تبلیغات

تبلیغات

فیلم بتمن 2021 بازیگر نقش پنگوئن خود را پیدا کرده است

Looks-Like-The-Batman-May-Have-Found-Its-Penguin

دنیای دی سی یک جهان شگفت انگیز است که همیشه می تواند با هر اخبار و اعلام جدید، طرفداران خود را غافلگیر کند. یکی از این پروژه هایی که به خصوص در این مورد موثر بوده است، فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز است، که چند سال پیش از کارگردانی فیلم سیاره میمون ها مونتاژ بازیگران و گروه خود را آغاز کرد. پس از انتخاب شدن رابرت پتینسون به عنوان نقش بتمن، ریوز شروع به پر کردن بازیگران حامی، از جمله سه نفر از شرورهایی که مقابل شوالیه تاریکی روبرو خواهند شد، کرد. و حالا به نظر می رسد که او ممکن است پنگوئن خود را پیدا کرده باشد.

بازیگران مختلفی در فیلم بتمن از جمله جونا هیل و ست روگن در نظر گرفته شده اند یا نقش هایی دارند. در حالی که پل دانو و زو کراویتز به ترتیب ریدلر و Catwoman را بازی می کنند ، پنگوئن مدتها شایعه شده بود که یک دشمن بزرگ در حال توسعه است. و در حال حاضر نام اصلی در گفتگو ها برای نقش آسوالد کابلپات، کالین فارل مطرح شده است. این خبر از ددلاین به دست ما رسیده است و تاکنون توسط هیچ استودیویی از طرف کالین فارل تایید شده است.


بیشتر بدانید :


با اینحال این یک به روزرسانی هیجان انگیز برای بتمن است و بیشتر نشان می دهد که چگونه مت ریوز به استعداد بازیگران اصلی فیلم توجه دارد، تا جمعیت شهر گاتهام را دور هم جمع کند. فارل به طور بالقوه در حال پیوستن به بازیگران قاتلی است که از رابرت پتینسون ، جفری رایت ، پل دانو ، زو کراویتز و (اخیراً) اندی سرکیس تشکیل شده است. در مرحله ای مشابه وضعیت فعلی فارل با فیلم های پرفروش، اخیراً مشخص شد که Serkis در حال مذاکره برای بازی در نقش آلفرد پنیورث است .

کالین فارل ممکن است نامی نباشد که هواداران دی سی با بازی بالقوه The Penguin با آن ارتباط برقرار کنند، بیشتر به دلیل فیزیک و بدن او. در کمیک ها، اسوالد کوبلپوت به طور معمول کاملاً کوتاه و خیره کننده است. در حالی که او تهدیدی جسمی برای بتمن نیست ، اما یک چتر ترفند و معمولاً یک باند پر از نگهبانان مسلح دارد. به همین ترتیب ، او تفاوت بسیار چشمگیری با شخصیت حاضر (کالین فارل) دارد.

دوباره، در آخرین نسخه حاضر نقش پنگوئن آن نوع بدنی را که دنی دیویتو در Batman Returns بود، ندارد. راب لرد تیلور به عنوان نقش پنگوئن به مدت 100 قسمت در سریال گاتهام بازی کرد. او شخصیت جسمانی خاص خود را برای شخصیت کمیک بوکی خود پیدا کرد. فارل مدت زمان طولانی به عنوان بازیگر فعالیت داشته است ، بنابراین او به راحتی می تواند نسخه شخصی خود از پنگوئن را بسازد.

همچنین بخوانید  نقد فیلم قلعه شیشه ای - The Glass Castle

البته لازم است به یاد داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که کالین فارل به بازیگران بتمن بپیوندد. جوناه هیل مشهور در حال مذاکره بود تا به عنوان یک شخصیت شرور بازی کند. اما هیل نتوانست به استودیو به توافق برسد، اما گفته می شود وی قرار است نقش یکی از شخصیت های منفی گاتهام را بازی کند.

بتمن در حال حاضر قرار است در 25 ژوئن 2021 وارد سینماها شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *