تبلیغات

تبلیغات

نکات کاربردی طراحی و تجهیز اتاق جلسات

tajhiz-confer

وقتی که ما نیاز به تقویت صدا، ضبط صدا، ضبط تصاویر ویدئویی و از همه مهم‌تر آرشیو و مستند سازی جلسات، رای گیری، ترجمه همزمان، تشخیص صدا، انتقال صوت و تصویر داریم باید به فکر تجهیز سالن کنفرانس برای شرکت یا مجموعه خود باشیم.

شرکت آوا تدبیر ارائه‌دهنده خدمات منحصر‌به‌فرد و ویژه در این زمینه است، لازم به ذکر است که تجهیز سالن کنفرانس می‌تواند ضمن فراهم کردن یک محیط حرفه‌ای و ایجاد زمینه ای عالی برای یک جلسه، تأثیر خوبی روی مذاکره و روند کاری شما داشته باشد، البته مراحل تجهیز سالن کنفرانس و همچنین استفاده از محصولات مناسب و سازگار با یکدیگر و متناسب با بودجه مدنظر از موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

نکات جذاب تجهیز سالن کنفرانس

سالن‌های اختصاصی کنفرانس می‌تواند با فراهم کردن محیطی رسمی و حرفه‌ای زمینه ای عالی برای برگزاری یک جلسه کاری مهم باشد تا جایی که بتواند تأثیر به یاد ماندنی از بیزینس شما به جا بگذارد. شاید تا به حال به این مورد رسیده باشید که چه نکته های منفی می‌تواند در برگزاری جلسه در یک مکان عمومی وجود داشته باشد، اما اگر ما از سالن کنفرانس اختصاصی خود استفاده کنیم چطور؟ در دنیای امروزی و عصر جدید سالن‌های کنفرانس از شکل قدیمی خود خارج شده‌اند و با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن سیستم‌های قدرتمند دیجیتال تمامی کارفرمایان به سمت سیستم‌های دیجیتال و کنترل مرکزی روی آورده اند.

موارد مهمی که برای کارفرمایان و افرادی که تصمیم به تجهیز سالن کنفرانس می‌گیرند این است که بتوانند مستندسازی سازی درستی از جلسه شان داشته باشند، در کاربری و استفاده از سیستم کنفرانس بتوانند به‌راحتی عمل کنند و قابلیت ارتباط همزمان با نقاط مدنظرشان را داشته باشند. تمامی نکاتی که ذکر کردیم نیازمند تجهیزات خاص در زمینه صدا، تصویر، شبکه، نور و …. است که در ادامه مطلب به بررسی هر یک از این موارد و ضرورت وجود آن‌ها برای راه اندازی سالن کنفرانس استاندارد می‌پردازیم.

سیستم کنفرانس دیجیتال

سیستم کنفرانس دیجیتال نسل جدید سیستم‌های کنفرانس به شمار می‌آید که به کاربران امکانات و قابلیت های منحصربه‌فردی را از جمله : سیستم رای‌گیری، ترجمه همزمان و سیستم اتوترکینگ بهره می‌برد. اتوترکینگ به قابلیتی گفته می‌شود که در آن هنگام دریافت صدا از هر میکروفون، سیستم کنفرانس به‌صورت خودکار اقدام به تصویربرداری از آن فرد خواهد کرد، در ادامه به بررسی کامل تر از اتوترکینگ خواهیم پرداخت، در حال حاضر سیستم‌های کنفرانس دیجیتال به‌دلیل امکانات و قابلیت های کاربردی در اتاق جلسات یکی از اولین گزینه های کارفرمایان برای انتخاب می‌باشند و سیستم‌های کنفرانس آنالوگ جای خودشان را به نسل جدید یعنی سیستم‌های کنفرانس دیجیتال داده‌اند، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل تر در رابطه با تجهیز سالن کنفرانس با سیستم دیجیتال و آنالوگ با کارشناسان شرکت آوا تدبیر در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید  چرا زمان آن رسیده که از ساعت‌های هوشمند استفاده کنیم!

چند نکته مهم و کاربردی برای خرید سیستم کنفرانس

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید سیستم کنفرانس، تعداد و کیفیت امکاناتی است که با خود به همراه دارد. سیستم کنفرانس می‌تواند امکانات متعددی داشته باشد که بسته به نیاز، افراد و سازمان‌ها می‌توانند یک یا چند مورد از آن‌ها را استفاده کنند. یقینا استفاده از برند های معتبر در زمینه تجهیز سالن کنفرانس کمک شایانی به کیفیت خروجی پروژه می‌کند، از این جهت که برند های معتبر کیفیت قابل قبول وخدمات بهتری را به شما ارائه می‌دهند، برای انتخاب دقیق‌تر و بهتر در این زمینه شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس

سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس زنجیره ای از تجهیزات سالن کنفرانس است که با استفاده از آن‌ها میتوانیم اصطلاحا صدایی با وفاداری بالا و استاندارد برای سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها و همچنین پخش مولتی مدیا در سالن مورد نظر داشته باشیم. این تجهیزات شامل موارد مختلفی می‌شود که باید به‌صورت دقیق به بررسی آن‌ها بپردازید، البته لازم به ذکر است که طراحی و انتخاب تجهیزات باتوجه‌به هر فضا و معماری متفاوت است.

بهترین شرکت تجهیز سالن کنفرانس در ایران

شرکت آوا تدبیر آرتین به شماره ثبت 82113، با استفاده از مهندسین و متخصصان خبره ارائه‌دهنده خدمات تخصصی در زمینه های : تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن همایش، تجهیز سالن آمفی تئاتر ، تجهیز سینما خصوصی، تجهیز استودیو صدا و سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه در سراسر کشور عزیزمان ایران است، شما می‌توانید برای مشاوره تخصصی رایگان و همچنین دریافت پیش فاکتور با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا باتوجه‌به نوع پروژه و بودجه اختصاص یافته بهترین تجربه از خدمات ذکر شده را داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *