تبلیغات

تبلیغات

خط خدماتی چیست و شرایط دریافت آن چگونه است؟

khat-khadamati

بسیاری از صاحبان کسب و کار برای توسعه کسب و کار و برند خود ترجیح می دهند از خط خدماتی استفاده نمایند. در سال های اخیر با فراگیر شدن اپیدمی کرونا، روش های ارتباطی اهمیت دوچندان پیدا کردند. سامانه پیامک نیز یکی از روش های پرطرفدار ایجاد ارتباط با مشتریان است. خطوط خدماتی توسط شرکت های زیادی ارائه می شوند. هلدینگ ایرانیان یکی از شرکت هایی است که در ارائه پنل پیامکی سابقه درخشانی دارد. در ادامه می خواهیم به معرفی بیشتر خط خدماتی هلدینگ ایرانیان بپردازیم.

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی

شرکت ارتباطات سیار ایران ابلاغیه ای صادر کرده است. در این ابلاغیه خطوط سامانه پیامکی به خط خدماتی و خط تبلیغاتی دسته بندی می شوند. خطوط خدماتی خطوطی هستند که در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می گیرند. این شرکت ها از طریق این خطوط می توانند به مشترکان خود پیامک هایی برای اطلاع رسانی بیشتر ارسال کنند. این پیامک ها باید در صورتی ارسال شوند که گیرنده پیامک برای دریافت آن رضایت داشته باشد. در غیر این صورت پیامک به پیامک تبلیغاتی تبدیل می شود. توجه داشته باشید ارسال پیامک تبلیغاتی و تخفیف های ویژه از طریق خطوط خدماتی تخلف محسوب می شود. بلکه این پیامک ها فقط باید حاوی اطلاعاتی خاص برای گیرنده باشند.

خط خدماتی چه کاربردهایی دارد؟

خط خدماتی برای بسیاری از شرکت ها و نهادها دارای کاربردهای بسیار مهم و با ارزش است. پیامک های بانکی و پیامک های حاوی اطلاعات واریز و برداشت از طریق این خطوط به مشتریان ارسال می شوند. همچنین اطلاعاتی حاوی ارسال مرسوله، ارسال کد، ارسال کد کاربری و … جز پیامک های خطوط تبلیغاتی هستند. شرکت هایی که در زمینه فروش کالا فعالیت دارند از طریق خط خدماتی می توانند پیامک کد پیگیری و وضعیت سفارش را نیز ارسال نمایند. خطوط خدماتی هم برای سازمان های دولتی و هم برای شرکت ها و نهادهای خصوصی کاربرد دارد. این خدمات از طریق دیتا جدید همراه اول و ایرانسل، به بهترین شیوه به صاحبان خطوط مشترک ارائه می شوند.

مزایای استفاده از خط خدماتی

مزایای استفاده از خط خدماتی

استفاده از خط خدماتی مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. دنیای امروزه دنیای فناوری و ارتباطات است. به همین دلیل بیشتر کارها از طریق این فناوری ها انجام می شوند. با استفاده از خطوط خدماتی شرکت ها و کسب و کارها می توانند ارتباط بسیار سازنده ای با مشتریان خود داشته باشند. همچنین این شرکت ها می توانند از طریق سامانه پیامکی تمام اطلاعات مهم را به موقع به دست مشتری های خود برسانند. خطوط خدماتی می توانند به سرعت باعث گسترش کسب و کارها و افزایش درآمد آن ها شوند. آسان تر شدن روند کارها یکی دیگر از مزایای استفاده از خطوط خدماتی است. با خطوط خدماتی می توانید بسیاری از اطلاعیه ها و ابلاغیه ها را ‌به آسانی و در کمترین زمان مشترکین موردنظر ارسال نمایید.

همچنین بخوانید  اکانت پرمیوم یوتیوب چیست و چه قابلیتی دارد؟

امکان ارسال پیامک به لیست سیاه از طریق خط خدماتی

از مهم ترین مزایای استفاده از خط خدماتی می توان به امکان ارسال پیامک لیست سیاه اشاره کرد. بسیاری از افراد پس از دریافت پیامک شماره مذکور را بلاک می کنند تا این گونه پیامی از طرف آن شماره دریافت نکنند. اگر مسدود کردن با موفقیت انجام پذیرد عملاً باعث ناکارآمدی سامانه پیامکی می شود. اما لازم است بدانید که با استفاده از خطوط خدماتی که توسط اپراتورها ارائه می شوند می توانید از بلک لیست عبور کنید. یعنی بدون هیچ مشکلی می توانید به شماره موردنظر پیامک ارسال نمایید.

خط خدماتی اختصاصی

خط خدماتی اختصاصی

خط خدماتی اختصاصی، خطی است که امکان ارائه آن به شخص حقوقی وجود ندارد. بلکه این خطوط مخصوص شرکت ها، سازمان ها و نهادهاست. یعنی برای دریافت این خطوط ابتدا باید حتماً ثبت شرکت انجام داده باشید. بنابراین خطوط خدماتی اختصاصی مخصوص شرکت ها هستند. برای تبدیل کردن خطوط اختصاصی به خطوط خدماتی معمولاً 3 ماه تا 8 ماه زمان لازم است. بعد از آنکه خط اختصاصی به خط خدماتی تبدیل شد تنها باید برای اطلاع رسانی از این خطوط استفاده شود. هر گونه استفاده تبلیغاتی از خطوط خدماتی باعث بسته شدن خط می شوند.

خط خدماتی اشتراکی

خط خدماتی اشتراکی به کسانی ارائه می شود که از طریق یک نرم افزار یا یک سایت رسمی مشغول به فعالیت هستند. در واقع این افراد ثبت شرکت انجام نداده اند بنابراین خطوط اختصاصی به آن ها تعلق نمی گیرد. صاحبان این کسب و کارها می توانند از طریق پنل پیامکی با مشتریان خود در ارتباط باشند. بیشتر این نرم افزارها و سایت ها جهت پیامک های ثبت نام، تأیید رمز عبور و … از این خطوط استفاده می کنند. خطوط اشتراکی امکان ارسال به شماره های بلک لیست را نیز فراهم می کند.

در مورد اپراتور آرین تل چه می دانید؟

اپراتور آرین تل در واقع یکی از اپراتورهای مجازی است که خط خدماتی و تبلیغاتی را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. اپراتورهای مجازی اپراتور هایی هستند که خود زیر ساخت لازم برای ایجاد امکانات دیتا و یا مکالمات را ندارند. بلکه این شرکت ها با اپراتورهای تلفن همراه دیگر که زیرساخت های لازم را دارند قراردادی تحت عنوان قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان منعقد می کنند. این گونه اپراتورهای مجازی می توانند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. اپراتور آرین تل نیز یکی دیگر از این اپراتورها است که خدماتی شامل سامانه پیامکی تبلیغاتی و خدمات را به مشتریان خود عرضه می نماید. اپراتور ارین تل در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان عزیز تعرفه های بسیار کمی را برای سامانه پیامکی خود در نظر گرفته است.

همچنین بخوانید  چرا برای مسائل حقوقی حتماً باید از یک وکیل متخصص کمک بگیریم؟

ارسال sms تبلیغاتی از طریق خطوط پیامک تبلیغاتی

خطوط پیامک تبلیغاتی

همان طور که قبلاً اشاره کردیم نمی تواند از خط خدماتی برای ارسال پیامک های تبلیغاتی استفاده کرد. برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید از سامانه تبلیغاتی استفاده شود. ارسال پیامک یکی از بهترین و پربازده ترین شیوه های تبلیغات است. تبلیغات پیامکی را می توان بر اساس سن، جنسیت، شهر و استان محل سکونت و … تفکیک کرد. با استفاده از این پیامک ها می توانید اطلاعاتی در مورد تخفیف ها، مسابقه ها، قرعه کشی ها و … را به افراد مختلف ارسال کنید. مزیت قابل توجه این سامانه آن است که امکان ارسال پیامک به شماره هایی که شما را مسدود کرده اند نیز وجود دارد.

هلدینگ ایرانیان (www.iranianvas.ir)

هلدینگ ایرانیان یکی از شرکت هایی است که خدماتی از قبیل سامانه پیام کوتاه و خط خدماتی را به مشتریان خود ارائه می کند. از طریق این هلدینگ می توانید خطوط اختصاصی، اشتراکی و تبلیغاتی خود را دریافت کرده و از مزایای آن بهره ببرید. آقای رشید نجاری، مدیر عامل محترم شرکت هلدینگ ایرانیان کم تعرفه ترین سامانه پیامک کوتاه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این امر مهم در راستای توسعه هر چه بیشتر کسب و کارهای ایرانی است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *