تبلیغات

تبلیغات

چگونه در آیفون شماره را بلاک کنیم ؟

block-a-number-on-iPhone
همه ما در این موقعیت بوده ایم که بعد از یه روز کاری ، زمانی که میخواهیم استراحت کنیم یا تازه برای شام نشسته ایم ، گوشی ما زنگ میزند و کسی در تلاش است تا چیزی به ما بفروشد یا اینکه مزاحمی داریم و مدام زنگ میزند در این آموزش بلاک کردن شماره در آیفون برای شما آماده کرده ایم ، با تک تیپ همراه باشید .

اگر از تماس گیرندگان مزاحم خسته شده اید می توانید با استفاده از iOS آن ها را مسدود کنید . نگران نباشید ، اگر شما شماره ای را بلاک کنید میتوانید ان را بعدا انبلاک کنید. در این مقاله ما به شما اموزش میدهیم چگونه این کا را انجام دهید.

نکته : بلاک کردن یک شماره با فعال کردن حالت Do Not Disturb متفاوت است . در حالی که مسدود کردن مخاطب قادر به تماس تلفنی یا نوشتاری با شما نیست ، Do Not Disturb به سادگی اعلان ها را خاموش غیر فعال میکند. بسته به وضعیت شما ، ممکن است یکی از این روش ها را انتخاب کنید .

دو راه اصلی برای مسدود کردن در آیفون وجود دارد ، و هر دو نسبتاً ساده هستند .

بلاک کردن شماره در آیفون

هنگامی که تماس گیرنده مزاحم خود را قطع کردید ، به برنامه تلفن خود بروید و سپس «Recents» را انتخاب کنید. نماد “i” را در کنار تماس در گزارش تماس خود فشار دهید.

بلاک کردن شماره در آیفون

در انتهای صفحه می بینید که گزینه “Block this Caller” وجود دارد ، بنابراین آن را فشار داده و از طریق پیامی که ظاهر می شود ان را تأیید کنید. این شماره اکنون مسدود شده است!


بیشتر بدانید :

نحوه حذف مخاطبین در ایفون


چگونه مخاطبین را در آیفون مسدود کنیم

بعضی اوقات می خواهید قبل از اینکه کسی فرصتی برای تماس با شما داشته باشد ، شخصی را مسدود کنید. این کار به راحتی انجام می شود. برای این کار ، شماره مورد نظر باید در مخاطبین شما سیو شده باشد.

وارد منوی تنظیمات خود شده ، سپس “Phone” را انتخاب کرده و از اینجا ، به زیر منو “‘Call Blocking & Identification” بروید.

چگونه مخاطبین را در آیفون مسدود کنیم

در اینجا لیستی از همه شماره های مسدود شده خود را پیدا خواهید کرد. برای مسدود کردن مخاطب ، به پایین بروید و سپس مخاطبی را که نمی خواهید با شما تماس بگیرد ، به سادگی انتخاب کنید.

همچنین می توانید به راحتی از برنامه تلفن خود وارد مخاطب شوید و به “Block this Caller” بروید و تلفن مورد نظر را بلاک کنید.

همچنین بخوانید  آموزش غیرفعال کردن Face ID در گوشی iPhone X در مواقع ضروری

نحوه انبلاک کردن شماره تلفن

انبلاک کردن شماره در آیفون همانند بلاک کردن شماره در آیفون ساده است ، بنابراین اگر اشتباهی شماره ای را مسدود کردید یا نظر شما در مورد مسدود کردن شماره تلفن تغییر کرده است ، به سادگی روی یک مخاطب کلیک کنید و برای انبلاک کردن ان ، “Unblock This Caller” را انتخاب کنید.

هنگام مشاهده لیست مخاطبین مسدود شده ، همانطور که در بالا دیدیم ، می توانید به روی “Edit” ضربه بزنید و هرگونه ورودی را از لیست حذف کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *