تبلیغات

تبلیغات

معیار‌های انتخاب سایت برای انتشار رپورتاژآگهی

epotaj

 

هر سایتی برای افزایش اعتبار خود به بک‌لینک و رپورتاژآگهی نیاز دارد. اما اولین سوالی که برای لینک‌سازی خارجی ممکن است برای شما پیش بیاید این است که “یک سایت میزبان برای انتشار رپورتاژ آگهی باید چه ویزگی هایی داشته باشد” ؟ هنگامی که شما لینک سایتتان را در صفحه دیگری قرار می‌دهید، در حقیقت به گوگل می‌گویید تمام امتیازهای مثبت و منفی آن سایت را برای سایت خود قبول می‌کنید، به همین خاطر قبل از انتشار لینک سایتتان در دیگر سایت ها باید آن‌ها را بررسی کنید. اما یک سایت خوب برای انتشار رپورتاژ آگهی و پست مهمان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چه مواردی باید برررسی شوند؟

 10 ویژگی که باید قبل از لینک سازی خارجی و انتشار رپورتاژآگهی به آن دقت کنید:

 1.تخصصی یا عمومی بودن سایت (موضوع سایت)

در هنگام انتخاب سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی ابتدا سایت هایی را انتخاب کنید که با موضوع رپورتاژ و لینک شما همخوانی دارند. به عنوان مثال اگر قصد دارید برای صفحه فروش موبایل خود لینک سازی انجام دهید، پس بهتر است سایت هایی را انتخاب کنید که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارند. هر چه ارتباط بین سایت میزبان و لینک شما بیشتر باشد، بک لینک با ارزش‌تر و با کیفیت تری خواهید داشت.

 2.بررسی سایت منتشر کننده رپورتاژآگهی

بعد از انتخاب سایت‌هایی که با موضوع شما همخوانی دارند، حال شروع کنید سایت ها را از لحاظ سئو بررسی کنید و سایت هایی که سئو ضعیف و یا کلاه سیاه دارند را از لیست خود حذف کنید. 3 ویژگی بسیار مهم که سایت میزبان بهتر است داشته باشد:

  • 1.اعتبار سایت میزبان از سایت شما بیشتر باشد.
  • 2. با استفاده از اکستنشن ماز امتیاز مثبت و امتیاز اسپم سایت را چک کنید و مطمئن شوید سایت در وضعیت متعادلی قرار دارد.
  • 3.با استفاده از اکستنشن اچرفز میزان ورودی سایت را چک کنید.

فراموش نکنید که در لینک سازی خارجی کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. پس سایت هایی را انتخاب کنید که  می‌توانند برای شما یک بک لینک با ارزش باشند.

 3.بررسی میزان ترافیک

در قدم سوم، چک کنید که سایت چه میزان ورودی دارد. برای بررسی میزان ورودی می‌توانید از اکستنشن اچرفز استفاده کنید. (ST در اکستنشن اچرفز نشان دهنده میانگین ورودی ماهانه سایت است.) انتشار رپورتاژ در سایتی که ورودی ندارد و میان کاربران محبوب نیس هیچ تاثیری برای شما ندارد، حتی اگر سایت دیگر ویژگی های گفته شده را داشته باشد.

همچنین بخوانید  حبه های سیر برایم ثروت سازی کردند

 4.محل انتشار رپورتاژ

معمولا سایت هایی که رپورتاژ قبول می‌کنند، یک بخش برای انتشار رپورتاژها مشخص کرده اند. بررسی کنید که رپورتاژ شما در چه قسمتی منتشر می‌شود و آیا کاربران سایت به آن به راحتی دسترسی دارند یا خیر. (بخ عنوان مثال رپورتاژ شما در صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد یا خیر.) دومین نکته ای که وجود دارد این است که بررسی کنید که آیا رپورتاژ شما تگ رپورتاژ اگهی می‌گیرد یا خیر. اگر تگ رپورتاژ آگهی بگیرد گوگل متوجه می‌شود که این یک تبلیغ است  وشما برای دریافت این بک لینک پول پرداخت کرده اید و ارزش آن را کاهش می‌دهد. پس بهتر است در سایتی رپورتاژ اگهی خود را منتشر کنید که:

  • 1.تگ رپورتاژ اگهی به مقاله شما اضافه نکند.
  • 2.رپورتاژ شما را حداقل برای 24 ساعت در صفحه اصلی قرار دهد.

 5.مدت زمان ماندگاری رپورتاژ

به عنوان مثال برخی سایت ها بعد از یک سال لینک رپورتاژ را حذف می‌کنند. این اتفاق بسیار برای سایت شما بد است و تاثیر منفی دارد. این اتفاق در نگاه گوگل به این صورت است که سایت شما از نگاه سایت میزبان دیگر اعتبار ندارد، به همین خاطر آن‌ها لینک شما را حذف کرده اند و گوگل اعتبار آن بک لینک را از شما می‌گیرد. به همین خاطر حتما در سایتی رپورتاژ آگهی منتشر کنید که تضمین کند که لینک شما را برای همیشه در سایت خود حفظ می‌کند و لینک دائمی به شما می‌دهد.

 6.کاربران یک سایت

مطمئن شوید که مخاطبان هدف شما در آن سایت هستند.  اگر خدمات سئو انجام می دهید شما به کاربرانی نیاز دارید که سایت دارند. کسب و کار دارند. پس حضور شما و لینک سازی  در سایت هایی که برای مخاطب 10 تا 18 سال هستند، مناسب نیست.  پس برای انتخاب سایت هدف با بررسی نوع محتوای آن سایت، ویژگی های کاربران آن سایت را درک و بررسی کنید.

 7.تعداد و نوع لینک ها

رسانه ها در تعداد لینک و نوع آن محدودیت دارند . به عنوان مثال در یک رپورتاژ می توانید 1 لینک دوفالو داشته باشید. حتما این قوانین و شرایط را بررسی کنید و مطمئن شوید که با اهداف شما همخوانی دارد.

 8.محدودیت تعداد تصاویر و نوشته ها

برخی سایت ها برای رپورتاژ محدودیت تعداد کلمه و تصویر دارند. سعی کنید متن رپورتاژ خود را به هیچ عنوان تبلیغاتی ننویسید و در رسانه ای رپورتاژ آگهی منتشر کنید که قوانینش باعث کاهش کیفیت رپورتاژ شما نمی شوند.

همچنین بخوانید  انعطاف پذیری باعث موفقیت کسب و کارم شد

 9.تعداد لینک های موجود در صفحه

فکر کنید در صفحه رپوتاژ شما 50 لینک وجود دارد. به نظرتان گوگل می‌تواند متوجه اهمیت لینک شما شود؟ برخی سایت ها در اطراف و سرتاسر متن رپورتاژ شما، تبلیغات کلیکی قرار می دهند. در قسمت  فوتر و بالای متن چند لینک قرار می دهند. لینک های منو .. غیره هم در صفحه وجود دارند و این موضوع باعث می شود گوگل متوجه اهمیت لینک شما در آن صفحه نشود، در صورتی که صفحه رپورتاژ برای شما است.

 10.بررسی سرعت ایندکس

تصور کنید مقاله خود را دریک سایت عالی منتشر کنید. اما صفحه مقاله شما در گوگل تایید نشود. اگر صفحه ای در گوگل تایید و ایندکس نشود انگار وجود ندارد. به همین خاطر حتما وضعیت ایندکسینگ سایت ها را چک کنید. برای چک کردن این موضوع عبارت  Site:domainرا در گوگل جستجو کنید.(کلمه  site:را بنویسید و در مقابلش لینک صفحه اصلی را قرار دهید.) سپس برروی قسمت  Tool کلیک کنید  و چک کنید که در ساعت قبل، روز قبل و … چه تعداد محتوا تایید و ایندکس شده است. به عنوان مثال سایت های خبری باید هر ساعت چندین محتوای ایندکس شده داشته باشند. از این طریق می‌توانید قدرت ایندکسینگ یک سایت را بررسی کنید.

 نکته طلایی

در سطح وب، سایت‌هایی وجود دارند که از شما پست مهمان قبول می‌کنند. شاید موضوع آن‌ها با شما ارتباطی نداشته باشد اما شما می‌توانید لینک خود را در سایت آن‌ها منتشر کنید و از امتیاز آن‌ها استفاده کنید. برای رپورتاژ آگهی چون هزینه می‌کنید سعی کنید سایتی تخصصی که به شما مرتبط است انتخاب کنید و همچنین با انتشار پست مهمان در سایت های مجله ای از امتیاز آن ها هم استفاده کنید. به عنوان مثال سایت هایی مثل یونویس که سایت مجله ای هستند، وجود دارند که شما با انتشار پست مهمان رایگان در یونویس و سایت هایی مثل آن برای سایت خود بک لینک رایگان اما باا رزش و باکیفیت دریافت می‌کنید.

 بک لینک مهم ترین بخش استراتژی سئو است و رپورتاژ به شما در داشتن بک لینک کمک می کند. اما در هنگام انتخاب سایت تمام موارد زیر را در نظر داشته باشید و از میان انتخاب های خود سایتی را انتخاب کنید که موارد بالا را دارا باشد. اینگونه اعتبار بک لینک شما بیشتر خواهد بود. همچنین بعد انتخاب سایت، متن و محتوایی قوی بنویسید و بک لینکی با کیفیت بسازید. از هر فرصتی برای ساخت بک لینک با کیفیت استفاده کنید. از سایت های مجله ای که به شما اجازه می دهند لینک سایتتان را به صورت رایگان در سایتشان قرار دهید هم استفاده کنید و در نظر داشته باشید که بک لینک باعث افزایش قدرت شما در گوگل می‌شود.

همچنین بخوانید  باطری و زندگی پر از خوشبختی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *