تبلیغات

تبلیغات

آموزش فعال کردن تم مشکی واتساپ در اندروید و آیفون (حالت تاریک)

whatsapp-darkness

تم مشکی واتس اپ بالاخره عرضه شد و اکنون حالت تاریک واتساپ در اندروید و iOS برای همه کاربران در دسترس است. همانطور که از نام آن پیداست ، تم مشکی واتساپ به حالت تاریک تبدیل می کند و به شما امکان می دهد از واتساپ در رختخواب استفاده کنید بدون اینکه چشمانتان را اذیت یا ضعیف کند در هر صورت می توانید مقاله محافظه از چشم در برابر اشعه گوشی را مطالعه کنید .

ما به تم مشکی واتساپ نیاز داریم

تم های مشکی مانند تم مشکی ویندوز 10 ، تم مشکی اینستاگرام و … این روزها مرسوم است. هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به شما امکان می دهند تم مشکی واتساپ را انتخاب کنید و بیشتر برنامه ها تم های مشکی خود را ارائه می دهند. تصور اینکه پس زمینه های تیره فشار کمتری به چشم شما وارد کنند ، خصوصاً در محیط های تاریک ، درست است .

با این حال حالت تاریک واتساپ تاخیر زیادی داشت ، با این وجود ، واتس اپ پس از آزمایش چندین ماه حالت تاریک خود را در برنامه های اندرویدی و iOS راه اندازی کرده است.

دانلود : واتساپ برای اندروید | iOS

واتساپ حالت تاریک را دریافت کرد

واتساپ حالت تاریک را دریافت کرد

واتساپ در پستی در اتاق خبر فیسبوک حالت تاریک جدید خود را اعلام کرد. این شرکت ادعا می کند که این “بیشترین درخواستی است که کاربران در همه جا دارند” و “ظاهری تازه به یک تجربه آشنا” ارائه می دهد. ظاهری تازه و تاریک.

واتس اپ هنگام توسعه حالت تاریک خود ، روی دو بخش تمرکز داشت: خوانایی و سلسله مراتب اطلاعات. خوانایی به این معنی است که واتس اپ رنگهای نزدیک به پیش فرض سیستم را در اندروید و iOS انتخاب کرده است ، که برابر با خاکستری تیره و سفید است.

سلسله مراتب اطلاعات به رنگ های دیگری اشاره دارد که واتس اپ برای تم مشکی خود انتخاب کرده است. ایده این است که از عناصر مختلف برای رنگ آمیزی استفاده شود تا “اطمینان حاصل شود که مهمترین اطلاعات برجسته است.” و آزمایش به روشنی در این امر کمک کرده است.

نحوه فعال کردن تم مشکی واتساپ

برای فعال کردن تم مشکی واتساپ ، ابتدا واتساپ را به روز کنید. سپس ، اگر از اندروید 10 یا iOS 13 استفاده می کنید ، حالت تاریک را در تنظیمات سیستم خود فعال کنید

آموزش فعال کردن تم مشکی آیفون
آموزش فعال کردن تم مشکی اندروید

روش دیگر ، اگر از اندروید 9 یا پایین تر استفاده می کنید ، مراحل زیر را دنبال کنید :

همچنین بخوانید  تغییر نام پرینتر ، چاپگر در ویندوز های 10 ، 8 و 7

واتساپ را باز کرده به تنظیمات واتساپ بروید ،
به بخش گپ ها ” Chats ” بروید ،
قسمت تم ” Theme ” را انتخاب کنید ،
سپس گزینه تاریک ” Dark ” کلیک کنید ، تا تم مشکی واتساپ فعال شود ..

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ، واتس اپ هنگام اضافه کردن حالت تاریک بسیار دیر است و تعداد زیادی از برنامه های دیگر آن را ماه ها و در صورت سالهای قبل این قابلیت را عرضه کرده اند . همچنین قبلا به آموزش فعال کردن تم مشکی واتساپ وب پرداخته ایم که می توانید از این قابلیت استفاده کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *