تبلیغات

تبلیغات

آموزش بهینه سازی سئو از زبان معتبرترین سایت جهان

The Beginner’s Guide to SEO

بیشترین استفاده از این آموزش سئو را در صورت تمایل برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تنها برای اجرای مفاهیم و تست بیشتر از این هدایت استفاده خواهید کرد.

این راهنما برای توصیف جنبه های کلیدی و آموزش بهینه سازی سئو ، از یافتن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) است که می تواند ترافیک واجد شرایط را برای وب سایت شما ایجاد کند، برای ساخت سایت خود به موتورهای جستجو، برای ایجاد لینک ها و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت شما طراحی شده است.

دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیده و در حال تغییر است، اما شما می توانید به آسانی مبانی را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش SEO به طور گسترده ای در وب نیز در دسترس است، از جمله در راهنمایی هایی مانند این با تک تیپ همراه باشید!

به آموزش بهینه سازی سئو خوش آمدید!

همیشه از سلسله مراتب نیازهای شخصی Maslow شنیده اید؟ این تئوری روانشناسی است که اولویت های اساسی ترین نیازهای انسانی (مانند هوا، آب و ایمنی فیزیکی) را بر نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت نفس و تعلق اجتماعی) تعیین می کند. تئوری این است که شما نمیتوانید به نیازهای بالا برسید بدون این که ابتدا نیازهای اساسی بنیادی را برآورده کنید. عشق شما مهم نیست اگر غذا نداشته باشید

رند فیشینک، هرم یکپارچه را برای توضیح راهکارهایی که افراد باید در مورد جستجوگرها به کار گیرند، ساخته و ما با مهربانی آن را به عنوان ” سلسله مراتب Mozlow’s hierarchy از نیازهای جستجوگرها” نامگذاری کردیم .
  • قابلیت دسترسی پویشی را فراهم می کند تا موتورها بتوانند محتویات خود را محاسبه کنند
  • محتوای محرمانه که به جستجوگر جستجو پاسخ می دهد
  • کلید بهینه برای جذب جستجوگران و موتورها
  • تجربه کاربری بزرگ از جمله سرعت بار سریع، سهولت استفاده، و مجاز UI در هر دستگاه
  • محتوای به اشتراک گذاشتن که لینک ها، نقل قول ها و تقویت را به دست می آورد
  • عنوان، URL، و توضیحات برای جلب CTR بالا در رتبه بندی
  • نشانه گذاری اسکریپت / طرح برای کنار گذاشتن در SERPs

بهترین آموزش سئو


بیشتر بدانید :

وردپرس چیست و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم ؟


ما در آموزش سئو برای هر یک از این حوزه ها وقت صرف می کنیم ، اما ما می خواستیم آن را در اینجا معرفی کنیم، زیرا این نگاهی به نحوه ساخت راهنمای ما به صورت کلی را نشان می دهد:

همچنین بخوانید  نحوه رفع ریپورت تلگرام + تفاوت بلاک و رپیورت در تلگرام چیست؟

 1: جستجوگرها 101 

این چیست و چرا مهم است؟

مبتدیان باید بدانند که بهینه سازی موتور جستجو چیست، چرا مهم است، و برای شروع باید همه اصول اولیه مورد نیاز را بدانند.

2: ​​چگونه موتورهای جستجو کار می کنند – خزنده، نمایه سازی و رتبه بندی 

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه شما را پیدا نکنند، هیچ یک از بقیه کار شما مهم نیست. این فصل به شما نشان می دهد که چگونه ربات هایشان از اینترنت برای پیدا کردن سایت شما استفاده می کنند و آن را به شاخص های خود اضافه می کنند.

3: تحقیقات کلید واژه 

درک آنچه مخاطبان شما می خواهند پیدا کنند.

رویکرد ما برای اولین بار کاربران را هدف قرار می دهد، زیرا موتورهای جستجوگر به آن پاداش می دهند. این فصل تحقیقات کلیدی و روش های دیگر را برای تعیین مخاطبان مورد نظر خود جستجو می کنند.

4: بهینه سازی سایت 

از تحقیقات خود برای ساختن پیام خود استفاده کنید.

این فصل سنگین است که شامل طرح بهینه سازی شده، تجربه کاربر، معماری اطلاعات و همه راه هایی است که شما می توانید تنظیم کنید که چگونه محتوای شما را منتشر کنند تا مخاطبین خود را به حداکثر رساندن دید و انعکاس آن برسانید.

5: سئو فنی سایت 

دانش فنی پایه به شما کمک می کند سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و اعتبار را با توسعه دهندگان ایجاد کنید.

با اجرای طراحی پاسخگو، دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختاری و متا تگ ها، می توانید به گوگل (ربات خودتان) بگویید که سایت شما درباره چیست. این کمک می کند تا آن را برای چیزهای مناسب رتبه بندی کنید.

6: پیوند و ایجاد نفوذ برای بهینه سازی سئو 

هنگامی که همه چیز را در جای خود قرار داده اید، وقت آن است که نفوذ خود را از طریق توجه و پیوندهایی از سایت های دیگر و نفوذ گران گسترش دهید.

7: سنجش ، اولویت بندی و اجرای سئو 

خودتان را برای موفقیت اماده کنید.

بخشی اساسی از هر استراتژی و آموزش SEO، دانستن چه چیزی کار می کند (و چه چیزی نمی شود)، رویکرد خود را با هم تنظیم کنید.

8: واژه نامه جستجوگرها

شرایط و عبارات کلیدی را درک کنید.

همچنین بخوانید  چگونه بفهمیم از چه نسخه ی ویندوز 10 استفاده می کنیم؟

یادگیری SEO گاهی اوقات ممکن است مانند یادگیری زبان دیگری، با تمام اصطلاحات و اصطلاحات تجاری که انتظار میرفتند، احساس کنید. این لغت نامه فصل به فصل کمک خواهد کرد که شما در مورد تمام کلمات جدید مسلط شوید.

چقدر از آموزش سئو باید بخوانیم؟

اگر در مورد بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با جستجوگرها آشنا نیستید ، توصیه می کنیم آموزش سئو و افزایش رتبه گوگل را مطالعه کنید. ما تلاش کرده ایم تا آن را تاحد امکان مختصر و آسان برای درک شما امکان پذیر کنیم، و یادگیری اصول اولیه جستجوگرها یک گام حیاتی در دستیابی به اهداف کسب و کار آنلاین شما است.

منبع :
MOZ.COM

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *