تبلیغات

تبلیغات

اندروید برای اشتراک گذاری نزدیک از ویژگی ایردراپ اپل الهام خواهد گرفت

Android-Upcoming-Nearby-Sharing-Feature-Uses-Apple-AirDrop

گفتن تفاوت بین iOS و اندروید سخت تر است . مطمئناً ، این دو سیستم عامل تم متفاوتی دارند ، اما مجموعه ویژگی ها اکثراً یکسان هستند . در هر صورت ، نمایش اعلان های مشابه ، عکاسی در حالت شب ، اثر انگشت و قابلیت هایی دیگری که دریافت خواهید کرد همچنین پیشنهادی می کنیم مقاله 7 ویژگی دستگاه های اندروید که آیفون ندارد را مشاهده کنید .

یکی از مزایای اپل هنوز AirDrop است که اشتراک گذاری فایل را آسان می کند ( آموزش استفاده از ایردراپ آیفون ) . اما به لطف ویژگی آینده “اشتراک گذاری نزدیک” تغییر خواهد کرد .

کاربرن سایت XDA-Developers دوباره در اندروید در حال جستجو هستند ، و آنها متوجه تغییراتی شده اند. گوگل مدت هاست قول اشتراک آسان فایل را داده است ، اما تاکنون ویژگی را ارائه نکرده است . ویژگی هایی مانند Android Beam هرگز به خوبی ایردارپ اپل عمل نکرد و در نهایت به نفع سایر تلاش ها از بین رفت.

اما اکنون این شرکت سخت تلاش می کند راه جدیدی برای به اشتراک گذاری اطلاعات ها داشته باشد ، و به نظر می رسد تنظیم و استفاده از آن آسان باشد ، به نظر می رسد زیرا برخی از اصول مشابه AirDrop را به اشتراک می گذارد .

از آنچه می توانیم در ویدیوی نمایشی XDA مشاهده کنیم ، شما شروع به انتخاب اشتراک فایل می کنید . اشتراک نزدیک ، این دو گوشی را از طریق بلوتوث متصل می کند . پس از برقراری اتصال ، اتصال نزدیک ، می توانید اینترنت تلفن همراه (اگر یک فایل کوچک باشد) ، وای فای یا بدون اینترنت را به اشتراک بگذارید ، که احتمالاً بلوتوث است . وای فای به طور طبیعی سریعترین راه برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین دو دستگاه خواهد بود.

برای جلوگیری اتصال اشتباه یا تصادفی به دستگاه های دیگر ، می توانید دستگاه خود را از نمایش به دیگران مخفی کنید . به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی ، در نزدیکی اشتراک گذاری از خدمات موقعیت مکانی (GPS) استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که هر دو دستگاه در نزدیکی یک دیگر قرار دارند .

هنوز مشخص نیست اگر این تنها ویژگی دستگاه های گوگل پیکسل 4 باشد یا خیر. در حالی که این تظاهرات با یک تلفن وان پلاس کار می کرد ، کل روند غیررسمی بود . اگر گوگل بخواهد ، می تواند این ویژگی را تنها در دستگاه های پیکسل خود محدود کند .

بسته به نوع انتخاب تلفن شما ، این ممکن است یک ضرر کامل نباشد . علاوه بر این ، سامسونگ برای ایجاد نسخه ای از AirDrop بر روی دستگاه های خود نیز سخت کار می کند ، تا بتواند فعلا برای دستگاه های خود مانند گلکسی نوت 10 یا گلکسی اس 10 و بقیه دستگاه های عرضه کند .

همچنین بخوانید  موزیلا اپلیکیشن مدیریت پسورد را برای اندروید بصورت رایگان عرضه کرد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *