تبلیغات

تبلیغات

فوتوشاپ کمرا برای اندروید عرضه شد (Adobe Photoshop Camera)

Adobe-Photoshop-Camera-for-Android

ماه گذشته ، شرکت ادوبی اعلام کرد که در حال ساخت برنامه دوربین خاص خود است ، با فیلترهای AI و فتوشاپ کامل است . فوتوشاپ کمرا ادعا کرد که از سکوی هوش مصنوعی Adobe برای شناسایی سوژه ها در عکس استفاده می کند ، و سپس فیلترهایی را ارائه می دهد که قابل استفاده هستند .

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

این فیلترها همچنین می توانند در زمان واقعی استفاده شوند و از طریق منظره یاب پیش نمایش شوند ، یا در تصاویر موجود در گالری شما اعمال شوند . اگر در مورد فعالیت های پشت پرده در دوربین فوتوشاپ ، کنجکاو هستید ما به برنامه دسترسی داریم که می توانید برای امتحان کردن ، از دستگاه خود نیز بصورت جانبی استفاده کنید .

می توانید با دانلود دوربین فوتوشاپ از لینک زیر ، Adobe Photoshop Camera را امتحان کنید و به طور عادی آن را نصب کنید .

دانلود : Adobe Photoshop Camera نسخه 1.0.41 از AndroidFileHost یا APKMirror

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

می توانید با حساب Adobe ، فیسبوک یا گوگل خود وارد اکانت فوتوشاپ کمرا شوید . برای امتحان کردن برنامه لازم نیست از پیش نمایش استفاده کنید ، باید به سادگی از آن استفاده کنید و وارد شوید . پیش نمایش منظره یاب در چندین دستگاه پرچمدار رده بالا دارای مشکل است و برنامه به سرعت باعث داغ شدن گوشی وان پلاس 7 پرو می شود . ما همچنین توصیه می کنیم پس از اتمام کار ، آن را متوقف کنید .

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

صفحه اصلی دوربین فوتوشاپ ، منظره یاب است. دکمه عکس برداری دوربین در مرکز قرار دارد و دکمه های دسترسی به فیلترها یا گالری در کنار دکمه عکس برداری قرار دارد . آیکون جهان در بالا سمت چپ برای انتخاب انوع لنزها است که از آنجا می توانید لنزها یا فیلترهای اضافی را دانلود کنید.

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

این برنامه دارای چند فیلتر داخلی است و اعلان می کند که چند فیتلر دیگر را دانلود کنید. بسیاری از موارد دیگر را نیز می توانید از کتابخانه لنز دانلود کنید .

فیلترهای پرتره ها جالب است و می توانید برخی از ویرایش های گسترده ای را که برای تصویر انجام می دهید ، مشاهده کنید . از آنجا که می توانید لنز را از طریق منظره یاب پیش نمایش کنید ، می توانید مدتی را صرف قاب بندی عکس کنید و کار بهتری را نسبت به قبل برای پیش نمایش های فوق انجام دهید .

فوتوشاپ کمرا برای اجرا نیاز به حداقل اندروید 9 و به بالا دارد . گفته می شود در دستگاه های زیر به طور رسمی پشتیبانی می شوند :

همچنین بخوانید  آموزش تبدیل پاورپوینت به پی دی اف به صورت تصویری

دوربین فوتوشاپ همچنین می تواند در دستگاه هایی اجرا شود که در این لیست ذکر نشده است .

دانلود فوتوشاپ کمرا برای اندروید

از این میان این برنامه در گوشی های سامسونگ و پیکسل قدیمی تر ، ضعیف عمل می کرد اما در تست محدود ما روی گوشی پیکسل 4 XL بسیار خوب اجرا شد . هواویی Mate 30 Pro این برنامه را بسیار خوب اجرا کرد ، در حالی که وان پلاس 7 پرو تجربه کمتری از ایده آل را ارائه می داد.

بنابراین امیدواریم با رسیدن به برنامه به حالت پایدار ، همه چیز بهبود یابد .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *