تبلیغات

تبلیغات

راهکارهای افزایش فروش آنلاین پوشاک در ایران

arioweb

کلیه مشکلات و چالش های مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک، راهکارها و راه حل های خودشان را دارند. یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی پوشاک با تجربه هایی که دارند می توانند راهکارهای موثری را به صاحبان این کسب و کار ارائه دهند.

به گزارش تک تیپ، فروش آنلاین پوشاک، یکی از راهکارهای موثر برای افزایش درآمد در کسب و کار مربوط به پوشاک و لباس است. اما راهکارهای افزایش فروش آنلاین پوشاک در ایران کم نیستند و اکثر آنها می توانند تاثیر زیادی در بالا رفتن سود ناشی از این کسب و کار داشته باشند. فقط صاحبان این کسب وکار باید، راهکارهای موثر و متناسب با محصولات خود را شناسایی کنند.

 

فروش آنلاین

این در حالی است که اکثر افراد به خرید اینترنتی و از راه دور اعتماد زیادی دارند و بررسی ها نشان می دهد اکثر افراد ترجیح می دهند لباس و محصولات خودشان را به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنند. چرا که خرید پوشاک به صورت آنلاین و اینترنتی، مزایای خاص خودش را دارد. ضمن اینکه هزینه بازاریابی و تبلیغات آن کمتر است. حتی به هزینه های جانبی مانند اجاره و استخدام نیروی کار نیازی ندارد. برخی از مهمترین راهکارهای فروش آنلاین پوشاک که در ایران ممکن است موثر باشند، عبارتند از:

جامعه هدف خود را بشناسید

اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را در زمینه پوشاک و فروش لباس، گسترش دهید در مرحله اول باید مخاطبین و جامعه هدف خود را بشناسید. مشتریان شما بیشتر از چه گروه سنی و جنسیتی هستند؟ مخاطبین شما برای خرید یک پوشاک به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهند؟ با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل در فروشگاه آنلاین و سیستم نقطه فروش (POS) خود، می توانید الگوها و ترجیحات خرید را شناسایی کنید. اگر چه هنوز اکثر افراد معتقدند که خرید حضوری در زمینه پوشاک تاثیر بهتری دارد. اما در فروش اینترنتی و آنلاین، مشتریان هنوز فرصت های زیادی دارند که از این طریق می توانند با فروشگاه اینترنتی پوشاک ارتباط برقرار کنند.

فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

بعد از شناخت جامعه هدف خود می توانید در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک خود تصمیم گیری کنید. طراحی و ساخت سایت فروشگاهی پوشاک در ایران، یکی از بهترین روش فروش اینترنتی است که می تواند برای انواع پوشاک فروشی ها مانند سایت فروش لباس زنانه، ست عروس و داماد، لباس مجلسی، سایت لباس نوزادی و سیسمونی و حتی فروشگاه اینترنتی ورزشی درآمد زا باشد.

فروش آنلاین

 

طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی پوشاک دارای مراحل و شرایط خاص خودش است. از طرفی هم، چالش های مربوط به کسب و کار پوشاک را دارد. به گزارش آریو وب به عنوان یکی از شرکت های مهم و باتجربه در زمینه طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک « یکی از چالش های اصلی بین فروشندگان پوشاک و لباس برای بازاریابی آنلاین، تصمیم گیری اشتباه بین سوشال مدیا و طراحی سایت فروشگاهی پوشاک است. این تصمیم غلط می تواند منجر به صرف هزینه های سنگین در کسب و کار آنلاین شود. چون همه پوشاک فروشی ها لزوما، نیازی به طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ندارند».

همچنین بخوانید  مقایسه آیفون 13 پرو مکس با s21 ultra : کدام گوشی بهتر است؟ کدام را بخریم؟

این در حالی است که کلیه مشکلات و چالش های مربوط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک، راهکارها و راه حل های خودشان را دارند. یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی پوشاک با تجربه هایی که دارند می توانند راهکارهای موثری را به صاحبان این کسب و کار ارائه دهند.

سئو را فراموش نکنید

فروشگاه اینترنتی پوشاک در اصل ویترین مغازه شماست، اما در یک فضایی نامحدود و کاملا وسیع. صاحبان کسب و کار در زمینه پوشاک می توانند با سئو دسته بندی روی سایت خودشان، رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل کسب کنند. اما سئو در فروشگاه اینترنتی پوشاک، به پیاده سازی تکنیک های خاصی نیاز دارد. ضمن اینکه استفاده از روش های سوشال مدیا در کنار سئو سایت فروشگاهی لباس می تواند تاثیر بهتری در افزایش درآمد صاحبان این کسب و کار داشته باشد.

در مورد محصولات خود، تولید محتوا کنید

یکی از راهکارهای دیگر برای افزایش فروش آنلاین پوشاک در ایران، استفاده از تکنیک های مختلف برای تولید محتوا است. با استفاده از ترفندهای مختلف می توانید محتواهای جذاب و حتی آموزنده ای را در زمینه پوشاک و لباس تهیه کرده و در سایت و حتی شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کار خود منتشر کنید. پیشنهادهای جالب در مورد نحوه ست کردن لباس ها با همدیگر هم از نظر رنگ و هم طرح و بافت، آموزش نحوه نگهداری و انتخاب انواع پوشاک، تهیه کلیپ های جذاب از محصولات فروشگاه از بهترین راهکارها برای تولید محتوا در زمینه پوشاک و لباس است.

از طریق ایمیل مارکتینگ با مشتریان ارتباط برقرار کنید

بازاریابی ایمیلی ممکن است یک راهکار قدیمی برای فروش آنلاین در سایت های فروشگاهی به نظر برسد، اما بررسی ها نشان می دهد که هنوز هم می تواند یک راهکار موثر باشد. با استفاده از یک پلتفرم تجارت الکترونیک که به طور خودکار آدرس های ایمیل را جمع آوری می کند، می توانید به راحتی فروش، محصولات جدید و نکات را به مشتریان خود اطلاع دهید. همچنین می توانید با ارائه گزینه اشتراک در وبلاگ خود یا ارائه کد تخفیف، آدرس های ایمیل بیشتری را جمع آوری کنید.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

با اشتراک‌گذاری مداوم محتواها جذاب و جالب در زمینه نحوه انتخاب پوشاک در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید به مشتریان جدید کمک کنید فروشگاه شما را بشناسند. این روش حتی می تواند در حفظ مشتریان فعلی تاثیر زیادی داشته باشد. بررسی ها نشان می دهد که 52درصد از مشتریان خرید اینترنتی پوشاک و لباس، برندهای مورد علاقه خودشان را از طریق شبکه های اجتماعی شناسایی و انتخاب می کنند.

همچنین بخوانید  با کنسرو ثروت واقعی را لمس کردم

برای فعال بودن در شبکه های اجتماعی می توانید در اینستاگرام، تصاویر با کیفیت بالا از محصولات خود یا ویدیوهای محصولات خود را در حال استفاده به اشتراک بگذارید. از این گذشته، 92 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند که یک برند را دنبال و روی وب سایت کلیک کرده یا محصولی را پس از دیدن در اینستاگرام، خریداری کرده اند.

شبکه های اجتماعی خود را به سایت، متصل کنید

یکی از راهکارهای موثر برای افزایش فروش آنلاین پوشاک، اتصال شبکه های اجتماعی به وب سایت و فروشگاه آنلاین است. حساب های رسانه های اجتماعی خود را به فروشگاه خود متصل کنید تا مشتریان بتوانند وقتی چیزی را که دوست دارند، مستقیماً از طریق شبکه های اجتماعی خرید کنند. با قرار دادن یک لینک در پست اینستاگرام، توییتر یا فیس بوک خود، مشتریان را به یک صفحه پرداخت ساده بر روی وب سایت خود هدایت می کنید تا بتوانند با کارت اعتباری یا نقدی، Apple Pay یا Google Pay خرید انجام دهند.

ترفندهای جدید افزایش فروش از طریق وب سایت پوشاک

اکثر صاحبان کسب و کار در زمینه فروش پوشاک می گویند بعد از طراحی سایت و راه اندازه فروشگاه اینترنتی، درآمد زیادی نداشته اند. در این شرایط باید به این توجه داشه باشید که طراحی سایت به خودی خود نمی تواند درآمد بالایی را برای کسب و کار داشته باشد. بلکه یک فروشگاه اینترنتی موفق و پولساز، به طراحی دقیق و هدفمند نیاز دارد. وگرنه طراحی فروشگاه اینترنتی بدون برنامه ریزی و تجربه، آب در هاون کوبیدنی بیش نیست که فقط سرمایه شما را به هدر می دهد. اما برخی از مهمترین ترفندهای جدید در طراحی سایت پوشاک و افزایش فروش از طریق وب سایت پوشاک عبارتند از:

ارائه تخفیف

بدون شک، تخفیف یک استراتژی کوتاه مدت است، اما می تواند در جذب مشتریان جدید برای فروشگاه شما بسیار مفید باشد. شما باید هزینه جذب مشتری خود را به طور کامل بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید که چقدر می توانید تخفیف بدهید. می توانید تخفیف خود را از طریق رسانه های اجتماعی یا وبلاگ خود اعلام کنید.

امکان ثبت نظرات مشتریان

افزودن نظرات مشتریان در فروشگاه های آنلاین تا حدود زیادی می تواند میزان درآمد و فروش شما را افزایش دهد. بررسی ها نشان می دهد تا نظرات مشتریان می تواند تا 67% در تصمیم گیری برای خرید سایر مشتریان موثر باشد. اگر محصولی به طور مداوم بررسی های ضعیفی دریافت می کند، نشانه آن است که یا باید به مشکلات رسیدگی یا فروش محصول را متوقف کنید. هنگام افزودن نظرات، به مشتریان اجازه دهید هم رتبه بندی ستاره و هم نظر بدهند. نوشتن نظرات را تا حد امکان برای مشتریان آسان کنید. حتی بهتر است، از یک پلتفرم تجارت الکترونیک با ویژگی داخلی استفاده کنید.

همچنین بخوانید  معرفی 7 اپلیکیشن که از حریم خصوصی تلفن شما محافظت می‌کنند

طراحی فرایند پرداخت راحت و آسان

در حالی که فرآیند پرداخت باعث افزایش تجربه کاربری می شود، برای بسیاری از فروشگاه های اینترنتی می تواند ترفند موثری در جذب مشتری و افزایش اعتماد آنها شود. یک فرایند پرداخت راحت و آسان را برای مشتریان خود تعریف کنید تا تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به پر کردن فرم های طولانی و دردسر اضافی از سایت شما خرید کنند. از دکمه‌ها و کلمات استاندارد مانند دکمه «خرید» و نماد سبد خرید استفاده کنید.

راهکارهای افزایش فروش در وب سایت فروشگاهی پوشاک به همین چند مورد ختم نمی شوند و ترفندهای بیشتری در این زمینه وجود دارند. اما مهمترین مسئله انتخاب ک تیم طراحی کاربلد و باتجربه در زمینه طراحی سایت فروشگاهی پوشاک است که می تواند تاثیر زیادی در موفق بودن وب سایت داشته باشد. برای همین اگر به دنبال انتخاب یک تیم باتجربه برای طراحی وب سایت خودتان هستید، می توانید با یک تماس از طریق شماره (02188533407) اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

منبع: ariyoweb.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *