تبلیغات

تبلیغات

معرفی سه نرم افزار بسیار کاربردی رشته مهندسی مکانیک

ansys2

رشته مهندسی مکانیک به عنوان پرجمعیت ترین رشته دانشگاهی با حجم انبوهی از دانشجویان مواجه می باشد این رشته بسیار ارزشمند کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف دارد متخصصان این رشته برای رفع نیازهای خود و به سرانجام رساندن پروژه های خود از نرم افزارهای بسیار متنوع و تخصصی مکانیک استفاده می نمایند که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد تا پایان همراه این مقاله باشید.

مهم‌ترین نرم افزارهای مهندسی مکانیک

·         نرم افزار انسیس

نرم‌افزار انسیس یکی از مهم‌ترین نرم‌افزار‌های مهندسی است که مدل‌های طراحی شده را بهینه‌سازی می‌کند. کاربر می‌تواند با استفاده از این نرم‌افزار سازه یا قطعات پیچیده را تجزیه کرده و به اجزای کوچک‌تری تحلیل کند. انسیس به روش‌های مختلفی داده‌ها را تحلیل می‌کند. تنوع در روش‌های تحلیل این نرم‌افزار این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که بتوانند انواع سازه‌ها و اجزای سازه‌ای را تحلیل کنند. می‌توان گفت انسیس یک ابزار تحلیلی است که از روش اجزای محدود در تحلیل و مدل‌سازی استفاده می‌کند. طبیعتاً تحلیل در سازه‌ها بهینه‌سازی آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. انسیس نرم‌افزار تخصصی رشته مهندسی مکانیک است اما تنوع ابزار‌های تحلیل در انسیس سبب شده کاربری گسترده‌ای برای این نرم‌افزار تعریف شود. نرم افزار تخصصی انسیس را به عنوان مادر همه نرم افزارهای مکانیک میدانند که نرم افزارهای دیگر زیر مجموعه ای از انسیس می باشد قدرت بسیار بالای انسیس در حل اجزا محدود انواع مسائل خطی و غیرخطی انسیس را از سایر نرم افزارهای این حوزه جدا کرده است

مهندسان بسیاری در رشته‌های مکانیک، عمران، کامپیوتر، برق و غیره از این نرم‌افزار به فراوانی استفاده می‌کنند. کاربران می‌توانند داده‌های متنوعی مانند مسائل استاتیک، الکتریسیته، سازه، دینامیک، ارتعاشات و غیره را به کمک این نرم‌افزار حل کنند. کاربران علاوه بر تحلیل جداگانه هر کدام از این مسائل به خوبی می‌توانند بین آن‌ها ارتباط برقرار کنند. در نهایت در تعریف این نرم‌افزار می‌توان چنین گفت که انسیس هر شی را به کوچکترین جزء تبدیل کرده و آن را تحلیل می‌کند.

نرم افزار انسیس

 

گروه تخصصی متلب پروژه با تجربه بالا در به ثمر رساندن انواع پروژه‌های مکانیک انجام پروژه های انسیس را با استفاده از نرم‌افزار انسیس در تمامی مقاطع با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. متلب پروژه با بهره‌گیری از اساتید برتر در این حوزه به عنوان معتبرترین سایت ارائه خدمات مهندسی مکانیک شناخته می‌شود. بنابراین می‌توانید نسبت به کیفیت انجام پروژه مهندسی مکانیک خود اطمینان داشته باشید.

·         نرم افزار آباکوس

آباکوس نرم‌افزاری بسیار قدرتمند در حوزه تحلیل مسائل مهندسی مکانیک است. این نرم‌افزار با استفاده از تکنیک‌های قوی مسائل اجزا محدود را به راحتی حل می‌کند. در واقع طراحی این نرم‌افزار به قدری دقیق است که توانایی حل معادلات مختلف خطی و غیرخطی را در حوزه‌های مختلف دارد. در علم مهندسی مکانیک مسائل مختلفی از قبیل دینامیک، ارتعاشات، انتقال حرارت، شکل دهی و غیره مطرح می‌شود. نرم‌افزار آباکوس با حل معادلات دیفرانسیل رفتار هر سیستم را پیش‌بینی می‌کند. آباکوس، کاربری بسیار جذاب و دسترسی آسانی را برای کاربران خود فراهم ساخته است. این نرم‌افزار بیشتر برای حل مسائل و مدل‌های غیرخطی کاربرد دارد. نرم‌افزار آباکوس قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. این نرم‌افزار با حل مسائل المان محدود به علم مکانیک معنا و مفهوم می‌بخشد. به همین دلیل انجام پروژه مهندسی مکانیک به این نرم‌افزار وابسته است یکی از ویژگی های بسیار برجسته و بارز اباکوس حل عددی انواع معادلات با مشتقات جزئی می باشد که میتواند در حوزه انتقال جرم ، حرارت و معادلات استاتیکی استفاده شود آباکوس از روش چند المان برای حل انواع مسائل استفاده می نماید به این صورت که یک مساله یا المان به چندین زیر مجموعه اجزا محدود تقسیم میشود رابط کاربری بسیار جذاب و گرافیکی آباکوس را به پر استفاده ترین نرم افزار رشته مکانیک تبدیل کرده است

همچنین بخوانید  قطارهای پردیس چه امکاناتی دارند؟

نرم افزار اباکوس

 

متلب پروژه تمام خدمات مربوط به انجام پروژه های آباکوس و مدل‌سازی با آن را در کمترین زمان با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. ضمن اینکه کارشناسان حرف‌های این مجموعه خدمات مشاوره رایگان را در خصوص انجام پروژه‌ها ارائه می‌دهند.

 

·         نرم افزار فلوئنت

فلوئنت نیز یکی دیگر از نرم‌افزار‌های محاسباتی قدرتمند در حوزه تحلیل مسائل مربوط به مهندسی مکانیک است. فلوئنت با استفاده از روش حجم محدود و مسائل مختلف سیالاتی و شبیه‌سازی، انواع جریان‌های سیال را در زمینه دینامیک سیالات انجام می‌دهد و به خوبی می‌تواند مسائل مختلف را در این حوزه تجزیه و تحلیل کند. ساده‌تر بگوییم، فلوئنت نرم‌افزار مهندسی کمک کامپیوتر است که جریان‌های سیال و انتقال حرارت در هندسه‌های پیچیده را مدل‌سازی کرده و به نمایش می‌گذارد.  کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار شبکه‌ها را به صورت مجازی تغییر داده و داده‌های موجود در شبکه را به راحتی تحلیل کنند فلوئنت را مبتوان پرچم دار قوی ترین نرم افزارهای در تحلیل رفتار سیلاتی یک پدیده دانست همچنین در حوزه مش بندی ، تحلیل گراف های سیلاتی پیچیده ، پیش بینی رفتار سیلاتی در آینده فلوئنت کاربرد فراوانی دارد یکی از ویژگی های بسیار برجسته فلوئنت نسبت به سایر نرم افزار سیالاتی قابلیت شبیه سازی انواع پدیده های سیال و تحلیل رفتار آن به صورت عددی و معادلاتی می باشد که در کمتر نرم افزار رشته مکانیک چنین قابلیتی را مشاهده می نماییم.

نرم افزار انسیس

 

تیم متخصص متلب پروژه با تخصص و تجربه بالا در انجام پروژه های فلوئنت ، سفارشات شما را در تمامی مقلطع با تضمین کیفیت و قیمت مناسب انجام می‌دهد. توجه داشته باشید که جهت انجام پروژه‌های خود حتما به مراکز و مجموعه‌های مورد اعتماد مراجعه کنید تا هنگام تحویل و یا دریافت سفارش دچار هیچ مشکلی نشوید. هم‌اکنون مجموعه‌های زیادی در زمینه انجام پروژه‌های مکانیک فعالیت دارند؛ در میان این تعداد زیاد، باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که پروژه‌هایشان منجر به رضایت کاربران شده باشد و سیستم پرداختی روشنی داشته باشد.

گروه متلب پروژه بر مبنای توجه به اهمیتی که مهندسی مکانیک و نقش آن در حوزه‌های مختلف صنعت دارد، سفارش انجام پروژه مهندسی مکانیک را با استفاده از کاربردی‌ترین نرم افزارهای تخصصی این رشته مهندسی با کیفیت عالی می‌پذیرد.

انجام پروژه مهندسی مکانیک در سایت متلب پروژه

مهندسی مکانیک یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رشته‌ها در حوزه صنعت است و ارتباط عمیقی با شرکت‌های مختلف دارد. با توجه به کاربرد گسترده این رشته، مهندسی مکانیک جزو پرطرفدارترین رشته‌های مهندسی است. انجام پروژه مهندسی  مکانیک برای صنایع مختلف اهمیت بسیاری دارد. بر این اساس نرم افزار‌های تخصصی بسیاری طراحی و بهینه شده‌اند تا پروژه‌های مهندسی مکانیک را به ثمر برسانند. این نرم‌افزار‌ها به سه حوزه طراحی و نقشه‌کشی، تحلیل و ساخت تقسیم می‌شوند. بسیاری از مهندسان مکانیک و دانشجویان در انجام پروژه مهندسی مکانیک خود دچار مشکل می‌شوند. به همین دلیل آن را به صورت برون سپاری به سرانجام می‌رسانند. متلب پروژه معتبرترین سایت انجام پروژه‌های مهندسی با استفاده از نرم افزارهای کاربردی در این رشته است.

همچنین بخوانید  خدمات پشتیبانی سایت، بهینه سازی و سئو سایت حرفه ای به صورت تضمینی

چگونه انجام پروژه مهندسی مکانیک خود را به متلب پروژه بسپاریم؟

 جهت انتخاب مجموعه موردنظرتان می‌توانید به سابقه فعالیت و همچنین میزان رضایت کاربران از آن مجموعه توجه داشته باشید تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید. در کنار تمامی موارد ذکر شده، یک پشیبانی قدرتمند نیز می‌تواند در انتخاب مجموعه مدنظرتان تاثیرگذار باشد. متلب پروژه با بهره‌مندی از تیم متخصص و اساتید با تجربه، تمام پروژه‌های رشته مکانیک را با استفاده از نرم‌افزار‌های مهندسی و تخصصی این رشته در تمام حوزه‌ها و گرایش‌ها انجام می‌دهد.

http://matlabprozhe.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *