تبلیغات

تبلیغات

ایسوس Zenfone 6 با دوربین چرخشی و باتری 5000 میلی آمپری

Zenfone 6

شرکت ایسوس به تازگی از پرچمدار جدید خود تحت عنوان Zenfone 6 رونمایی کرد. اسمارتفونی که برخلاف نسل قبلی دارای دوربین چرخشی بوده که در حکم دوربین عقب و جلو عمل می کند. این همان راه حلیست که پیشتر سامسونگ در گلکسی A80 به کار گرفته و مورد توجه بود.

 

ذن فون 6 از صفحه نمایش کامل بدون حاشیه برخوردار بوده و مشخصات بزرگی شامل حال آن شده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. از مشخصه های اصلی این دیوایس پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 داشته که در مدل های رده بالا می توان آن را مشاهده کرد.

 


بیشتر بدانید :

روش تشخیص گوشی های قاچاق و رجیستر شده (طرح رجیستری موبایل)


 

صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ در کنار باتری پر ظرفیت 5000 میلی آمپری از مشخصه های بارز این محصول جدید تایوانی ها است. اما برای آشنایی بیشتر با مشخصات Zenfone 6 در ادامه می توانید فهرست سخت افزارهای این دیوایس را مشاهده کنید .

 

مشخصات ایسوس زن فون 6

 

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD+ IPS  با وضوح 2340*1080 پیکسلی
  • پردازنده هشت هسته ای 7 نانومتری اسنپدراگون 855
  • حافظه رم 8 یا 6 گیگابایتی
  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم لنز f/1.79، دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 125 درجه
  • باتری 5000 میلی آمپری
  • فناوری شارژ سریع 4.0
  • سیستم عامل اندروید 9.0 پای
  • حافظه داخلی 128/256/64 گیگابایتی
  • قابلیت تشخیص چهره در کنار سنسور اثرانگشت سنتی

 

 Zenfone 6

 

باتوجه به مشخصه هایی که ایسوس برای Zenfone 6 در نظر گرفته، آن را به یک مدل برجسته تبدیل کرده است. اسمارتفونی که انقلابی در طراحی میان سری Zenfone ایسوس محسوب شده و نظر هر علاقمند به پرچمدار را با قیمت مناسب و طراحی جذاب به خود جلب می کند.

این روزها شرکت های تولیدکننده اسمارتفون سعی بر این دارند صفحه نمایش کم حاشیه را روی دیوایس خود تعبیه کنند و ایسوس نیز یکی از آنهاست.

 

یکی از بخش های جذاب دوربین چرخشی است که می توان آن را به عنوان دوربین عقب یا سلفی به کار گرفت. این قابلیت از یک مکانیزم چرخشی در بخش سنسور دوربین بهره می برد که پیشتر سامسونگ برای نخستین بار آن را به کار گرفت.

 


پیشنهادی :

لیست گوشی های 2019 که از فناوری 5 جی پشتیبانی می کنند


 

همانطور که گفته شد سنسورهای دوربین 48 و 12 مگاپیکسلی دوگانه این اسمارتفون آن را به یک محصول جذاب تبدیل کرده که می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. ایسوس پیشتر وعده معرفی یک محصول قابل توجه را داده بود و حال به آن عمل کرد.

همچنین بخوانید  با مشخصات گوشی Galaxy A70 سامسونگ آشنا شوید

پیش از این تصاویر و جزئیات شایعه وار متعددی درباره ذن فون 6 منتشر شد و حال نوبت به معرفی رسید و باید آن را گزینه ایده آل دانست.

 

در حالی که انتظار می رفت سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گیرد اما خبری نیست و همچنان باید به سنسور سنتی اکتفا کرد. شایان ذکر است این اسمارتفون که رقیب جدی برای وان پلاس 7 است، بزودی با قیمت 560 دلار راهی بازار خواهد شد.

 

چنین قیمتی با توجه به مشخصات بزرگ بسیار مناسب بوده و کمتر اسمارتفونی را شاهد هستیم که به پردازنده اسنپدراگون 855 هشت هسته ای مجهز بوده و با قیمت کمتر از 600 دلار راهی بازار شود.

مشخص نیست تاریخ عرضه رسمی چه زمانی است و باید ابتدا آن را در بازارهای آسیای شرقی از جمله تایوان کشور مرجع مشاهده کرد.

 

بیشتر بدانید :

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *