تبلیغات

تبلیغات

هرآنچه که از وان پلاس 7 و 7 پرو می دانیم

One-Plus-Seven2 (2)

شرکت One Plus سخت در تلاش است هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را در قالب پرچمدار و مدل هایی برجسته معرفی کند. برای سال 2019 نیز همین روند ادامه دارد اما با این تفاوت که سال جاری سه مدل وان پلاس در یک رویداد معرفی می شوند. این در حالی است که طی سال های گذشته شاهد معرفی یک مدل وان پلاس در میانه سال و یک مدل دیگر در اواخر سال بودیم .

 

تاکنون شایعاتی پیرامون one plus 7 و مدل های مختلف آن به بیرون درز کرده و حال به تازگی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری هستیم. جزئیاتی که نشان می دهند شرکت چینی در حال کار روی یک دیوایس برجسته و کاملی است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. وان پلاس 7 گوشی هوشمند کلیدی از شرکت وان پلاس بوده و برند موردبحث تلاش می کند تا محصولی برجسته به مخاطبان ارائه دهد.

 

گوشی جدید وان پلاس سون

 

Pete Lau مدیرعامل وقت وان پلاس اخیرا در صفحه توییتر خود جزئیات جدیدی پیرامون وان پلاس 7 آشکار کرده که جالب توجه است. به گفته پیت لو، وان پلاس به دنبال معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار ساده نیست که تنها مشخصات قابل توجهی دارد. این کمپانی درصدد است تا بتواند یک محصول برجسته را به مخاطبان خود ارائه دهد. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی داشته و تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

در این مطلب می خواهیم درباره هرآنچه از وان پلاس 7 و نسخه پرو آن می دانیم صحبت کنیم، با تک تیپ همراه باشید:

 

بیشتر بدانید :

 

به چه سرعتی در اینترنت نیاز دارید؟ افزایش سرعت دانلود ( کلیک کنید )

 

سرعت اینترنت به عواملی مانند پهنای باند ، وای فای ، نوع اینترنت مانند 4G ، 3G و مکان بستگی دارد . برای اینکه بهتر بتوانید از سرعت اینترنت بهره مند شوید میتوانید با یک ابزار رایگان سرعت ایترنت خود را تست کنید و ببینید آیا از سرعت مناسبی برخوردار هستید و یا اینکه سرعت خود را افزایش دهید. یکی از سایتهای رایگان که میتواند در این مسئله کمک زیادی به شما بکند سایت speedtest است که سرعت دانلود و آپلود شما را به طور همزمان برای شما نمایش میدهد .

 

باتری و صفحه نمایش One Plus 7

 

وان پلاس 7  در حقیقت یک مدل ارتقا یافته نسبت به وان پلاس 6 تی محسوب می شود. گوشی هوشمندی که مشخصات قابلی برای آن در نظر گرفته شده و محصولی معمولی محسوب نمی شود. با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن 2340 * 1080 پیکسلی ، باتری 3700 میلی آمپری ، پشتیبانی از شبکه 20 واتی و چندی دیگر، این محصول شرکت چینی را به یک دیوایس قابل تبدیل کرده است. شرکت وان پلاس سعی داشته محصولی را به مخاطبان ارائه دهد که ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شده و می تواند تجربه کاربری خوبی رقم زند.

همچنین بخوانید  گوگل پیکسل واچ : مشخصات و ویژگی های ساعت پیکسل گوگل

 

حافظه داخلی وان پلاس 7

 

در سوی دیگر وان پلاس هفت پرو به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 ، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. وان پلاس 7 دارای 8 گیگابایت حافظه رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 855 است .

 

دوربین وان پلاس هفت

 

وان پلاس 7 دارای تراشه حافظه UFS 3.0 است و این یعنی کاربر می تواند در انتقال داده شاهد سرعت بالایی باشد. همچنین ضبط فیلم با فریم و وضوح بالایی صورت می گیرد که باید آن را در نوع خود بی نظیر دانست. در بخش دوربین یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 24 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای بخش عقب در نظر گرفته شده و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در کار است.

 

باتری و صفحه نمایش One Plus 7 Pro

 

شرکت وان پلاس علاوه بر نسخه رده پایه وان پلاس 7 ، می خواهد نسخه پرو هم در نظر گیرد . این نسخه برخلاف مدل استاندارد دارای مشخصات بهتری است و گزینه برجسته در میان پرچمداران موجود به شمار می رود. این اسمارتفون به صفحه نمایش 6.7 اینچی 19.5:9 با رزولوشن 3120 * 1440پیکسلی امولد مجهز است و با نرخ تجدید 90 هرتزی یک مدل برجسته محسوب می شود. گذشته از آن این دیوایس به باتری 4000 میلی آمپری مجهز است که با شارژ 30 واتی می تواند در مدت زمان کوتاهی به شارژ 100 درصدی می رسد.

 


پیشنهادی :


 

حافظه داخلی و دوربین وان پلاس 7 پرو

 

وان پلاس 7 پرو دارای دوربین اصلی 48 و 16 و 8 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه فراهم آمد. در سایر مشخصه ها باید به حافظه رم 6 و 8 و 12 گیگابایتی ، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت یا 512 گیگابایتی اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید این دستگاه را در نوع خود قابل توجه دانست.

 

تاریخ عرضه قیمت و رنگ وان پلاس سون

 

وان پلاس 7 و نسخه پرو در 14 می معرفی می شوند . همچنین قرار است از اواخر می راهی بازار شود و هر یک از گوشی های هوشمند دارای قیمت 579 دلاری ، 749 دلاری و 899 دلاری است . البته گزینه سوم به نسخه 5G گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو اختصاص دارد . همچنین در بحث رنگی باید به قهوه ای ، خاکستری و آبی اشاره کرد.

پیش بینی می شود هر سه مدل در می یا ماه بعد آن روانه بازار شوند.

همچنین بخوانید  هرآنچه از Razr 2019 موتورولا می دانیم

 

منبع :
PhoneArena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *