تبلیغات

تبلیغات

تغییر پس زمینه پاورپوینت به سفید یا مشکی به راحتی

Black-(or-White)–PowerPoint-Presentation

شاید شما هم از صفحه ی سفید و تکراری پاورپوینت خسته شده باشید، و به دنبال راهی برای این مشکل بگردید. اما اصلا نگران نباشید چون ما امروز در تک تیپ به شما راهی بسیار ساده را نشان میدهیم. تا بتوانید هر موقع که خواستید پوسته پاورپینت خود را به رنگ سفید یا مشکی تغیر دهید.

 

صفحه ی سفید پاورپینت میتواند بسیار چشم های شما را اذیت کند، و باعث آسیب به چشمان شما شود. صفحه ی سفید در روانشناسی رنگها به عنوان یک رنگ مزاحم و خسته کننده معرفی شده است.

 

پس باید به دنبال یک راه برای رفع این مشکل که میتواند به تدریج باعث آسیب به شمان شما شود باشید. زمانی که شما به ابزار پاورپینت نیاز دارید و باید ساعت ها با آن کار کنید حتما از صفحه ی سفید Powerpoint خسته میشوید و به دنبال راهی برای رفع آن میگردید.

 

زمانی که شما باید ساعتها با پاورپینت کار کنید، تایپ کنید و یا هر کار دیگری مانند مطالعه و یا.. شما نیاز دارید به راهی تا بتوانید ساعتها بدون وقفه بدون این که به شمانتان آسبی وارد شود کار کنید.

 

اما دیگر نگران نباشید ما به شما راهی بسیار آسان را معرفی میکنیم که در کمترین ثانیه ممکن بتوانید تغیر پس زمینه پاورپوینت را انجام دهید و دیگر نگران آسیب چشمان خود نباشید.

 

پاورپوینت دارای ویژگی است که میتواند به راحتی صفحه ی سفید پاورپوینت را پنهان کند و یا به رنگ مشکی تغیر دهد. این کار با انجام چند کلیک ساده در پاورپوینت انجام میشود و صفحه ی سفید پاورپوینت را به راحتی تغیر میدهد.

 

آموزش تغیر پس زمینه پاورپوینت به مشکی و سفید ؟

 

برای تغیر پس زمینه پاورپوینت به مشکی یا برعکس فقط کافیست در هر جای Powerpoint که هستید راست کلیک کنید و از فهرستی که میبینید گزینه Screen و بعد صفحه سفید With Screen یا مشکی Black Screen را انتخاب کنید.

 

آموزش تغیر پس زمینه پاورپوینت به مشکی

 

برای بازگشت به حالت اولیه فقط کافیست در هر نقطه از پاورپوینت که هستید کلیک راست کنید، و مانند قبل گزینه Screen را انتخاب کنید. و سپس Unblack Screen را انتخاب کنید.

 

آموزش تغیر پس زمینه پاورپوینت به سفید

 

برنامه پاورپوینت قابلیت جذاب دیگری دارد، شما میتوانید تنها با فشردن چند کلید ترکیبی پس زمینه ی یا مشکی پاورپوینت خود را تغیر دهید و به حالت دلخواه ببرید.

 

برای این منظور کافیست از میان دکمه های کیبورد خود دکمه B را فشار دهید، تا صفحه ی سفید پاورپینت به مشکی تغیر پیدا کند. و همچنین میتوانید کلید W را فشار دهید تا به حالت اولیه برگردد.

همچنین بخوانید  نحوه رفع مشکل کار نکردن AnyDesk در ویندوز 11

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *