تبلیغات

تبلیغات

خرید یوسی پابجی موبایل در ایران

uc-pubg-mobile

پابجی موبایل

پابجی موبایل اصلی دارای ویژگی هایی است که به شدت آن را اعتیادآور کرده است. شما با طیف گسترده ای از سلاح هایی که بدست می آوردید می توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. در خانه ها و مکان های مختلف مخفی شوید و منتظر دشمن بمانید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا در آوردید. اگر از طرفداران بازی سبک بتل رویال هستید. این بازی می تواند نظر شما را جلب کرده و از آن لذت ببرید.

 

یوسی پابجی

خرید یوسی در ایران

همانطور که همه شما آگاه هستید متاسفانه امکان خرید یوسی پابجی موبایل بصورت مستقیم در ایران وجود ندارد .

اما این نکته به این معنی نیست که شما بیخیال گردونه های جذاب و اسکین های مختلف این بازی بشید فقط کافیه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا چند راهکار راحت و ایمن به شما معرفی کنیم .

امنیت در خرید یوسی

دلیل اینکه این همه روی امنیت در خرید های خارج از ایران تاکید داریم دلایل زیادی داره یکیش و مهمترینش اینه که خیلی از پلیر های حرفه ای هزینه زیادی روی اکانت بازی میکنن و در صورت بن شدن و یا به سرقت رفتن اکانت با ضرر قابل توجهی مواجه میشن .

خرید یوسی نصف قیمت بازار

متاسفانه این چند وقته به دلیل قیمت بالای دلار قیمت های خرید یوسی هم افزایش پیدا کرده و خیلی از کلاه برداران با شعار خرید یوسی نصف قیمت بازار در حال کلاه برداری هستند .

در این نوع کلاه برداری دو اتفاق می افتد یک با دلار سرقتی واریز یوسی انجام میگیرد که اکانتی که یوسی رو دریافت میکنه دیر یا زود بن میشه کاملا و دوم اینکه هیچ یوسی دریافت نمیکنن و پولشون از دست میره . پس گول تبلیغات این چنینی رو نخورید . قیمت دلار مشخصه و قیمت محصولات یوسی هم مشخص .

آموزش خرید یوسی از پابجی پی

شما برای خرید یوسی در پابجی پی فقط کافیه به سایت پابجی پی مراجعه کنید و پک یوسی مورد نظرتونو انتخاب کنید و مراحل ثبت نام و احراز هویت رو انجام بدید و پرداخت کنید و یوسی رو داخل اکانت بدون ورود به اکانت بازی و فقط از طریق آیدی بازی تحویل بگیرید .

پابجی پی دارای نماد اعتماد الکترونیک هست و چند ساله در این زمینه فعالیت داره پس با خیال راحت خریدتونو انجام بدید .

یوسی پابجی

 

خرید یوسی با کارت به کارت

خیلی از پلیر ها بدلایلی امکان پرداخت آنلاین با رمز پویا رو ندارن به همین دلیل در پابجی پی روش پرداخت کارت به کارت در نظر گرفته شده تا براحتی هرچه تمام تر بتونن خرید یوسی بدون رمز پویا داشته باشن و ازبازی لذت ببرن .

همچنین بخوانید  آشنایی با 5 مورد از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص موبایل

خرید یوسی تحویل فوری

پلیرهای حرفه ای براشون زمان تحویل یوسی خیلی اهمیت داره در پابجی پی با توجه به وجود پشتیبانی آنلاین سایت پشتیبانی تلفنی و تلگرامی سفارشات براحتی قابل پیگیری بوده و زمان واریز سفارشات بسیار پایین هست در حد چند لحظه .

قیمت یوسی

قیمت یوسی ارتباط کاملا مستقیمی به قیمت روز دلار داره و با توجه به همین امر جهت عدم ضرر مشتریان قیمت یوسی بر اساس قیمت لحظه ای دلار در نظر گرفته میشود و همیشه در حال بروز رسانی می باشد .

اما با توجه به اینکه پابجی پی همیشه سعی در ارائه بهترین کیفت و پایین ترین قیمت دارد نرخ سود محصولات با پایین ترین حالت ممکن در نظر گرفته شده است .

خرید یوسی از گوگل پلی

متاسفانه با توجه به وجود تحریم های مختلف برای کشور عزیز ایران خرید مستقیم از گوگل پلی برای کاربران بسیار سخت است و احتمال متضرر شدن بسیار بالا و پیشنهاد ما برای خرید یوسی فقط خرید از سایت های معتبر همچون پابچی پی است که بدون ورود به اکانت و تضمین واریز یوسی می باشد .

کانال خرید یوسی

با توجه به کلاه برداری هایی که بالاتر توضیح دادیم بهتره برای عدم متضرر شدن به هیچ عنوان از طریق کانال های بی نام و نشان اقدام به خرید نکنید متاسفانه این کانال ها درصورت کلاه برداری امکان پیگیری ندارند .

بهترین و ایمن ترین روش خرید، خرید از سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیک است .

خرید یوسی با ایدی

خرید یوسی با آیدی با توجه به عدم نیاز قرار دادن اطلاعات ورود به اکانت در اختیار فروشگاه ایمن ترین روش خرید یوسی می باشد شما میتوانید در پابجی پی فقط با ارائه آیدی عددی بازی و اسم کارکتر خودتون براحتی یوسی رو داخل اکانت تحویل بگیرید و از بازی لذت ببرید .

رویال پس پابجی موبایل

مسابقات رویال پس پابجی موبایل به صورت فصلی در داخل بازی برگزار می‌شود. شرکت و رقابت در مراحل اولیه رویال پس کاملا رایگان و ساده می‌باشد؛ به طوری که تمام بازیکنان پابجی می‌توانند در آن‌ها شرکت کرده و برخی از جوایز اولیه این مسابقات را به دست آورند. اما به دست آوردن جوایز و هدایای اصلی این مسابقات نیازمند خرید درون برنامه‌ای یکی از گزینه‌های الایت پس است. الایت پس در واقع بخشی جدا از بخش رایگان رویال پس می‌باشد که اصلی‌ترین جوایز بازی را در آن‌ها قرار داده‌اند. خرید رویال پس در پابجی پی فقط با استفاده از آیدی بازی انجام میشود و مستقیم در اکانت خود آن را دریافت میکنید .

همچنین بخوانید  برترین اپلیکیشن های 1400

خرید یوسی

سرویس کاهش پینگ پابجی موبایل

با توجه به اینکه سرور های بازی پابجی موبایل در داخل ایران قرار ندارند و اکثر پلیر های از مشکل پینگ و ریجستر تیر رنج میبرند ما در پابجی پی سرویس اختصاصی کاهش پینگ را ارائه دادیم . همچنین در صورت عدم رضایت از این سرویس میتوانید محصول را برگشت داده و مبلغ خود را بصورت کامل دریافت نمایید .

خرید یوسی

خرید یوسی بعد از مطالعه مقاله بالا قطعا راحت تر می باشد و میتوانید با خیال راحت و بدور از هرگونه نگرانی کلاهبرداری از سایت پابجی پی خرید یوسی مورد نیاز و یا رویال پس خود را داشته باشید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *