تبلیغات

تبلیغات

چگونه سرعت سایت وردپرس رو افزایش بدیم ؟ آموزش افزایش سرعت وردپرس

Speed-up-your-WordPress-site

ساده ترین راه برای بازگشت دوباره بازدید کنندگان خود به سایت شما ، افزایش سرعت وردپس سایت است . مردم انتظار دارند سایتها سریع بارگیری شوند در غیر اینصورت سریع می توانند به عقب برگردند و اطلاعات را در سایت دیگری پیدا کنند .

آموزش افزایش سرعت وردپرس

خبر خوب برای افزایش سرعت وردپرس شما نبوغ فنی زیادی نمی خواهد . در عوض ، تنها چیزیکه شما نیاز دارید چند ابزار است تا با افزایش عملکرد سایت وردپرس خود مواجح شوید که ، بسیار برای بازدید کنندگان شما خوش آیند است و همیچنین باعث افزایش رتبه سایت شما می شود .

نکته مهم در مورد وردپرس ، وظیفه سرویس مدیریت محتوا وردپرس (CMS) ویرایش و تغییر عناصر سایت است که کارها را ساده و کارآمد می کند . چه در حال تغییر تصاویر باشد و چه در حال تغییر اسکریپت ها ، وردپرس کار را آسان می کند

. راه دیگر برای بهبود سرعت سایت شما از طریق فرآیند دانلود است، این یعنی با داشتن سرورهای پسرعت و خدمات میزبانی عالی از سرعت خوبی بهره مند می شوید . در ادامه با حل مشکل سرعت سایت آشنا خواهید شد با تک تیپ همراه باشید .

1- بهبود حجم تصاویر و ویدئو برای افزایش سرعت وردپرس

این کار مانند یک تیر رو با دو نشون زدن است . اولین چیزی که باید بدانید این است که چه نوع تصویری برای کجا بهتر کار می کند. فرمت های عکس مانند JPG و PNG به طور متفاوتی کار می کنند و هر نوع فایل هنگام دسترسی بازدید کنندگان به صفحه شما ، دانلود متفاوتی دارد . در اینجا این تمایز وجود دارد:

  • JPG یک فرمتی ضرر دار است در حالی که PNG یک فرمت بدون ضرر است.
  • JPG برای عکس و عکاسی بهتر است در حالی که PNG برای تصاویر ساخته شده بهتر است.
  • JPG از جاسازی داده های EXIF پشتیبانی می کند در حالی که PNG اینگونه نیست.
  • PNG از شفافیت پشتیبانی می کند در حالی که JPG این کار را نمی کند.

انجام بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت سایت شما نیز بسیار مهم است. این بهینه سازها اطلاعات اضافی را از تصاویر شما کم می کنند . در حقیقت ، بهینه سازی تصاویر شما باعث می شود تا درهم و برهمی تصاویر سایت شما را تا 95٪ برای هر تصویر بهبود دهد . این در واقعیت یعنی چی ؟ به طور مثال تصویر با 523 کیلوبایت داریم ، با بهینه سازی تصویر اساساً با کاهش 25٪ از حجم عکس مواجح خواهید شد به این معنی است که سایت شما فقط باید یک تصویر با اندازه 392 کیلوبایت را نمایش دهد .

همچنین بخوانید  آموزش کامل کار با Screen Time در iOS 12 ؛ اعتیاد به آیفون/آیپد را کاهش دهید!

این ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما هنگامی که تمام تصاویر موجود در سایت خود را بهینه سازی می کنید ، حیرت زده می شوید که چقدر با کاهش سرعت سایت وردپرس خود مواجه خواهید شد .

2- استفاده از CLOUDFLARE به عنوان یک صافی

2- استفاده از CLOUDFLARE به عنوان یک صافی

CloudFlare ابزاری مفید برای جابجایی اطلاعات ترافیک ورودی شما است . ساده ترین راه هکرها برای خاموش کردن یک سایت ، حمله DDoS است ، هنگامی که سرور بیش از حد با تعداد زیاد درخواست و عدم امکان پاسخ سریع به آنها مواجه شود ، سایت کند می شود و در نهایت سایت به مشکل می خورد . CloudFlare علاوه بر این به عنوان یک فیلتر عمل می کند. در اصل باعث می شود سایت شما به سرعت اجرا شود زیرا چندین کار مانند کارهای زیر با راندمان بیشتر انجام می هد :

  • انتقال پرونده های اصلی از طریق یک CDN داخلی از موقعیت مکانی نزدیکتر
  • سیستم حافظه پنهان ترکیبی ، امکان رسیدگی سریعتر به درخواست را می دهد
  • مانیتورینگ DDoS ، مانع از ورود ترافیک بی فایده سرورهای شما می شود
  • فایروال جلوگیری از آلوده شدن اطلاعات سایت

CloudFlare خدماتی خوبی مانند آمار پارائه می دهد . شما تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد ، بازدید از صفحات با ترافیک منظم ، همراه با تهدیدها ، رباتها و خزنده ها را که بین اعداد منحصر به فرد طبقه بندی شده اند ، کسب خواهید کرد. همچنین پیکربندی خاصی که برای DNS باید انجام دهید وجود ندارد، CloudFlare به تنهایی این کار را انجام می دهد .

بیشتر بدانید:

5 متد طلایی برای افزایش رنک سایت در گوگل 2019

3- تشخیص اینکه چگونه اطلاعات کش شود

2- استفاده از CLOUDFLARE به عنوان یک صافی

هنگام ذخیره صفحه شدن ، ملاحظات زوجی وجود دارد ، اما مگر اینکه سایت تجارت الکترونیکی داشته باشید ، . کش کردن اطلاعات بسیار ساده است ، زمانی که فردی دفعات متعددی به سایت شما مراجعه میکند به جای اینکه هر بار سایت شما برای فرد دانلود شود ، از حافظه کش کمک می گیرد تا اطلاعاتی که قبلا دانلود کرده است را دوباره نمایش دهد ، به این روند ذخیره نسخه ای از صفحات سایت می گویند ، تا زمانی که مجدد به آن صفحه می روید ، نسخه کپی شده را به شما نشان می دهد.

این فرآیند باعث می شود سایت شما 2 تا 5 برابر سریعتر نمایش داده شود . با این کار یک افزایش سرعت قابل توجهی خواهید بود . اگر هنوز از نحوه عملکرد حافظه کش متوجه نشدید ، تصور کنید که شما عبارتی را روی یک تکه کاغذ بنویسید ، حال با کپی گرفتن از این کاغذ به سرعت میتوانید این کاغذ را منتقل کنید و نیازی به نوشتن دوباره نیست . کاری که سایت وردپرس شما انجام می دهد نوشتن این عبارت برای اولین بار و سپس ارسال کپی ها به هر درخواست بعدی است .

همچنین بخوانید  لزوم آموزش کارکنان و مزایای آن در یک سازمان

اگر به دنبال ذخیره سازی ساده هستید ، افزونه WP-SuperCache را امتحان کنید. این ابزاری آسان و عاری از ملاحظات CDN است و به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه سایت خود را به طرز چشمگیری سریع تر کنید .

4- از تم مرتب و متناسب استفاده کنید

انباشته کردن همیشه دشمن سرعت است . وردپرس بسیار عجیب است زیرا قالب ها و ابزارک ها اجازه دارند که اطلاعات شما به درستی استفاده نشود . اما اگر قالب شما گسترده است و ابزارک های مختلفی وجود دارد ، برای دانلود هر صفحه از سایت زمان بیشتری طول می کشد . با استفاده از ابزارک ها و بهینه سازی قالب ، اینها عناصری درهم و برهمی هستند که در سایت شما وجود دارند :

هر ابزارک پرونده جاوا اسکریپت خاص خود را دارد که برای دسترسی به آن به CDN احتیاج دارد .
پرونده های CSS برای هر ابزارک تعبیه شده اند .
API نرم افزارهای جانبی وجود دارند و باعث افزایش بیشتر در این عناصر می شود .

گزینه دیگر تبلیغات است . آگهی های ارائه شده از زنجیرهای طولانی با خطاهای مختلف ، بوسه مرگ به سرعت سایت هستند ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما مفید باشند .

5- حرفه ای کار کنید

سرور اختصاصی مجازی یک اسباب بازی عالی برای افرادی است که دوست دارند با سایت خود بازی کنند ، اما بسیاری از این سرور ها فاقد تنظیمات خاص وردپرس هستند. بنابراین ، شما می روید و سرور را پیکربندی می کنید تا سایت وردپرس خود را به همان اندازه سرعت بررسی کنید . یک راه حل عالی بررسی مشکلات سایت خود است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *