانه می‌توانند از آن استفاده کنند. شاید این اعداد و ارقام با توجه به قیمت حال حاضر دلار زیاد به نظر برسد اما نیازی نیست تا شما این هزینه گزاف را برای خرید و تهیه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای بپردازید، چرا که دارک ‌فاکس با هزینه‌ای کاملا به صرفه این کار را برای شما انجام می‌دهد.

دانلود اسپاتیفای

سخن پایانی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق موسیقی هستید، استفاده از این نرم افزار به شما بسیار توصیه می‌شود چرا که می‌توانید به یک لیست نامحدود از آهنگ‌ها و خوانندگان فقط با مقدار کمی هزینه در ماه دسترسی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی را در رابطه با اسپاتیفای، روش استفاده از آن، مزایای خرید اکانت پریمیوم و…در اختیاز شما عزیزان قرار دهیم. امیداریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید، ممنون از این که همراه ما بودید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *