تبلیغات

استخدام رسمی تریدر در بروکر STP Trading با حقوق 12000 دلار در ماه

estekhdambroker

بروکر STP Trading یکی بروکرهای فعال و معتبر و همچنین تازه تأسیس در بازار فارکس است که دفتر مرکزی آن در سنت لوشیا و شعبات مختلف آن در سایرکشورها ازجمله افغانستان، عراق، آذربایجان، ترکیه و دوبی در حال فعالیت هستند. این بروکر رگولاتوری معتبری داشته و  از چهار نوع حساب NDD برای معاملات پیشرفته خود استفاده می‌کند. در بروکر اس تی پی تریدینگ شما می‌توانید به پنج زبان زنده دنیا به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته در واتساپ و تلگرام و همینطور چت آنلاین با پشتیبان در ارتباط باشید.

این بروکر، پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۵ رو ارائه میده که یک پلتفرم محبوب در صنعت معاملات آنلاین است. از طرفی خدمات ویژه‌ای توسط این بروکر ارائه می‌شود ازجمله طرح آنتی کال مارجین بروکر اس تی پی تریدینگ و همچنین هج در مارجین منفی و در حال حاضر استخدام رسمی تریدر در این بروکر انجام می‌شود. در این مقاله خدمات ویژه بروکر اس تی پی تریدینگ و انواع حساب‌های معاملاتی این بروکر را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

طرح نجات بروکر STP Trading

طرح آنتی کال مارجین بروکر STP Trading در واقع یک پلن نجات است که برای مشتریانی طراحی شده که در زمان ترید وارد ضرر شدیدی می‌شوند و در حال کال مارجین شدن هستند. از آنجایی که این بروکر یک بروکر NDD است و صرفاً نقش واسطه بین تریدر و بانک را دارد پس به نفع این بروکر است که مشتریان به‌صورت مداوم در این بازار شرایط ترید و دریافت سود را داشته باشند.

بنابراین زمانی که حساب تریدر در حال کال مارجین شدن است، معامله گر می‌تواند بلافاصله وارد پنل کاربری خود شده و درخواست آنتی کال مارجین را ثبت نماید. سپس کارشناسان بروکر اس تی پی تریدینگ برای کمک به شما ظرف مدت ۲۴ساعت، حساب شما را بررسی کرده و به نسبت میزان ضرر و شرایط حساب، مبلغی را بعنوان سرمایه به حساب شما واریز می‌کنند (بسته به حجم بالانس از 10% تا 50%) که قابل ضرر و قابل معامله است.  

این پلن برای اولین بار در دنیا توسط بروکر STP Trading برای نجات اکانت‌ها اجرا شده و شما ملزم هستید قبل از ثبت طرح نجات، همه مراحل را در جهت نجات اکانت انجام دهید و سپس در صورت نیاز به طرح نجات، با تکمیل فرم در داخل کابین، درخواست خود را ثبت کنید.

هج در مارجین منفی

استراتژی هج این است که در یک جفت ارز، یک موقعیت مخالف داشته باشید. بطور مثال، اگر سرمایه گذار معامله خرید EUR/USD را به اندازه یک لات دارد، همان مقدار EUR/USD را معامله فروش باز کند (یعنی یک لات فروش داشته باشد). توجه داشته باشید برای یک لات معامله این جفت ارز 1000 دلار مارجین (عدد مارجین مصرفی بر اساس لوریج میتواند کم یا زیاد شود ) لازم هست چه خرید و چه فروش!

همچنین بخوانید  درخت ثروت در زندگی ام شکوفه داد

در میان بروکرهای مارکت میکر در صورتی که شما یک لات خرید داشته باشید و در همین زمان نیاز داشته باشید یک لات فروش باز کنید، باید هزار دلار دیگر مارجین داشته باشید یعنی شما اگر همزمان نیاز داشته باشید هم فروش و هم خرید EUR/USD را داشته باشید، نیاز به دو هزار دلار سرمایه با توجه به مارجین اشاره شده دارید!

حال این عدد در بروکرهای NDD همان مارجین اولیه است! یعنی شما برای باز کردن هم زمان معامله خرید و فروش بر روی EUR/USD همان هزار دلار را پرداخت نموده و این امر به شما کمک می‌کند تا وقتی حساب شما به ضرر احتمالی رفت و عدد مارجین شما منفی بود شما بتوانید تمام موقعیت‌های معاملاتی خود را به صورت برعکس همان مقدار معامله باز کنید.

برای مثال اگر شما دو لات معامله خرید بر روی EUR/USD باز کرده‌اید و EUR/USD افت کند و حساب شما وارد ضرر شود و میزان فری مارجین شما هم منفی شود، در این حالت در یک بروکر مارکت میکر شما باید ضرر را قبول کنید و معامله خود را ببندید یا اینکه اکانت خود را شارژ کنید اما یک بروکر NDD مانند بروکر STP Trading به شما اجازه می‌دهد که در حالت معامله فروش با همان حجم بر روی اکانت خود باز کنید تا اینکه در جایی مناسب بتوانید یک سمت معامله خود را ببندید یا تصمیم دیگری بگیرید که این امر میتواند جلوی کال مارجین شدن شما را در تمام حالت‌های بازار چه حالت نوسانی شدید و چه حالت غیر نوسانی بگیرد.

اما یک بروکر مارکت میکر در این مواقع نمی‌تواند اکانت شما را از ریسک نجات بدهد مگر اینکه معامله گر یکی از شرایط زیر را داشته باشد:

  1. معامله گر اکانت خود را شارژ کند تا بتواند ضرر را تحمل کند
  2. پول کافی برای باز کردن معامله جدید داشته باشد
  3. در غیر این صورت ضرر را قبول کند و معامله را در ضرر ببندد (با اینکه علم بر این دارد که این معامله درست بوده و این ضرر به خاطر عدم رعایت مدیریت سرمایه یا نقطه ورود اشتباه بوده است)

 

هج در مارجین منفی

استخدام تریدر در بروکر STP Trading

استخدام رسمی تریدر با حقوق بالای 12000 دلار، طرحی ویژه از بروکر STP trading است برای تریدرهای حرفه‌ای که تا سقف 200 هزار دلار سرمایه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. برای استخدام، رزومه خود را می‌توانید به این بروکر ارسال نمایید. لذا برای دریافت اطلاعات بیشتر و لینک ثبت نام، مقاله معرفی بروکر STP Trading (اس تی پی تریدینگ) در 2024 را حتماً مطالعه کنید.

همچنین بخوانید  3 تا از پرکاربردترین مواد شیمیایی در سال 1401

شرایط پذیرش

برای شرکت در این طرح از بروکر stp trading شما باید یکسری شرایط را داشته باشید ازجمله اینکه افتتاح حساب حداقل با سرمایه 500 دلار قابل انجام است و بایستی 10 روز ترید بر روی اکانت خود داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که ریسک هر پوزیشن 1.5% و دراودان کلی حداکثر 5% است و درنهایت سود اکانت شما در پایان دوره 20% خواهد بود. با دستیابی به اهداف معاملاتی توسعه یافته، ثابت کنید که یک تریدر منضبط و با تجربه هستید.

 

استخدام تریدر در بروکر STP Trading

قوانین همکاری

  • تریدر به هیج وجه نباید بیشتر از میزان ریسک اعلام شده بر روی اکانت ریسک کند.
  • مبنای محاسبه سود پایان ماه میلادی است.
  • اگر میزان رشد اکانت از 20% کمتر بود تنها 25% سود حاصله محاسبه می‌گردد.
  • اکانت اعلام شده به بروکر باید از روز اول شرکت در طرح به پشتیبانی اعلام شود.
  • اگر معامله گر بعد از مدت 2 ماه نتواند به 20% در پایان هر ماه میلادی برسد همکاری قطع خواهد شد.
  • تریدر اجازه ترید ارز های دیجیتال را چه در زمان پذیرش و چه در زمان همکاری ندارد.
  • تریدر می‌تواند در دوره ۶۰ یا ۹۰ روزه پذیرش سود های حاصل از معاملات خود را برداشت کند.

انواع حساب‌های بروکر STP Trading

بروکر stp trading چهار نوع حساب NDD را به مشتریان ارائه می‌دهد که در این حساب‌ها واسطه معامله‌گری حذف شده و دسترسی مشتری به تأمین‌کننده نقدینگی بدون تأخیر فراهم می‌گردد. این حساب‌ها با استفاده از سیستم STP (Straight Through Processing)، اوردرها را مستقیماً به تأمین‌کننده نقدینگی بازار ارسال می‌نمایند. این خدمات برای افزایش سرعت معاملات به خصوص استراتژی اسکالپینگ ارائه می‌شوند.

بروکر اس تی پی تریدینگ انواع حساب‌های معاملاتی مانند حساب‌ استاندارد، حساب طلایی و حساب‌های اسلامی (بدون سواپ) که با استانداردهای اسلامی مطابقت دارند را ارائه می‌دهد. حداقل و حداکثر لوریج برای حساب طلایی قابل تغییر بوده، به این صورت که حداقل لوریج 1:50 و حداکثر لوریج، 1:200 می‌باشد. حساب طلایی نیز اسپرد پایین و بونوس ویژه‌ای دارد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. در اینجا می‌توانید جزئیات انواع حسابهای ارائه شده توسط این بروکر را مشاهده و بررسی نمایید.

 

انواع حساب‌های بروکر STP Trading

پلتفرم متاتریدر 5 در بروکر اس تی پی تریدینگ

متاتریدر 5 پلتفرمی برای معامله گران مبتدی و همچنین حرفه‌ای است. تفاوت متاتریدر 4 و 5 در این هست که به طور کلی متاتریدر 5 (MT5) پلتفرم معاملاتی پیشرفته‌تری نسبت به متاتریدر 4 هست و امکانات گسترده‌ای را برای معامله‌گران در اختیار قرار میدهد. ازجمله اینکه دارای ابزارهای تجزیه و تحلیل تکنیکال بیشتری نسبت به MT4 بوده و همچنین امکان تجزیه و تحلیل فاندامنتال را با دسترسی به اخبار اقتصادی و تقویم‌های اقتصادی مستقیماً از طریق پلتفرم فراهم میکند. متاتریدر 5 امکان اجرای چندین سفارش را به صورت همزمان فراهم می‌کند، که این ویژگی برای تریدرهایی که استراتژی‌های پیچیده‌تری دارند، بسیار کارآمد است.

همچنین بخوانید  مهاجرت پزشکان متخصص پوست و مو و زیبایی به سوئد

سوشیال ترید بروکر STP Trading

سوشال ترید یا سوشیال تریدینگ (Social Trading) سبک نوینی در معاملات بازار فارکس است که به کاربران اجازه می‌دهد رفتار سایر معامله‌گران را در بازار به خصوص رفتار افراد حرفه‌ای را مشاهده و تقلید کنند. این روش برای افرادی که فرصت کافی برای تحلیل بازار ندارند یا در بازار فارکس تازه کار هستند، بسیار مناسب است.

نحوه ثبت نام در بروکر STP Trading

برای ثبت نام از طریق لینک اصلی بروکر STP Trading ابتدا وارد سایت آموزشی کندل شده و در قسمت معرفی بروکرهای فارکس، وارد صفحه اختصاصی بروکر اس تی پی تریدینگ شوید. در این صفحه ویدئو آموزش ثبت نام در بروکر بارگذاری شده است که می‌توانید مراحل ثبت نام را طبق ویدئو پیش ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *