چگونه در آیفون شماره را بلاک کنیم ؟

همه ما در این موقعیت بوده ایم که بعد از یه روز کاری ، زمانی که میخواهیم استراحت کنیم یا تازه برای شام نشسته ایم ، گوشی ما زنگ میزند و کسی در تلاش است تا چیزی به ما بفروشد یا اینکه مزاحمی داریم و مدام زنگ میزند در این آموزش بلاک کردن شماره در آیفون برای شما آماده کرده ایم ، با تک تیپ همراه باشید .

اگر از تماس گیرندگان مزاحم خسته شده اید می توانید با استفاده از iOS آن ها را مسدود کنید . نگران نباشید ، اگر شما شماره ای را بلاک کنید میتوانید ان را بعدا انبلاک کنید. در این مقاله ما به شما اموزش میدهیم چگونه این کا را انجام دهید.

نکته : بلاک کردن یک شماره با فعال کردن حالت Do Not Disturb متفاوت است . در حالی که مسدود کردن مخاطب قادر به تماس تلفنی یا نوشتاری با شما نیست ، Do Not Disturb به سادگی اعلان ها را خاموش غیر فعال میکند. بسته به وضعیت شما ، ممکن است یکی از این روش ها را انتخاب کنید .

دو راه اصلی برای مسدود کردن در آیفون وجود دارد ، و هر دو نسبتاً ساده هستند .

بلاک کردن شماره در آیفون

هنگامی که تماس گیرنده مزاحم خود را قطع کردید ، به برنامه تلفن خود بروید و سپس «Recents» را انتخاب کنید. نماد “i” را در کنار تماس در گزارش تماس خود فشار دهید.

در انتهای صفحه می بینید که گزینه “Block this Caller” وجود دارد ، بنابراین آن را فشار داده و از طریق پیامی که ظاهر می شود ان را تأیید کنید. این شماره اکنون مسدود شده است!


بیشتر بدانید :

نحوه حذف مخاطبین در ایفون


چگونه مخاطبین را در آیفون مسدود کنیم

بعضی اوقات می خواهید قبل از اینکه کسی فرصتی برای تماس با شما داشته باشد ، شخصی را مسدود کنید. این کار به راحتی انجام می شود. برای این کار ، شماره مورد نظر باید در مخاطبین شما سیو شده باشد.

وارد منوی تنظیمات خود شده ، سپس “Phone” را انتخاب کرده و از اینجا ، به زیر منو “‘Call Blocking & Identification” بروید.

در اینجا لیستی از همه شماره های مسدود شده خود را پیدا خواهید کرد. برای مسدود کردن مخاطب ، به پایین بروید و سپس مخاطبی را که نمی خواهید با شما تماس بگیرد ، به سادگی انتخاب کنید.

همچنین می توانید به راحتی از برنامه تلفن خود وارد مخاطب شوید و به “Block this Caller” بروید و تلفن مورد نظر را بلاک کنید.

نحوه انبلاک کردن شماره تلفن

انبلاک کردن شماره در آیفون همانند بلاک کردن شماره در آیفون ساده است ، بنابراین اگر اشتباهی شماره ای را مسدود کردید یا نظر شما در مورد مسدود کردن شماره تلفن تغییر کرده است ، به سادگی روی یک مخاطب کلیک کنید و برای انبلاک کردن ان ، “Unblock This Caller” را انتخاب کنید.

هنگام مشاهده لیست مخاطبین مسدود شده ، همانطور که در بالا دیدیم ، می توانید به روی “Edit” ضربه بزنید و هرگونه ورودی را از لیست حذف کنید.