فوتوشاپ کمرا برای اندروید عرضه شد (Adobe Photoshop Camera)

ماه گذشته ، شرکت ادوبی اعلام کرد که در حال ساخت برنامه دوربین خاص خود است ، با فیلترهای AI و فتوشاپ کامل است . فوتوشاپ کمرا ادعا کرد که از سکوی هوش مصنوعی Adobe برای شناسایی سوژه ها در عکس استفاده می کند ، و سپس فیلترهایی را ارائه می دهد که قابل استفاده هستند .

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

این فیلترها همچنین می توانند در زمان واقعی استفاده شوند و از طریق منظره یاب پیش نمایش شوند ، یا در تصاویر موجود در گالری شما اعمال شوند . اگر در مورد فعالیت های پشت پرده در دوربین فوتوشاپ ، کنجکاو هستید ما به برنامه دسترسی داریم که می توانید برای امتحان کردن ، از دستگاه خود نیز بصورت جانبی استفاده کنید .

می توانید با دانلود دوربین فوتوشاپ از لینک زیر ، Adobe Photoshop Camera را امتحان کنید و به طور عادی آن را نصب کنید .

دانلود : Adobe Photoshop Camera نسخه 1.0.41 از AndroidFileHost یا APKMirror

می توانید با حساب Adobe ، فیسبوک یا گوگل خود وارد اکانت فوتوشاپ کمرا شوید . برای امتحان کردن برنامه لازم نیست از پیش نمایش استفاده کنید ، باید به سادگی از آن استفاده کنید و وارد شوید . پیش نمایش منظره یاب در چندین دستگاه پرچمدار رده بالا دارای مشکل است و برنامه به سرعت باعث داغ شدن گوشی وان پلاس 7 پرو می شود . ما همچنین توصیه می کنیم پس از اتمام کار ، آن را متوقف کنید .

صفحه اصلی دوربین فوتوشاپ ، منظره یاب است. دکمه عکس برداری دوربین در مرکز قرار دارد و دکمه های دسترسی به فیلترها یا گالری در کنار دکمه عکس برداری قرار دارد . آیکون جهان در بالا سمت چپ برای انتخاب انوع لنزها است که از آنجا می توانید لنزها یا فیلترهای اضافی را دانلود کنید.

این برنامه دارای چند فیلتر داخلی است و اعلان می کند که چند فیتلر دیگر را دانلود کنید. بسیاری از موارد دیگر را نیز می توانید از کتابخانه لنز دانلود کنید .

فیلترهای پرتره ها جالب است و می توانید برخی از ویرایش های گسترده ای را که برای تصویر انجام می دهید ، مشاهده کنید . از آنجا که می توانید لنز را از طریق منظره یاب پیش نمایش کنید ، می توانید مدتی را صرف قاب بندی عکس کنید و کار بهتری را نسبت به قبل برای پیش نمایش های فوق انجام دهید .

فوتوشاپ کمرا برای اجرا نیاز به حداقل اندروید 9 و به بالا دارد . گفته می شود در دستگاه های زیر به طور رسمی پشتیبانی می شوند :

دوربین فوتوشاپ همچنین می تواند در دستگاه هایی اجرا شود که در این لیست ذکر نشده است .

از این میان این برنامه در گوشی های سامسونگ و پیکسل قدیمی تر ، ضعیف عمل می کرد اما در تست محدود ما روی گوشی پیکسل 4 XL بسیار خوب اجرا شد . هواویی Mate 30 Pro این برنامه را بسیار خوب اجرا کرد ، در حالی که وان پلاس 7 پرو تجربه کمتری از ایده آل را ارائه می داد.

بنابراین امیدواریم با رسیدن به برنامه به حالت پایدار ، همه چیز بهبود یابد .