تبلیغات

تبلیغات

چرا برای کسب و کار خود به یک طراحی سایت عالی نیاز دارید؟

site-mosh

طراحی سایت شامل ایجاد هر وب سایتی است. این فرآیند معمولاً با درک یک طراح از هدف نهایی یک سایت آغاز می شود. مانند طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای فروش محصولات یا طراحی سایت معرفی برای ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان

وب سایت شما بازتابی از تجارت و برند شماست. همچنین این اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان شما از کسب و کار شما خواهند داشت. به همین دلیل است که شما به یک طراحی سایت عالی برای کسب و کار خود نیاز دارید. اگر وب سایت شما به نظر می رسد که در دهه قبل ساخته شده است، مردم ممکن است درباره شما و اعتبار کسب و کارتان قضاوت کنند.

طراحی سایت از نگاه مشتریان

بسیاری از مردم بصری هستند. چیزی که آنها در وب سایت شما می بینند تعیین می کند که آیا آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات یا خدمات با شما تماس بگیرند یا خیر .اگر مردم به ‌سایت شما بیایند و با رنگ‌ها و فونت‌های مختلف به هم ریخته مواجه باشند، باعث ترک آنها از سایت می‌شود.

تاثیر طراحی سایت

مهم نیست که محتوای وب سایت شما چقدر عالی باشد، اگر طراحی سایت شما مناسب نباشد، کاربران همچنان آن را ترک خواهند کرد. شما می توانید جذاب ترین محتوا را در وب داشته باشید، اما اگر به دلیل انتخاب نامناسب طراحی، یافتن مطالب مورد نظر یا خواندن برای کاربران دشوار باشد،آن ها به سایت دیگری مراجعه خواهند کرد.

شرکت طراحی سایت در تهران (وینسار وب )

اهمیت طراحی سایت:

1-    یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید است.

سایت شما یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان می بینند. به همین دلیل طراحی وب مهم است!

در مورد آن فکر کنید: وقتی به دنبال یک رستوران جدید هستید، آیا از رستورانی دیدن می کنید که تابلوی طرح دار و قدیمی دارد؟

 شاید هر چند وقت یک‌بار، اما احتمالاً بیشتر اوقات، جایی را انتخاب کنید که حرفه‌ای‌تر و به‌روزتر به نظر برسد. اگر رستورانی نتواند برای زیبا جلوه دادن مکان خود وقت بگذارد، ممکن است فکر کنید که آنها هم برای درست کردن غذاهای خوب خود وقت ندارند.

در مورد کسب‌وکار شما هم همین‌طور است: اگر سایت شما عالی به نظر نمی‌رسد، مردم کمتر تمایل دارند با شما تجارت کنند.

  • می تواند به شما کمک کند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کنید.

با طراحی سایت حرفه ای میتوانید با مشتریان فعلی خود بهتر و راحت تر ارتباط برقرار کنید. و برای نگهداشت و خرید بعدی مشتریان خود برنامه ریزی داشته باشید.مانند دادن کد تخفیف برای مشتریان گذشته ،جهت خرید محصول جدید یا خدمات دیگر شما…

همچنین بخوانید  خرید بتل پس کلش آف کلنز از ویجی استور

3-    به شما این امکان را می دهد که شخصیت شرکت خود را به رخ بکشید

وب سایت حرفه ای یک برداشت اولیه به یاد ماندنی ایجاد می کند (که بسیار مهم است زیرا تغییر اولین برداشت ها دشوار است).

4-    راه آسانی را برای افراد فراهم می کند تا با شما تماس بگیرند

در طراحی سایت حرفه ای راه های سریع و راحت برای ارتباط مشتریان درنظر گرفته خواهد شد، تا درباره محصولات/خدمات شما بدون نیاز به بازدید از مکان فیزیکی شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

5-    طراحی سایت خوب بر سئو سایت شما تاثیر میگذارد

یک سایت با طراحی خوب کار را برای موتورهای جستجو مانند گوگل آسان می کند. این بدان معناست که ترافیک بیشتری از طریق این جستجوها به سایت وارد می شود!

یک سایت خوب طراحی شده همچنین به شما کمک می کند تا با آخرین روند فن آوری و تکنیک های بازاریابی که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، همراه باشید.

 

طراحی سایت چگونه بر سئو سایت تاثیر میگذارد؟

طراحی وب روی تجربه کاربر تأثیر می گذارد، اما بر رتبه بندی موتورهای جستجو نیز تأثیر می گذارد. شیوه‌های ضعیف طراحی رتبه سئوی شما را پایین می‌آورد و سایت شما را در نتایج جستجوی پایین‌تر نشان می‌دهد. این امر تأثیر مستقیمی بر نتیجه کسب و کار شما دارد، به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی طراحی با تمرکز بر  سئو سایت از همان ابتدا بسیار مهم است.

 

ویژگی های یک طراحی سایت خوب

 

·       استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

در طراحی سایت شما باید از تصاویر باکیفیت استفاده شود که بتواند توجه کاربر را به خود جلب کند. تصاویر با کیفیت بالا اغلب با وضوح و جزئیات مشخص می شوند.

بهترین راه برای انجام این کار استفاده از تصاویر ارائه شده توسط شما می باشد.البته در صورتی که عکاسی حرفه ای یا صنعتی انجام شده باشد.

·       طراحی سایت رسپانسیو

طراحی ریسپانسیو تکنیکی است که به سایت شما اجازه می دهد تا با اندازه و وضوح صفحه نمایش هر دستگاهی سازگار شود. این بدان معناست که شما می توانید یک سایت داشته باشید که بر روی هر نوع دستگاهی کار می کند، از تلفن همراه گرفته تا تبلت، لپ تاپ، دسکتاپ و حتی تلویزیون!

طراحی سایت حرفه ای (وینسار وب)

·       رسانه های اجتماعی در سایت

یک سایت باید راهی آسان برای اشتراک گذاری محتوای خود در اختیار کاربران قرار دهد. این شامل تصاویر و متن است، و همچنین شامل یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی می شود. با ادغام رسانه های اجتماعی، انتشار پیام برند خود را برای کاربران خود آسانتر میکنید.

همچنین بخوانید  ترموگراف ویراترکر، راز موفقیت تاجران امروزی

·       CTA (دکمه های فراخوانی)

CTAها عالی هستند زیرا به شما در هدایت کاربران در سایت کمک می کنند. آنها باید در رنگهایی باشند که از سایر قسمتهای سایت متمایز باشد تا افراد بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

طراحی سایت اختصاصی (وینسار وب)

بهترین CTAها آنهایی هستند که بزرگ، جسورانه و واضح هستند. باید مشخص باشد که هنگام کلیک کردن بر روی یکی از این دکمه ها چه اقدامی باید انجام دهید.

چند کار ساده وجود دارد که میتوانید انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما دارای یک CTA آسان برای استفاده است:

  • یک موضوع ساده داشته باشید: اگر رنگ ها و تصاویر زیادی دارید، تشخیص اینکه چه چیزی مهم است برای مردم دشوار است. یک پالت ساده فقط با یک یا دو رنگ توجه را به جایی که می خواهید جلب می کند – CTA شما.
  • آنها را مجبور نکنید خیلی سخت فکر کنند: هر چه کاربر شما کمتر فکر کند، بهتر است.
  • بدیهی است: اگر می دانید چه چیزی می فروشید، کاربر خود را حدس نزنید! محصولات خود را جلوی صورت آنها قرار دهید و اجازه دهید کلیک کنند.

·        گزینه های شخصی سازی برای کاربران

یک طراحی وب مدرن باید یک گزینه شخصی برای کاربران داشته باشد. توانایی تطبیق محتوای یک سایت با نیازهای کاربر، امکان تجربه غنی تر، هم از نظر سبک و هم از نظر عملکرد را فراهم می کند.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

یک شرکت طراحی سایت خوب می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت با تمام ویژگی های مورد نظر کمک کند. اینجاست که انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب اهمیت زیادی پیدا میکند.

وینسار وب(https://vinsarweb.com)  یک شرکت طراحی سایت در تهران می باشد که یک سایت اختصاصی عالی مناسب کسب و کار شما و مخاطبان خاص کسب و کار طراحی میکند که مردم را جذب کند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت شما بازمی گرداند.

تصور کنید اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، یک وب سایت با طراحی خوب چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد!

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ( https://vinsarweb.com ) مراجعه کنید و با کارشناسان طراحی سایت وینسار وب مشاوره تلفنی داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *