تبلیغات

تبلیغات

بهترین گوشی های مناسب بازی در سال 2019 (با حضور آیفون و سامسونگ)

Best-Gaming-Smartphones-in-2019

بنابراین اگر می خواهید بهترین گوشی های مناسب بازی در سال 2019 را خریداری کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

بازی های تلفن های هوشمند سنگین تر و پیچیده تر از همیشه می شوند . اما در حالی که اکثر تلفن ها می توانند اکثر بازی ها را انجام دهند ، به یک تلفن هوشمند با مشخصات عالی نیاز دارید تا بتوانید بهترین بازی ها موبایل مانند Call of Duty یا Fortnite را به درستی انجام دهید .

ویژگی گوشی های گیمینگ 2019

هنگامی که دنبال بهترین تلفن هوشمند برای بازی هستید ، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به آنها بپردازید . شما به همه این نکات احتیاج ندارید ، اما هرچه تعداد بیشتری داشته باشید ، گوشی شما عملکرد بهتری خواهد داشت .

  • پردازنده و گرافیک سریع : شما باید یک پردازنده سطح پرچمدار داشته باشید ، ایده آل چیزی شبیه Snapdragon در نسل ها 8 (یا 8xx ) یا مشابه آن .
  • سیستم خنک کننده : پردازنده یک دستگاه معمولاً با گرم شدن بیش از حد کند می شود. خنک کننده مایع یا برخی از سیستم های خنک کننده ویژه دیگر ، به کنترل دما کمک می کند و مدت طولانی تر آن را خنک نگه می دارد.
  • باتری با ظرفیت بیشتر : یک باتری بزرگ ، که از حدود 4000 میلی آمپر ساعت شروع می شود ، ضروری است. همچنین پشتیبانی از فست شارژ بهتر عمل می کند .
  • حافظه رم :برای تلفن های اندرویدی در صورت ایده آل حداقل نیاز به 4 گیگابایت حافظه رم دارند .
  • نرخ تازه سازی صفحه : اکثر صفحه نمایش های موبایل دارای سرعت تازه سازی 60Hz هستند ، به این معنی که آنها در هر ثانیه 60 بار تازه می شوند. برخی از گوشی های گیمینگ با سرعت تازه سازی 90 هرتز یا حتی 120 هرتز عرضه می شوند که می توانند انیمیشن ها را روان تر تولید کنند.

پیشنهادی :
بررسی و مشخصات بهترین تلفن های هوشمند سال 2019


لیست بهترین تلفن های گیمینگ

1- آیفون 11 پرو مکس

1- آیفون 11 پرو مکس

ما با آیفون 11 پرو مکس شروع خواهیم کرد ، تقریباً با هر قیمتی ، قدرتمندترین تلفن هوشمند را می توانید خریداری کنید . و iOS هم بهترین پلتفرم برای بازی در گوشی های هوشمند است. اگرچه تمام عناوین اصلی و مهم اندروید موجود است ، اما iOS هم عالی است.

همه مدل های آیفون 11 مشخصات خوبی دارند ، اما ما آیفون 11 پرو مکس را برای بازی توصیه می کنیم زیرا در سه مدل این بهترین گزینه از نظر صفحه نمایش و باتری است که ترکیب کرده . در حقیقت ، هر سه نسخه دستگاه های عالی برای بازی هستند.

همچنین بخوانید  فیلترشکن vpnify برای اندروید : فیلتر شکن vpnify چه معایبی دارد ؟

2- گوشی سامسونگ اس 10 و پلاس

گوشی سامسونگ اس 10 و پلاس

سامسونگ گلکسی S10 به عنوان یک تلفن هوشمند بسیار عالی برای بازی کردن است. یک سیستم خنک کننده مدرن ساخته شده و با موتور یونیتی بهینه شده است. این تلفن دارای بلندگوهای استریو با صدای Dolby Atmos و دارای یک پردازنده گرافیک است که بیش از یک سوم سریعتر از گلکسی S9 است.

با داشتن 12 گیگابایت حافظه رم ، تا چند سال آینده به راحتی بازی ها را انجام دهید . به همراه عملکرد سریع ، دوربین باورنکردنی و باتری طولانی با شارژ سریع نیز وجود دارد.

3- گوشی ریزر 2 (Razer 2)

گوشی ریزر 2 (Razer 2)

وقتی به دنبال بهترین گوشی اندروید بازی هستید ، چرا از یکی از بهترین شرکت های سخت افزار بازی استفاده نمی کنید . از شرکتی که به لپ تاپ های گیمینگ خود مشهور است ، Razer Phone 2 یک گوشی بازی بسیار عالی است .

حاشیه های بزرگ کمی آزار دهند است اما بیشتر قدرت و کارایی مهم است ،با پردازنده سریع ، یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری ، بلندگوهای استریو دوگانه Dolby Surround Sound و یک سیستم خنک کننده مخصوص تا جلوی گرم شدن بیش از حد آن را بگیرد.

اما از همه بهتر ، نمایشگر 120 هرتزی است که تجربه بازی فوق العاده ای را برای شما ارائه می دهد ، این دستگاه در اواخر سال 2018 به بازار عرضه شد .

4- گوشی رد مجیک 3 (Red Magic 3)

گوشی رد مجیک 3 (Red Magic 3)

Red Magic 3 یکی از بهترین گوشی های بازی است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. ZTE سازنده آن ، این دستگاه را به عنوان ارائه دهنده “Esports grade” توصیف می کند. به همراه یک سیستم خنک کننده مایع است که پردازنده را قادر می سازد برای مدت زمان طولانی تر با سرعت سریع تری کار کند.

همچنین می توانید با 12 گیگابایت رم ، باتری عظیم 5000mAh و صفحه نمایش 6.65 اینچی HDR با نرخ تازه سازی صفحه 90 هرتز داشته باشید، که یک گزینه عالی برای انتخاب گوشی گیمینگ کافی است.

5- گوشی ایسوس رُگ 2 (Asus ROG 2)

گوشی ایسوس رُگ 2 (Asus ROG 2)

برای انتخاب یک تلفن با مشخصات بهتر، از Asus ROG گزینه مناسبی خواهد بود . این دستگاه با پردازنده Snapdragon 855 Plus ، صفحه نمایش امولد 120Hz HDR ، اسپیکرهای استریو با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایت می باشد .

در کنار همه ی این مشخصات عالی ، یک باتری 6000mAh با قابلیت شارژ سریع 30W پشتیبانی می کند که می توانید ، در نیم ساعت شارژ باتری به 40 درصد برساند . تنها نکته منفی این دستگاه ، بزرگ بودن است . دارای یک طراحی زیبا است که 226 گرم وزن دارد .

همچنین بخوانید  گلکسی نوت 10 در مقابل آیفون 10 : مبارزه اپل با پرچمدار سامسونگ

بیشتر بدانید :
گلکسی نوت 10 در مقابل آیفون 10 : مبارزه اپل با پرچمدار سامسونگ


بهترین گوشی های مناسب بازی

6- گوشی بلک شارک 2 پرو (Black Shark 2 Pro)

گوشی بلک شارک 2 پرو (Black Shark 2 Pro)

با داشتن دو نوار LED در پشت دستگاه ، بلک شارک 2 پرو شیائومی بیشتر از سایر گوشی ها شبیه به گوشی های گیمینگ است. با این حال ، همه مانند هم نیستند زیرا مشخصات آنها مطابقت دارد. پردازنده Snapdragon 855 Plus ، حافظه فوق العاده سریع UFS 3.0 ، خنک کننده مایع و در دو نسخه با حافظه رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت عرضه شده است .

صفحه نمایش عالی که بهینه سازی شده برای بازی . تأخیر کم باعث می شود واکنش های سریعتر در بازی به راحتی انجام شود ، در حالی که دارای حساسیت بالا است و به شما دقت بالایی می دهد. از همه بهتر ، حساس به فشار است. شما می توانید با فشار دادن روی صفحه ، ار امکانات مختلفی در بازی های خود استفاده کنید.

‏‏‏‏7- گوشی وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro)

گوشی وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro)

برای عملکرد بازی عالی نیازی به گوشی های گیمینگ ندارید. OnePlus 7 Pro بیشتر آنچه را که به دنبال آن هستید ، در بسته بندی شیک تر ارائه میدهد.

این شامل یک پردازنده پرچمدار Snapdragon 855 ، حافظه رم 8 گیگابایت ، صفحه نمایش QHD با سرعت تازه سازی 90 هرتز ، بلندگوهای استریو و یک باتری 4000mAh با سیستم منحصر به فرد فست شارژ است. علاوه بر شارژ سریع تلفن ، اگر در حین بازی همچنان دستگاه را شارژ می کنید ، داغ نمی شود.

همچنین ، OnePlus 7T Pro با یک پردازنده اندکی ارتقا یافته می توانید درانگلیس دریافت کنید و سایر نقاط جهان است ، اما نه ایالات متحده .

پیشنهادی :

8- گوشی Honor Play

گوشی Honor Play

اگر بودجه زیادی ندارید ، به لطف گوشی Honor Play ، بازی نباید محدود باشد. این دستگاه ممکن است با قیمت مقرون به صرفه عرضه شود ، اما با پردازنده رده بالای Kirin 970 و حافظه رم 6 گیگابایت ، به همراه ویژگی GPU Turbo که برای تنظیم نرخ فریم بالا و مصرف برق پایین تنظیم شده است ، ارائه می شود.

فقط یک بلندگو وجود دارد ، و حافظه آن نیز محدود به 64 گیگ است گرچه از کارت حافظه جانبی پشتیبانی استفاده می کند . اما در حالی که باتری آن 3750mAh است کوچک به نظر می رسد ، که کاربران می گویند که بسیار خوب شارژ نگه می دارد .

9- گوشی Pocophone F1

گوشی Pocophone F1

شما می توانید هر نوع بازی را در گوشی خود انجام دهید ، اما هرچه مشخصات آن بهتر باشد عملکرد شما بهتر خواهد شد. Pocophone F1 ارزانترین گوشی گیمینگ در یک پرچمدار واقعی است. F1 با وجود پایین بودن قیمت میان رده خود ، از مشخصات آن کاسته نمی شود.

همچنین بخوانید  تفاوت بین 4K و Ultra HD چیست ؟ 4K با الترا اچ دی چه تفاوتی دارند ؟

از پردازنده Snapdragon 845 برخوردار است و دارای حافظه رم 8 گیگابایت ، و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی با بلندگوهای استریو است. باتری 4000mAh با شارژ سریع به شما اجازه می دهد به مدت طولانی بازی کنید . حتی دارای سیستم خنک کننده مایع برای جلوگیری از بروز گرما است.

دارای طراحی پلاستیکی و دارای حاشیه های بزرگتر از آنچه تصور کنید است .

بهترین گوشی های هوشمند برای بازی

اینها همه دستگاه هایی هستند که در بین بهترین تلفن های هوشمند 2019 برای بازی کردن قرار گرفته اند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *