تبلیغات

تبلیغات

حمل بار از چین

china-gomrok

مقدمه

سالهاست که بسیاری از تجار و وارد کنندگان ایرانی، واردات کالا از چین را ترجیح میدهند و امروزه حجم گسترده‌ای از مبادلات تجاری ایران و چین به این امر اختصاص دارد. پروسه واردات کالا همانند هر فعالیت تجاری دیگر مراحل پر پیچ و خم زیادی را شامل میشود؛ در این میان، انتخاب بهترین، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین شیوه حمل بار از چین بسیار حائز  اهمیت است. حمل بار هوایی از چین، حمل بار دریایی و ریلی از  جمله روش هایی حمل و نقلی هستند که بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته‌اند و خدمات آنها به صورت های مختلفی ارائه میگردد.

خدمات حمل بار از چین خصوصیات، مزایا و تعرفه های متفاوتی دارند و هزینه حمل بار از چین بسته به روش حمل، نوع کالا، حجم محموله و.. میتواند تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند؛ از این رو گروه تجاری ققنوس با برخورداری از دفاتر رسمی در چین و خدمات متنوع حمل بار از چین به صورت هوایی، دریایی، درب به درب و همچنین خدمات ترخیص کالا، اماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز میباشد.

روش های حمل و نقل بار از چین

روش های حمل و نقل متعددی جهت حمل بار از چین به ایران وجود دارند که هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم ارائه میگردند. توجه داشته باشید که برای انتخاب شیوه مناسب حمل بار از چین حتما باید هزینه حمل بار از چین و عوامل مختلفی نظیر مدت زمانی که در اختیار دارید، چگونگی ترخیص کالا از گمرک و امکانات مورد نیاز کالا جهت حمل را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برای اخذ بهترین تصمیم ها پیشنهاد میکنیم پیش از شروع فعالیت تجاری خود، با کارشناسان ققنوس مشورت نمایید و شرایط حمل بار دریایی، هوایی و زمینی و.. را بشناسید.

حمل بار دریایی

چرا حمل بار دریایی از چین به ایران مناسب است؟ نکته اول این است که هزینه حمل بار از چین به این شکل بسیار کمتر از سایر روش ها میباشد و بهترین روشی است که امکان حمل و نقل کالاهای بسیار سنگین و حجیم را با هزینه‌ای به صرفه فراهم میکند. خدمات حمل بار دریایی از چین گروه تجاری ققنوس به دو صورت فول کانتینر (FCL) و خرده بار (LCL) ارائه میشود. اگر حجم محموله شما کمتر از 10 CBM است، حمل LCL را به شما پیشنهاد میکنیم؛ در غیر این صورت، سرویس حمل بار دریایی FCL میتواند انتخاب بهتری باشد.

علاوه بر این، خدمات حمل بار دریایی به صورت درب به درب از چین به دبی از جمله خدمات محبوب گروه تجاری ققنوس میباشد که امکان حمل دریایی کالا و ترخیص کالا در دبی را به هر ادرسی که بخواهید فراهم میکند و از بسیاری از مشکلات و هزینه حمل بار از چین میکاهد.

همچنین بخوانید  معرفی مجموعه "گنجینه‌ی طلایی شاتوت" | تولید نرم افزار CRM

حمل بار از چین

حمل بار هوایی

یکی از مهمترین روش های واردات کالا از چین به ایران، حمل بار هوایی میباشد که در چند سال اخیر بیش از گذشته مورد توجه تجار و وارد کنندگان ایرانی قرار گرفته است. با توجه به پروازهای متعددی که میان چین و ایران صورت میگیرد، روش حمل بار هوایی از چین یکی از ایمن ترین و سریع ترین روش های واردات کالا از چین  به ایران محسوب میشود و امکان حمل بار از شهرهای اصلی و تجاری چین نظیر گوانجو و شنژن نیز وجود دارد. دلایل زیادی وجود دارند که سبب میشوند تا سرویس حمل بار هوایی از چین را انتخاب کنید، اما اگر بخواهیم به مهمترین آنها بپردازیم، میتوانیم به مزایای زیر اشاره کنیم:

  • سرعت بالا جهت حمل و ترانزیت کالا: حمل بار هوایی از چین به ایران با ایرلاین های مستقیم حداکثر دو روز و با ایرلاین های غیر مستقیم حداکثر 5 روز خواهد بود.
  • امنیت زیاد: بسته بندی مناسب و ایمن کالا از جمله دلایلی است که احتمال آسیب را تا حد زیادی کاهش میدهد.
  • حمل کالا بدون نگرانی از تحریم ها
  • بدون نیاز به ترانزیت داخلی بار در ایران
  • ترخیص سریع کالا در گمرک فرودگاه امام خمینی

حمل بار زمینی

حمل بار زمینی نسبت به سایر روش ها به ویژه حمل بار هوایی بسیار ارزان تر است و معمولا افرادی که محدودیت زمانی ندارند و نمیخواهند هزینه زیادی صرف نمایند، برای مسیرهای کوتاه تر حمل به صورت زمینی را انتخاب میکنند. سرویس حمل بار زمینی از تمامی کشورها به ویژه کشورهای اروپایی مانند آلمان، انگلیس و فرانسه به هر دو شیوه فول تراک و گروپاژ به مشتریان ارائه میشود و با هزینه بسیار مقرون به صرفه تری که دارد، در طول یک هفته محموله را در مقصد مورد نظر تحویل خواهند داد. از جمله مزایایی که حمل بار زمینی با خود به همراه دارد، میتوان به امکان تخلیه بار در چندین گمرک متفاوت در ایران اشاره کرد.

 جدول هزینه و زمان بندی حمل بار از چین

 جدول هزینه و زمان بندی حمل بار از چین

هزینه حمل و نقل

زمان حمل

نام سرویس

بالا

خیلی سریع

حمل بار هوایی از چین به دبی ( فرودگاه به فرودگاه )

متوسط

متوسط

حمل بار دریایی از چین به دبی ( بندر به بندر )

پایین

متوسط

حمل بار دریایی به صورت درب به درب از چین به دبی

پایین

سریع

حمل بار هوایی به صورت درب به درب از چین به دبی

 

چرا به ترخیص کالا از گمرک نیاز است؟

 از هر یک از روش های حمل بار از چین مانند حمل بار دریایی یا هوایی استفاده کنید، انجام تشریفات ترخیص کالا امری ضروری خواهد بود و بدون انجام کلیه مراحل ادارای و تشریفاتی گمرک قادر به خروج بار از گمرک نخواهید بود. از آنجا که عدم آشنایی تجار و صاحبان کالا با مراحل ترخیص کالا سبب مشکلات زیادی میشود و این بخش از واردات کالا را به پروسه‌ای بسیار دشوار تبدیل کرده است، کارشناسان و تیم مجرب گروه تجاری ققنوس با تسلط بر  تمامی مراحل واردات و ترخیص کالا، میتوانند تجار و بازرگانان عزیز را همراهی کنند. بخشی از مهمترین مراحلی که جهت ترخیص بار دریایی  توسط تیم ترخیص کار ققنوس انجام میشوند، عبارتند از:

  • ورود اطلاعات اولیه در سامانه EPL
  • دریافت شماره کوتاژ
  • کنترل و ارزیابی و تعیین ارزش کالا
  • دریافت مجوزهای قانونی لازم
  • پرداخت هزینه های ترخیص کالا
  • اخذ مجوز بارگیری و درب خروج
همچنین بخوانید  مزایای استفاده از شیشه رنگی

کلام پایانی

در حال حاضر واردات کالا از چین از جمله تجارت های بسیار پرسود و هموار برای تجار و وارد کنندگان ایرانی است. جدا از برخی از مراحل واردات مانند شناسایی تولید کننده مناسب و تامین محصولات باکیفیت، هزینه حمل بار از چین و ترخیص کالا مواردی هستند که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرند. جهت حمل بار از چین روش های متعددی مانند حمل بار دریایی و حمل بار هوایی از چین وجود دارند که میتوانید بسته به نیاز و شرایط خود یکی از انها را انتخاب کنید. خدمات حمل بار از چین گروه تجاری ققنوس یکی از سرویس های ویژه و محبوب ققنوس است که امکان حمل سریع و مطمئن محموله وارداتی شما را فراهم میکند. هر سوالی در زمینه خدمات حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا دارید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *