تبلیغات

تبلیغات

نحوه حذف مخاطبین در آیفون

How-to-Delete-Contacts-From-Your-iPhone

اگر شما از صاحبین گوشی هوشمند آیفون اپل هستید، باید بدانید که حذف مخاطبین در اسمارتفون های آیفون بسیار آسان است. حتی اگر اطلاعاتی از نحوه حذف آن ندارید، در این مقاله قصد داریم شما را با فرآیند آسان آن آشنا سازیم با تک تیپ همراه باشید .

 

در این مطلب هدف ما آشنایی شما با نحوه حذف یک یا چند مخاطب از روی گوشی هوشمند آیفون است. فرآیندی که به طی کردن چند مرحله به سادگی قابل انجام بوده و نیازی نیست آن را پیچیده تصور کنید.

 

حتی گاهی پیش می آید که فرصتی برای پاکسازی مخاطبین آیفون خود نداشته باشید، به هر حال این مطلب می تواند یک روش کارآمد و آسان را برای حذف مخاطبین از آیفون به شما آموزش دهد.

 

آموزش حذف مخاطبین در آیفون

 

به بخش Contacts یا مخاطبین تلفن هوشمند خود رفته و روی نام مخاطب موردنظر خود ضربه می زنید. در مرحله بعدی باید گزینه Edit و سپس Delete Contact را کلیک کنید. در این مرحله باید تایید کنید که می خواهید مخاطب را حذف کنید و از این رو روی گزینه Delete Contact ضربه می زنید.

 

آموزش حذف مخاطبین در آیفون

 

نحوه حذف شماره های یک حساب کاربری در آیفون

 

یکی از ویژگی های مثبت آیفون، خارج کردن مخاطبین از فهرست ایمیل هایی مانند Gmail, Outlook یا Yahoo Mail است. به طور کلی این قابلیت موجب می شود تا شما مخاطبین خود را از روی آیفون حذف یا اضافه کنید.

 

اگر شما مخاطب را از یک حساب کاربری یا آیفون خود حذف کنید، در هر دو بخش حذف خواهد شد. برای حذف چندین مخاطب از یک منبع باید کل حساب کاربری را حذف کنید یا آن که همگام سازی مخاطبین را از آن منبع موردنظر خود حذف کنید.

 

با رفتن به بخش تنظیمات، باید سری به بخش Passwords & Accounts بزنید. در حساب هایی که به همگام سازی مخاطبین می پردازند، در بخش زیرین آن گزینه Contacts وجود دارد.

 

روی حساب کاربری که می خواهید از طریق آن مخاطبین را پاک کنید، ضربه بزنید. از آن قسمت می توانید همگام سازی مخاطبین را با تغییر کلید سوییچی به Contacts و ضربه روی Delete from My iPhone غیرفعال سازی کنید.

 

شما همچنین می توانید برای پاکسازی مخاطبین آیفون  (ایمیل، مخاطبین، تقویم ها و نوت ها) را با ضربه روی Delete Account و Delete from My iPhone حذف کنید.

 

نحوه حذف شماره های یک حساب کاربری در آیفون

 

حذف برخی از شماره ها در ایفون

 

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید برخی از کانتکت ها  نه تمام آنها را از روی گوشی هوشمند آیفون حذف کنید. اگر در این بین که مخاطبین شما در آیفون ذخیره شدند و در یک حساب کاربری نیستند، باید خبر خوبی به شما داد که خوش شانس هستید. زیرا راه حلی برای آن وجود دارد و کافیست با مراجعه به icloud.com و وارد شدن به حساب کاربری، این مسئله را برطرف سازید.

همچنین بخوانید  چگونه برنامه های اپل واچ را حذف کنیم؟ نحوه حذف برنامه ها در اپل واچ

 

در مرحله بعد روی Contacts کلیک می کنید.

 

حذف برخی از شماره ها در ایفون

 

مخاطبین مورد نظر را انتخاب کنید .

 

حذف برخی از شماره ها در ایفون

 

گزینه Delete را فشار می دهید و سپس روی کادری که پدیدار می شود روی گزینه Delete باید کلیک کنید.

 

حذف برخی از شماره ها در ایفون

 

پس از انجام عملیات، تغییرات به وجود آمده در آیفون شما ذخیره می شود.

منبع :
howtogeek

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *