تبلیغات

تبلیغات

چرا کریستوفر نولان قسمت چهارم بتمن را نساخت؟ (طبق گفته های کریستین بیل)

Christopher-Nolan-Didn’t-Make-A-Fourth-Batman-Movie

هنگامی که The Dark Knight Rises در سال 2012 به سینماها آمد، طرفداران می دانستند که وقت آن است که با شهر گاتهام از نسخه کریستوفر نولان خداحافظی کنند. کارگردان این نکته را کاملا روشن ساخت که قرار است از حق امتیاز بتمن برای یک مجموعه سه قسمتی استفاده کند. او درباره این موضوع چیز دیگری نگفت. اکنون، کریستین بیل، بینشی در مورد این که چرا کریستوفر نولان فیلم چهارمی ساخته نیست، توضیحاتی ارائه داده است.

بیشتر بدانید :

دلایل نساختن قسمت چهار بتمن

در مصاحبه اخیر با تورنتو سان، وقتی که این گفتگو به سمت تصویری نمادین از بروس وین و همکاری وی با کریستوفر نولان تبدیل شد، بسیار صریح و بی پرده بود. وی به روزنامه گفت :

ما می دانستیم که باید دوباره شخصیت بتمن را بازسازی کنیم. من به آنها گفتم که نوع جدیدی از بتمن را خلق می کنیم. من فکر می کنم که دلیل این کار در وهله اول و مهمترین چیز این بود که کریستوفر نولان این مسئله را پذیرفت. اما ما هرگز مغرور نبودیم که تصور کنیم که ما فرصتی فراتر از ساخت یک فیلم در یک زمان داشتیم. این چیزی است که کریستوفر نولان همیشه درباره آن صحبت می‌کند.

او گفت: “اینه، ما قراره یه فیلم بسازیم، این تنها چیزیه که داریم”. وقتی آنها آمدند و گفتند: “می خواهید قسمت بعدی را هم بسازید؟” این فوق العاده بود. اما ما گفتیم: ” این تنها قسمت است، ما برای ساخت قسمت دوم فرصتی نداریم”سپس آنها گفتند:”خب، اجازه دهید یک مجموعه سه قسمتی بسازیم” کریستوفر نولان همیشه به من می گفت که اگر خوش شانس باشیم می توانیم سه شخصیت خلق کنیم. “بعد از آن راه خودمان را می رویم”.

تعجبی ندارد که کریستوفر نولان دیدگاه روشنی در مورد حق رای داشت. بخش بزرگی از چیزی که بتمن آغاز کرد , شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمیخیزد تا این حد موفق شد، قدرت فردی آن‌ها به عنوان یک فیلم واحد و توانایی آن‌ها برای کار به عنوان یک سه‌گانه منسجم بود. کریستین بیل به تورنتو سان فاش کرد حتی اگر فرصتی برای گسترش حق رای دادن ارائه شود، او کاملاً از مأموریت خلاقانه نولان حمایت می کند. او گفت:

کریستین بیل در رابطه با قسمت چهار بتمن می گوید

دور از ذهن نبود، آن ها دوباره پیش ما برگشتند و درباره قسمت چهارم از ما سوال کردند. من گفتم: “نه، ما باید به رویای کریستوفر نولان پایبند باشیم، او همیشه می خواست که بتمن یک مجموعه سه قسمتی باشد. بیایید زیاده روی نکنیم و قسمت چهارمی نسازیم. به همین دلیل ما، کریس، کنار رفتیم. بعد از آن مطلع شدم که خدمات من دیگر مورد استفاده نیستند” (می خندد).

با اطمینان می توان گفت که ما هرگز کریستین بیل را دوباره به عنوان نقش بتمن نخواهیم دید. اما حداقل کریستوفر نولان با توقف مجموعه خود مجددا نظر مثبت اهالی سینما را به خود جلب کرد. و به این ترتیب پایان شوالیه تاریکی باعث شد تا دوره جدیدی از پروژه های جذاب بتمن ساخته شود.



همچنین بخوانید  10 فیلمی که اگر در روز ولنتاین تنها هستید باید تماشا کنید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *