تبلیغات

تبلیغات

آموزش وصل شدن به وای فای در آیفون بدون باز کردن تنظیمات

iphone-x-control-center

اگر بین اتاق های دفتر یا خانه خود در حرکت هستید ، ممکن است لازم باشد بین شبکه های وای فای یا دستگاه های بلوتوث به صورت دستی جابجا شوید. در اینجا نحوه وصل شدن به وای فای  در آیفون بدون باز کردن تنظیمات را به شما توضیح می دهیم.

 

این ویژگی جدیدی است که در iOS 13 و iPadOS 13 معرفی شده است .با استفاده از آن ، دیگر نیازی به مراجعه به برنامه تنظیمات برای انتخاب شبکه های وای فای یا دستگاه های بلوتوث ندارید .

 

نحوه وصل شدن به وای فای و بلوتوث در آیفون

 

برای دسترسی به این ویژگی جدید ، باید Control Center را باز کنیم. اگر از دستگاهی به سبک آیفون X استفاده می کنید ، از لبه سمت راست بالای صفحه را پایین بکشید. اگر از دکمه صفحه اصلی آیفون استفاده می کنید ، از پایین صفحه به بالا بکشید تا Control Center را مشاهده کنید.

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

اکنون “Toggles” (یکی از سمت چپ) را فشار داده و نگه دارید. این پنل را گسترش می دهد. در اینجا دکمه وای فای و بلوتوث را مشاهده خواهید کرد. می توانید وای فای یا بلوتوث را سریع خاموش کنید.

 

نحوه اتصال وای فای از کنترل سنتر iOS 13 در آیفون

 

بر روی دکمه “Wi-Fi” ضربه بزنید و نگه دارید و یک صفحه تنظیمات سریع جدید مشاهده خواهید کرد. تمام شبکه های وای فای موجود را لیست می کند و نشان می دهد به کدام شبکه وصل شده اید. می توانید روی هر شبکه ای از این لیست ضربه بزنید تا به سرعت به آن وصل شوید .

 

اگر شبکه ای را انتخاب می کنید که قبلاً به آن وصل نشده اید ، به برنامه تنظیمات منتقل می شوید و می توانید رمز عبور را وارد کنید .

 

در مورد بلوتوث هم همینطور است. برای گسترش صفحه روی دکمه “Bluetooth” ضربه بزنید و نگه دارید. شما قادر خواهید بود همه دستگاههای بلوتوث موجود را اینجا مشاهده کنید. اگر دستگاه از قبل جفت شده باشد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی اتصال به آن ضربه بزنید.

 

این یکی از ویژگی های جالب جدید در iOS 13 است .

 


بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 | قدم به قدم و تصویری

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *