تبلیغات

تبلیغات

چگونه بازی های PS4 را حذف کنیم؟ نحوه حذف بازی از PS4

How-to-delete-games-on-PS4

برای بازی های جدید به فضای بیشتری در هارد PS4 خود نیاز دارید؟ نگران نباشید شما مقصر نیستید: در حالی که بسیاری از بازی ها فضای کمتری را به خود اختصاص می دهند ، PS4 ها با حافظه هارد 500 گیگابایتی یا حتی استاندارد 1 ترابایتی ، زمانی که آپدیت خودکار فعال باشد هارد پلی استیشن شما پر خواهد شد.

با توجه به بازی های نسبتا سنگین و پرچمداری که امروز روانه بازار می شوند ، حافظه زیادی از هارد دستگاه را اشغال می کنند ، مانند:

  • Red Dead Redemption 2
  • Call of Duty: Modern Warfare (2019)
  • The Last of Us 2

حدودا 100 گیگابایت فضای هارد دستگاه را اشغال می کند. سه یا چهار بازی می توانند حافظه دستگاه شما را پر کنند ، و طبیعتاً می خواهید بدانید که چه کاری می توانید انجام دهید تا دیگر بازی های شما نصب شوند.

در این راهنمای مفید ، ما شما را با نحوه حذف بازی های قدیمی PS4 آشنا خواهیم کرد تا فضای دستگاه خود را بیشتر کنید ، و چگونه می توانید فضای ذخیره سازی خود را گسترش دهید تا به هیچ وجه حافظه دستگاه پر نباشد.

پیشنهادی :

نحوه وصل کردن دسته PS4 به کامپیوتر

نحوه حذف بازی های PS4 از هارد

خوشبختانه حذف بازی های PS4 از هارد دستگاه PS4 شما بسیار ساده است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که PS4 خود را بوت کنید و وارد مشخصات کاربر مربوطه شوید (اگر این اتفاق به طور خودکار رخ نمی دهد).

می توانید مستقیماً وارد منوی کتابخانه [ Library ] خود در منوی PS4 شوید و بازی ها را جداگانه در آنجا حذف کنید ، با حرکت روی آیکون بازی و فشار دادن دکمه [ Options ] روی دسته PS4 خود و سپس انتخاب گزینه [ حذف یا Delete ] در زیرمنوی که ظاهر می شود.

نحوه حذف بازی های PS4 از هارد

با این حال بهترین روش، به سمت تنظیمات در سمت راست صفحه اصلی PS4 بروید و بخش [ Storage ] بروید و گزینه [ Applications ] را انتخاب کنید. در آنجا ، هر بازی را با اندازه بازی مشاهده خواهید کرد و آن را آسان می کند و اطمینان حاصل خواهید کرد که در صورت وجود یک بازی 100 گیگابایت ، نیازی به حذف بازی های سرگرم کننده دیگر نخواهید داشت.

می توانید بازی را حذف کنید شما با استفاده از همان روش فشار دادن دکمه [ Options ] روی دسته PS4 خود ، و سپس گزینه [ حذف یا Delete ] را انتخاب کنید.

آیا باید دوباره بازی های حذف PS4 را بخریم؟

خیر. هر بازی PS4 که به صورت دیجیتالی خریداری کرده اید ، از طریق PS Plus دانلود شده است ، یا با استفاده از یک سی دی که روی کنسول خود نصب شده است ، بدون نیاز به خرید مجدد آن ، مجدداً نصب می شود.

همچنین بخوانید  وای فای کار نمی کند؟ حل مشکل کار نکردن وای فای گوشی و لپ تاپ

برای هر بازی دانلود شده ، می توانید به کتابخانه خود بروید و با فشار دادن دکمه [ X ] روی دسته و انتخاب گزینه [ دانلود یا Download ]، آنها را در فهرست بازی های خریداری شده بار دیگر دانلود کنید.

بیشتر بدانید:

نحوه آپدیت کردن نرم افزار سیستمی PS4

آیا فایل های مهم را ذخیره می کند؟

آیا فایل های مهم را ذخیره می کند؟

دوباره نه. فایل های ذخیره شده به طور جداگانه از نصب بازی ها ذخیره می شوند ، و به هر حال بخش کوچکی از فضا هارد را اشغال می کنید.

هنگام حذف بازی از PS4 ، از شما خواسته می شد بگویید که آیا می خواهید اطلاعات ذخیره شده را ذخیره کنید، و توصیه می کنیم گزینه [ نه یا No ] را انتخابکنید تا اطمینان حاصل کنید که اگر بار دیگر بازی را دانلود کردید ، بتوانید از اول بازی را انجام دهید.

می خواهید بازی های PS4 خود را حفظ کنید؟

آیا نمی خواهید همه آن بازی های خود را حذف کنید؟ اگر شما از آن دسته از گیمری ها هستید که دوست دارد هر هفته یک بازی متفاوت را انتخاب کند و بازی کند ، ممکن است عملی نباشد که برای تسهیل این کار خود را بارها و بارها همان بازی ها را حذف و نصب کنید. به همین دلیل گرفتن یک هارد دیسک دوم ممکن است راه پیش رو باشد.

راهنمای ما را برای به ارتقا هارد دیسک PS4 خود بررسی کنید ، یا برترین نمونه از هارد های خارجی PS4 خارجی ما را در زیر مشاهده کنید:

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *