تبلیغات

تبلیغات

نحوه فعال کردن تم مشکی واتساپ نسخه وب ( WhatsApp Web)

whatsapp-dark-mode

اگر شما یک کاربر واتس آپ هستید ، احتمالاً منتظر حالت تاریک برای واتساپ در  iOS و اندروید هستید. ما می دانیم که سازندگان واتس آپ در حال اضافه کردن این ویژگی به برنامه هستند ولی تا عمومی شدن این ویژگی ممکن است یک مدت زمانی طول بکشد.

 

گزینه های حالت تاریک در ماه های اخیر به تدریج در برنامه های بیشمار گسترش یافته است ، اما تمرکز بیشتر روی برنامه های تلفن همراه بوده است (به دلیل صرفه جویی در باتری). برخی از مرورگرهای وب دسکتاپ شروع به معرفی گزینه تبدیل هر وب سایت به حالت تاریک کرده اند.

 

ممکن است شما روش هایی برای فعال کردن حالت تاریک در واتس آپ انجام داده باشید و از نتایج آن راضی نبوده باشید ولی همانطور که توسط WABetaInfo  گفته شده است ،  شما میتوانید از طریق یک برنامه افزودنی رایگان به نام  Stylus در مرورگرهای کروم و فایرفاکس ، حالت تاریک را برای واتساپ وب فعال کنید.

 

تم مشکی واتساپ ( حالت تاریک نسخه وب واتساپ )

 

اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید باید افزونه Stylus را از فروشگاه وب کروم دانلود کنید . برای اینکار ابتدا مرورگر کروم را اجرا کردن و آیکون سه نقطه بالا سمت راست را انتخاب کنید ، سپس از منوی “ابزار های بیشتر” یا “More Tools” گزینه “extension” را انتخاب کنید ، از برگه باز شده روی آیکون سه خط سمت راست کلیک کنید تا منو افزونه ها باز شود سپس گزینه “Open Chrome Web Store” را انتخاب کنید تا به فروشگاه کروم هدایت شوید .

 

حال افزونه Stylus را جستجو کنید و به افزونه کروم خود اضافه کنید یا هم از طریق این لینک افزونه Stylus رو برای گوگل کروم دانلود و نصب کنید . از سایت دیدن کنید و روی دکمه “اAdd to Chrome” کلیک کنید و روی “Add extension” کلیک کنید.

 

تم مشکی واتساپ ( حالت تاریک نسخه وب واتساپ )

 

اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید ، می توانید افزونه Stylus را برای مرورگر خود دانلود و نصب کنید .

 

با نصب Stylus می توانید یک تم تاریک ویژه برای واتس اپ را دانلود کنید . روی لینک “Install Style” و سپس “OK” کلیک کنید. وقتی نسخه وب WhatsApp را احرا می کنید ، مشاهده خواهید کرد که تم تاریک اعمال شده است.

همچنین بخوانید  جلوگیری از وصل شدن به وایفای بدون رمز و عمومی در سیستم عامل مک

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *