تبلیغات

تبلیغات

بهترین ویژگی های اندروید 10 در گوشی های سامسونگ

One-UI-2.0-new-features-in-Android-10-for-Samsung

در این مقاله ما ویژگی های دستگاه های سامسونگ گلکسی را با استفاده از رابط کاربری نسخه 2.0 در اندروید 10 روبرو می کنیم ، در حالی که اندروید 10 نسبت به نسخه اولیه خود دارای ویژگی های قابل توجه است .

ویژگی های اندروید 10 در دستگاه های سامسونگ

غول فناوری کره جنوبی به طرز چشمگیری سرعت بیشتری را برای قرار دادن وصله های امنیتی معمولی بهبود داده است و حتی پیش بینی های خود را درباره عرضه آپدیت اندروید 10 سامسونگ برای دستگاه های پرچمدار خود ارائه کرده است.

با در نظر گرفتن اینکه چه تغییر و تحولاتی سامسونگ در هر به روزرسانی در رابط کاربری اندرویدی خود ایجاد می کند ، ممکن است تعجب کنید که وقتی سرانجام آپدیت به دستگاه های سامسونگ واجد شرایط رسید، همه همه شگفت زده شدند .

شاید قبلاً فرصتی برای استفاده از بتا One UI 2.0 داشته باشید ، با این حال ، اکنون که سیستم عامل پایدار اندروید 10 در اینجا قرار دارد ، ممکن است بخواهید قبل از بررسی ، جدیدترین ویژگی های جدید را بشناسید .

فیلم برداری از صفحه نمایش

فیلم برداری از صفحه نمایش سامسونگ

با وجود این واقعیت که برخی شرکت های دیگر ویژگی ضبط کننده صفحه نمایش بومی را به دستگاه های خود اضافه کرده اند ، قرار گرفتن در One UI 2.0 امتیاز دیگری است . در طی مرحله بتا برای اندروید 10 ، در واقع به نظر می رسید که سری گوگل پیکسل 4 ممکن است یک ویژگی ضبط کننده داخلی را داشته باشد اما از بین رفته است . برای کسانی که از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنند ، امکان شروع فیلم برداری از صفحه نمایش شما بدون نیاز به استفاده از برنامه اضافی ، بدون شک بسیار مورد استقبال خواهد بود .

نکته جالب توجه این است که این شامل گزینه های کنترل اضافی مانند امکان تنظیم کیفیت تصویر ، ضبط صدا و میکروفون داخلی و خارجی نیز می باشد که در بسیاری از برنامه های جانبی که تقریباً مورد استفاده قرار گرفته .

حرکات اشاره بهبود یافته سامسونگ

حرکات بهبود یافته اشاره در سامسونگ

حرکات جدید اندروید 10 سرانجام توسط سامسونگ در رابط کاربری نسخه 2.0 به تصویب رسید و از نظر ما ، بسیار بهتر از حرکات رابط کاربری نسخه 1.0 است . این رابط کاربری حرکات اشاره تقویت شده را به دستگاه گلکسی شما منتقل می کند و کل تجربه اندروید 10 را نیز تقویت می کند . با این حال ، اگر ترجیح می دهید که سامسونگ حرکات خود را انجام دهد ، اگر هنوز عادت دارید که از آنها در اندروید Pie استفاده کنید ، می توانید از آنها استفاده کنید .

همچنین بخوانید  فعال کردن صفحه نمایش 120 گیگاهرتزی سامسونگ گلکسی اس 20

همچنین شایان ذکر است که اگر از حرکات جدید اندروید 10 استفاده می کنید ، می توانید به سادگی با کشیدن پایین نوار حرکت به حالت یک دست دسترسی پیدا کنید . شاید با توجه به اینکه در سال های اخیر بیشتر نمایشگرهای بزرگ سامسونگ گلکسی به بزرگ تبدیل شده اند ، این قابلیت سودمند خواهد بود .

تم مشکی پیشرفته سامسونگ

تم مشکی پیشرفته سامسونگ

شاید بدانید که به لطف One UI 1.0 تم مشکی اندروید در مدتی در تلفن های سامسونگ وجود داشته است . تنها نکته منفی این است که “حالت شب” محدود به برنامه های بومی سامسونگ بود. اکنون که توسعه دهندگان به برنامه های خود رنگ های تیره افزوده اند .

تم مشکی در One UI 2.0 تغییر نام داد بنابراین اکنون با انتخاب گسترده تری از برنامه ها از جمله بسیاری از برنامه های گوگل و تعداد زیادی از برنامه های دیگر که می توانید از گوگل پلی دانلود کنید ، کار می کند . بهترین ویژگی این است که امکان برنامه ریزی حالت تاریک را بر اساس زمان غروب شهر شما تنظیم می کند ، چیزی که هنوز در دستگاه های گوگل پیکسل موجود نیست .

رابط کاربری بهبود یافته دوربین سامسونگ

رابط کاربری بهبود یافته دوربین سامسونگ

یک دوربین خوب در سال های اخیر یکی از ویژگی های اصلی هر گوشی هوشمندی است و رابط کاربری نسخه 2.0 با کمی طراحی مجدد ، این ویژگی را ارتقا می بخشد . کمی تغییرات اساسی باعث می شود که دوربین کمی موثرتر عمل کند زیرا هنگام عکس گرفتن ، حالت ها و ویژگی های اضافی دوربین به بخش “بیشتر” منتقل شده اند .

اما آنچه که بسیار مفید است ، قابلیت کشیدن و رها کردن حالت های اضافی عکس و فیلم در نوار دوربین برای دسترسی سریع است . این یک کار اضافی است اما در واقع به شما امکان می دهد رابط کاربری دوربین را دقیقاً مطابق آنچه ترجیح می دهید تنظیم کنید . البته ، در حالی که این سیستم عامل کاملاً جدید در اندروید نیست ، بدون شک این یک ویژگی عظیم برای کسانی است که دستگاه های گلکسی خود را به One UI 2.0 ارتقا می دهند .

رابط کاربری دوربین نه تنها پیشرفت هایی را به دست می آورد بلکه قابلیت های اضافه شده ای نیز برای حالت پرو و حالت های شب وجود دارد که جزئی از گزینه های دستگاه های جدید گلکسی است. حالت پرو اکنون سطح ISO تا 3200 پشتیبانی می کند .

رابط کاربری بهتر از دستگاه مراقبت می کند

رابط کاربری بهتر از دستگاه مراقبت می کند

یکی از بهترین ویژگی های جدید به عنوان بخشی از رابط کاربری نسخه 2.0 ، رابط کاربری پیشرفته که از دستگاه مراقبت می کند . این بخش همیشه یکی بوده است که در عین حال می تواند گیج کننده و ناامید کننده باشد. کنترل بیشتری را برای مواردی مانند قدرت وای فای به شما می دهد ، از نظر ظاهری کمی ظریف تر است و آمار دقیق تری از استفاده باتری را نیز نمایش می دهد .

همچنین بخوانید  آیا مودم قدیمی شما هنوز به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کند؟

فیلم برداری آهسته دروبین سلفی (Slow-Motion)

سامسونگ اگر از اپل و سری آیفون 11 آن پیروز نشوند ، اکنون به سادگی باید با این قابلیت بتوانید فیلم های اسلو موشن با کیفیت بالایی از چهره خود بگیرید ، سامسونگ قبلیت گرفتن سلفی هایی با حرکت آهسته اضافه کرده است . ممکن است چیزی نباشد که شما هر روز قصد استفاده از آن را دارید ، اما این چیزی است که ممکن است چند ساعت خنده را با دوستان و خانواده فراهم کند . متأسفانه این حالت فقط در گلکسی نوت 10 و گلکسی اس 10 موجود است .

ترکیب OneDrive در گالری سامسونگ

اگر از Google Photos استفاده نمی کنید ، ترکیب محکم تر با وان درایو مایکروسافت برای ذخیره عکس و فیلم ها در حساب مایکروسافت شما در دسترس است ، تا زمانی که از برنامه بومی گالری سامسونگ استفاده می کنید. این همکاری هنگامی که گلکسی نوت 10 رونمایی شد ، اعلام شد .

اما این ویژگی اکنون در رابط کاربی نسخه 2.0 در دسترس است و با پشتیبان گیری از اطلاعات به طور خودکار در حساب وان درایو مایکروسافت شما ، به همان شکلی مانند گوگل فوتو کار می کند .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *