تبلیغات

تبلیغات

رمز ویندوز 10 را فراموش کردید ؟ آموزش ریست کردن پسورد ویندوز 10

Reset-Your-Forgotten-Windows-10-Password

شما سعی می کنید به سیستم عامل ویندوز 10 خود وارد شوید ، اما مشکلی پیش می آید: پسورد ویندوز 10 را فراموش کرده اید.

وحشت نکنید . مدت طولانی است که می توانید با در صورت که اگر از یک حساب کاربری مایکروسافت استفاده می کنید می توانید رمز عبور ویندوز 10 خود را ریست کنید . و کسانی که ویندوز 10 خود را آپدیت کردند ، می توانند را با استفاده از یک حساب محلی پسورد ویندوز 10 را ریست کنند .

در صورت عدم امکان ورود به سیستم ، باید با یک حساب محلی ویندوز 10 ، چندین سؤال امنیتی ایجاد کنید تا به آنها پاسخ دهید . با موفقیت به آنها پاسخ دهید ، و می توانید رمز عبور ویندوز 10 را ریست کنید و به حساب ویندوز 10 خود دسترسی پیدا کنید.

نسخه ویندوز 10 خود را بررسی کنید ، ابتدا تنظیمات ویندوز 10 را بازی کنید و به بخش سیستم “System ” بروید ، سپس گزینه “About” را انتخاب کنید . اگر نسخه ویندوز 10 شما 1803 یا بالاتر است ، شما می توانید پسورد ویندوز 10 خود را ریست کنید . اگر نسخه ویندوز پایین تر است ، به بخش Update & Security در تنظیمات ویندوز 10 بروید و آخرین نسخه ویندوز 10 را دانلود کنید .

بازیابی حساب مایکروسافت ویندوز 10

بازیابی حساب مایکروسافت ویندوز 10

بیایید ابتدا رمزعبور ویندوز 10 را با یک حساب مایکروسافت ریست کنیم . شما در صفحه ورود به سیستم ویندوز 10 هستید و رمز ورود خود را به خاطر نمی آورید ، گزینه ” I forgot my password ” را انتخاب کنید .

در صفحه بازیابی حساب کاربری مایکروسافت ، آدرس ایمیل خود را تایپ یا تأیید کنید . و روی گزینه ” Next ” کلیک کنید .

بازیابی حساب مایکروسافت ویندوز 10

در صفحه بعد برای تأیید هویت خود ، نحوه تأیید کد امنیتی خود را برای تأیید حساب مایکروسافت خود انتخاب کنید. روی گزینه ارسال کد کلیک کنید ایمیل یا پیام های خود را برای کد بررسی کنید . آن را در قسمت مناسب وارد کرده و گزینه ” Next ” را بزنید.

برای ریست کردن پسورد ویندزو 10 ، در این صفحه ، یک رمز عبور جدید برای حساب مایکروسافت خود ایجاد کنید . روی Next کلیک کنید .

صفحه بعدی تأیید می کند که پسورد ویندوز 10 شما تغییر کرده است. روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید ، به صفحه ورود به سیستم بازگردید و رمز جدید خود را وارد کنید.

تنظیم سوالات امنیتی برای ریست کردن پسورد ویندوز 10

حال ، بیایید بگوییم که در ویندوز 10 از یک حساب محلی استفاده می کنید. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید ، تنظیم سؤالات امنیتی لازم برای کمک به شما در صورت نیاز به بازیابی پسورد ویندوز 10 است. به تنظیمات ویندوز بروید و بخش حساب ها ” Accounts ” بروید و گزینه ورود به سیستم ” Sign-in options ” را باز کنید . در بخش رمز عبور ، روی لینک کلیک کنید تا سوالات امنیتی خود را به روز کنید .

همچنین بخوانید  ویندوز 11 با آپدیت 22635.3130 (KB5034218) ویژگی Snap Layouts را بهبود می بخشد
تنظیم سوالات امنیتی راه های ریست کردن پسورد ویندوز 10

پسورد حساب محلی ویندوز 10 خود را تایپ کنید . سپس می توانید سوالات امنیتی خود را انتخاب کنید ، پاسخ ها را تایپ کرده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

تنظیم سوالات امنیتی راه های ریست کردن پسورد ویندوز 10

خوب ، حالا بیایید بگوییم که شما در صفحه ورود به سیستم ویندوز 10 هستید و رمزعبور ویندوز 10 را فراموش کرده اید ، می توانید یا رمزعبور را حدس بزنید یا فیلد رمز را خالی بگذارید. بر روی فلش کنار قسمت پسورد کلیک کنید یا دکمه Enter را در کیبورد فشار دهید . ویندوز به شما می گوید که پسورد نادرست است . گزینه OK را کلیک کنید ، سپس لینک بازیابی پسورد ویندوز 10 ” Reset password ” را در پایین کادر انتخاب کنید .

تنظیم سوالات امنیتی راه های ریست کردن پسورد ویندوز 10

پاسخ سوالات امنیتی خود را وارد کنید . روی فلش کنار آخرین جواب کلیک کنید یا Enter را بزنید.

ویندوز از شما می خواهد یک رمز عبور جدید ایجاد کنید. رمزعبور جدید ویندوز 10 خود را تایپ کرده و سپس تأیید کنید . Enter را فشار دهید ، ویندوز 10 سپس از طریق رمز جدید خود به شما دسترسی می دهد.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • شیما خرداد 24, 1400 :: 18:09

    خیلی عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *