تبلیغات

تبلیغات

بهترین رم های کامپیوتر و لپ تاپ : بهترین رم های بازار از همه نظر

Best-RAM-2020

شما می خواهید هنگام ساخت یا به ارتقاء سیستم خود بهترین رم را که می توانید خریداری کنید. فرقی نمی کند اگر یکی از بهترین سیستم های موجود را داشته باشید . ولی اگر رم شما با سیستم سازگار نباشد . وقتی تلاش می کنید تا بهترین عملکرد سیستم خود استفاده کنید ، اما کند بودن سیستم را خواهید کرد ، این خاطر ک سیستم با رم شما کاملا سازگار نیست .

با افزایش تقاضا حافظه رم سیستم عامل هایی مانند ویندوز 10 یا macOS Mojave و برنامه هایی مانند Adobe Premiere و بازی های سنگین ، داشتن بهترین رم های کامیپوتر و کافی بسیار مهم تر از گذشته است . و اگر کامپیوتر شما در حال کند شدن است ، ممکن است زمان افزایش حافظه رم باشد .

با این وجود هیچ یک از حافظه های قدیمی رم مناسب نیستند . مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید بهترین رم های لپ تاپ در سال 2020 به خاطر بسپارید . حافظه های رم در اندازه های مختلف ، سرعت و ظرفیت های مختلفی ارائه می شوند . و اگر کاملاً مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی باشید ، شاید نمی دانید بهترین رم کامپیوتر برای کامپیوتر یا لپ تاپ شما چیست .

خوشبختانه ، ما در اینجا هستیم تا به شما در یافتن و خرید بهترین رم های کامپیوتر و لپ تاپ کمک کنیم آیا می خواهید پردازش های سنگین در سیستم انجام دهید ، یا بهترین بازی های سیستمی را اجرا کنید ، به نسخه جدید بهترین رم های بازار در حال حاضر نگاه کنید تا به روز شوید ، همچنین پیشنهاد می کنم مقاله افزایش سرعت ویندوز را مطالعه کنید .

بهترین رم های کامپیوتر در یک نگاه

  • Kingston HyperX Fury
  • Adata Spectrix D80
  • Kingston HyperX Fury RGB
  • Kingston HyperX Predator
  • Corsair Vengeance LED
  • G.Skill Trident Z RGB
  • Corsair Dominator Platinum RGB
  • G.Skill Trident Z RGB DC
  • Corsair Vengeance LPX
  • G.Skill Mac RAM
  • Crucial Ballistix Sport

بیشتر بدانید :

با ارتقاء کدام بخش سخت افزاری ، سرعت و عملکرد کامپیوتر افزایش می یابد؟

بهترین رم کامپیوتر در بازار: کورسیر مدل Vengeance

بهترین رم کامپیوتر در بازار: کورسیر مدل Vengeance

رم Corsair یکی از نام های قابل اعتماد در هنگام معرفی بهترین رم های بازار است. رم کورسیر سری Vengeance آن ، به ویژه ، با ارائه نسخه LED DDR4 خود چیزی را برای همه نیاز ها در نظر گرفته است .

این حافظه رم علاوه بر ارائه لامپ برای روشنایی دارد ، دارای جلوگیری از گرما بیش از حد است که حداکثر خنک کننده را برای اورکلاک بالاتر و عملکرد حداکثر سیستم می رساند. سری Vengeance LED DDR4 Corsair همچنین دارای تأخیر CL16 و سرعت بسیار زیاد 3466 مگاهرتز است ، بنابراین از نظر زیبایی و قدرت بسیار سریع و پاسخگو است .

همچنین بخوانید  چگونه از داغ شدن و افزایش دمای بیش از حد کامپیوتر جلوگیری کنیم؟

بهترین رم برای کامپیوتر در سال 2020 رم Corsair مدل Vengeance است که پیشنهاد می کنم بخرید .

بهترین رم DDR4 برای سیستم : جی اسکیل مدل Trident Z RGB

بهترین رم کامپیوتر در بازار: کورسیر مدل Vengeance

در این مرحله ، بیشتر کاربران از حافظه های رم G. Skill و سری Trident Z RGB آگاهی دارند . این مدلها از بهترین رم های کامپیوتر نه تنها به دلیل سریع بودن ، بلکه در صدر هر رم نسخه DIMM با طیف کامل رنگ قرار دارد که می توانید برای روشنایی در کل سیستم خود استفاده کنید .

حافظه رم Trident Z RGB DDR4 دارای تأخیرهای CAS بین 14 تا 19 است که به اندازه کافی عالی است ، اما با سرعت تا 4266 مگاهرتز ، تقریباً عالی است . زیبایی مهم نیست ، بحث با رم G. Skill مدل TridentZ RGB به عنوان بهترین رم دشوار است.

بهترین رم DDR3 برای سیستم : Kingston مدل HyperX Predator

بهترین رم DDR3 برای سیستم : Kingston مدل HyperX Predator

HyperX با عملکرد عالی Kingston دارای رتبه برخی از بهترین رم های DDR3 در بازار است و مدل های Predator مخصوصاً برای سرعت و عملکرد سخت تنظیم شده است که با نسخه های XMP قابل گسترش است . رم های سری DDR3 دارای تاخیر بین CL9 تا CL11 است که دارای سرعت بین 1866 مگاهرتز تا 2666 مگاهرتز است .

بهترین رم های کامپیوتر از نظر قیمت : Kingston مدل HyperX Fury

بهترین رم های کامپیوتر از نظر قیمت : Kingston مدل HyperX Fury

رم Kingston مدل HyperX Fury حافظه اورکلاک شده است که کیف پول شما را خالی نمی کند . این حافظه رم هوشمند DDR3 یا رم DDR4 به طور خودکار اجزای سیستم را برای اورکلاک کردن به بالاترین سرعت ممکن تشخیص می دهد و عملکرد را برای همه چیپست های جدید اینتل بهینه می کند . این محصول دارای تأخیرهایی بین CL14 و CL16 است و سرعت آن بین 2133 تا 2666 مگاهرتز است. اگرچه ارزان است ، اما واقعاً می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد سیستم شما داشته باشد .

بهترین رم های قدرتمند : Corsair Dominator Platinum

بهترین رم های قدرتمند : Corsair Dominator Platinum

اگر بهترین رم ها را از نظر قدرت می خواهید ، و به قیمت اهمیتی نمی دهید ، حافظه رم Corsair مدل Dominator Platinum همیشه در صدر لیست بوده است . با این حال ، در سال 2019 ، شامل LED های جدید حافظه رم کورسیر ، که به یک طراحی بسیار شیک تر و رنگارنگ تر منجر شده است ، تازه شده است .

بهترین رم کامپیوتر ظرفیت بالا : G.Skill مدل Trident Z RGB DC

بهترین رم کامپیوتر ظرفیت بالا : G.Skill مدل Trident Z RGB DC

گاهی اوقات ، به خصوص وقتی که به دنبال بهترین مشخصه های بازی هستید ، حافظه بیشتر رم بهترین توصیه است . و هنگامی که می خواهید بیشتر و بهترین حافظه رم را داشته باشید ، پیشنهاد ما حافظه رم G.Skill مدل Trident Z RGB DC به شما است .

همچنین بخوانید  آپدیت جدید 20H1 ویندوز 10 چه ویژگی هایی دارد ؟ (بهار 2020)

نسخه DC برابر با 32 گیگابایت حافظه رم در هر اسلات رم است . در حال حاضر ، این قطعاً سریعترین حافظه جهان نیست ، در حال حاضر فقط با حداکثر سرعت 3200 مگاهرتز در دسترس است ، اما اگر به حافظه رم زیادی احتیاج دارید بدون اینکه بیش از حد از اسلات های DIMM مادربرد کامپیوتر استفاده کنید ، بهترین رم کامپیوتر از نظر حافظه برای شما رم G.Skill مدل TridentZ RGB DC است .

بهترین رم برای بازی کردن : Adata مدل Spectrix D80

بهترین رم برای بازی کردن : Adata مدل Spectrix D80

اگر در حال ارتقاء به سیستم مخصوص بازی هستید ، باید از سریعترین و سازگار ترین سخت افزار استفاده کنید . چه کسی نمی خواهد یک بازی عالی با بهترین گرافیک و کیفیت داشته باشد ؟ اگر این جذاب به نظر برسد ، حافظه رم Adata مدل Spectrix D80 بهترین گزینه است .

نه تنها در فرکانس های 5000 مگاهرتز موجود است ، بلکه دارای مایع خنک کننده است ، به این معنی که لازم نیست نگران گرم شدن بیش از حد حافظه رم خود باشید . Adata مدل Spectrix D80 بهترین حافظه رم برای بازی کردن است .

بهترین رم های RGB کامپیوتر : HyperX مدل Fury RGB

بهترین رم های RGB کامپیوتر : HyperX مدل Fury RGB

پیدا کردن حافظه رم که کاملاً با سبک و طرح بازی شما روشن شده و متناسب باشد با HyperX آسان است. در واقع ، حافظه HyperX مدل Fury RGB در حال حاضر رای ما را به عنوان بهترین رم RGB در بازار می گیرد و این فراتر از نور پویای RGB آن است که یک خیره کننده مطلق است.

و با سرعتی حداکثر 3،466 مگاهرتز با زمان تاخیر CL15 و CL16 ، به همان زیبایی و سرعت بسیار بالایی دارد. برای یک تجربه بازی حتی همهجانبه تر ، می توانید این رم را زنجیره ای کنید تا با چندین دستگاه RGB دیگر همگام شود . این برخی از بهترین رم ها برای سرمایه گذاری در حال حاضر است ، به خصوص اگر شما یک RGB fiend هستید.

بهترین رم با مشخصات پایین : Corsair مدل Vengeance LPX

بهترین رم با مشخصات پایین : Corsair مدل Vengeance LPX

رم Corsair مدل Vengeance LPX برای کاربرانی ساخته شده است که نیاز به حداکثر عملکرد سیستم ندارند . این حافظه رم با مشخصات پایین برای ساخت سیستم های شخصی برای رفع نیاز های روزمره کافی است .

علیرغم اینکه بسیار کم نظیر هستند ، آنها هنوز هم دارای جلوگیری از گرمای بیش از حد برای خنک شدن رم هنگام اورکلاک یا فشار زیاد هستند و یکی از بهترین رم های معمولی هستند . اگرچه طراحی نازک آن LED را مجاز نمی کند ، اما می توانید آن را در سه رنگ سیاه ، قرمز یا آبی تهیه کنید .

همچنین بخوانید  تفاوت بین گرافیک جی فورس Max-Q و Max-P در لپ تاپ ها چیست؟

بهترین رم مک: G.Skill Mac RAM

بهترین رم مک: G.Skill Mac RAM

 رم G.Skill فقط اختصاصی به رم کامپیوتر نیست ، بلکه برای لپ تاپ و دستگاه های اپل نیز عرضه شده اند . می دانید ، قیمت این حافظه های رم اندک است ، بنابراین با خرید این مدل حافظه رم پول زیادی صرفه جویی کنید. خوب ، تا زمانی که مک شما به اندازه کافی قدیمی باشد که هنوز رم قابل ارتقاء داشته باشید.

این کیت های SO-DIMM دارای تاخیر CAS بین 9 تا 11 هستند و سرعت آنها بین 1333 مگاهرتز و 16900 مگاهرتز است . به نظر می رسد بهترین انتخاب برای شما G.Skill DDR3-1،333 برای مک است.

بهترین رم های لپ تاپ: Crucial مدل Ballistix Sport

بهترین رم های لپ تاپ: Crucial مدل Ballistix Sport

Crucial بهترین رم برای لپ تاپ است . این سازنده Crucial مدل Ballistix Sport خود را برای افزایش عمر باتری لپ تاپ طراحی کرده است و در عین حال سرعت بسیار زیادی را برای پردازش های چند منظوره ارائه می دهد. این ایده آل برای هر کسی است که می خواهد سرعت لپ تاپ خود را سرعت ببخشد ، و احتمالاً این حافظه سرعت حافظه بالاتری را نسبت به هر موجودی در لپ تاپ شما ارائه می دهد.

فقط مطمئن شوید که لپ تاپ شما در واقع به شما امکان ارتقاء حافظه رم را می دهد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *