تبلیغات

تبلیغات

تکنولوژی روز دنیا در صنعت قالیشویی ازنگاه آئین خراسان مشهد

ghalishoyi

با رشد دنیای مدرن اگر بخواهیم از رویه ی رشد عقب نمانیم باید همگام با تکنولوژی پیش روی کنیم و از ابزارآلات جدید و بروز استفاده کنیم. دستگاه های مدرن و پیشرفته نسبت به روش های قدیمی و سنتی شست و شو بسیار مقرون به صرفه تر میباشد. هزینه های مهم جانبی ازجمله آب و برق بسیار کاهش یدا کرده است و فرش با ظرافت و دقت بسیار بیشتری نسبت به گذشته شسته میشود. استفاده از مدرن ترین و بروز ترین ماشین آلات قالیشویی باعث افزایش راندمان و پایین آوردن میزان خستگی کارگران شده که این خود مسبب افزایش کارایی آنان است. قالیشویی آئین خراسان با بیش از 40 سال سابقه در زمینه خدمات فرش توانسته تا با بکارگیری بروزترین و جدیدترین تجهیزات شستشو در صنعت قالیشویی مشهد انقلابی در شستشو و خدمات فرش ایجاد کند تا رویی دیگر از کیفیت و آراستگی در فرش ها به ارمغان آید.

 

بررسی دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک

دستگاه های تمام اتوماتیک که بدون دخالت دست و فقط با یک اپراتور اداره شود را قالیشویی های معتبری چون قالیشویی آئین خراسان دارند چرا که این دستگاه ها بسیار مدرن و با تکنولوژی بالا و گران قیمت هستند و هر قالیشویی ضعیف و نو پایی توان خرید و پرداخت هزینه ی آن را ندارد. قالیشویی ها پس از چند سال کار کردن به این نتیجه می رسند که شست و شوی قدیمی و دستی فرش ها، پاسخ گوی نیاز مشتریان و تعداد زیاد آنان نخواهد بود. از این رو باید از دستگاه های تمام اتوماتیک برای شستشوی فرش ها استفاده کرد. این دستگاه ها به دلیل قیمت بالای آن ها ممکن است از قدرت خرید قالیشویی ها خارج باشد.
ویژگی های فنی دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک
دستگاه شستشوی اتوماتیک بدون دخالت مستقیم نیروی انسانی فرایند شستشوی فرش را انجام می دهد. غالبا فرایند کاری دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو به این ترتیب میباشد:

  • وارد کردن فرش به درون دستگاه
  • فشار آب و خیس کردن فرش
  • اضافه کردن مواد شوینده به روی آن
  • عبور از زیر فرچه ها و برس مخصوص
  • آب کشی نهایی
  • رول شدن مجدد فرش

کارشناسان قالیشویی آئین خراسان پس از آزمایش های متعدد و گوناگون، فواید دستگاه شستشوی ارتعاشی را این چنین برآورد کردند:

  • شستشوی ۶۰ فرش در ساعت یا به عبارتی ملموس تر “هر دقیقه یک فرش”.
  • سیستم هوشمند تشخیص ضخامت فرش
  • تنظیم کننده اتوماتیک میزان درگیری برس با فرش با استفاده از جک اسکرو و سنسور ارتفاع بر حسب ضخامت فرش.
  • سیستم شستشوی ارتعاشی ضمن شستشوی بافت سه بعدی فرش، به الیاف فرش آسیب وارد نمی کند.
  • شستشوی پشت فرش با استفاده از برس غلتکی پایین

قالیشویی آئین خراسان  با بیش از 40سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی کارخانه ادیب، آئین خراسان، بانو و شهرفرش، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزلرا در اختیار همشهریان خود قرار دهد

صنعت قالیشویی

روش کار دستگاه قالیشویی

همچنین بخوانید  همه چیز در مورد باتری‌های لیتیومی موبایل

همان طور که گفته شد یکی از راه های کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در شستشوی فرش ها، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک است که در این دستگاه ها تا حد امکان انسان دخالت ندارد و نسبت به دستگاه های قدیمی تر از ایمنی و ضمانت کار بالاتر و سرعت بالاتری برخوردار است . دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی آئین خراسان این قابلیت را دارند که در هر 60ثانیه شست و شوی کامل یک فرش ۱۲ متری را انجام دهند. این دستگاه ها مجهز به چند فرچه و برس هستند که در کنار هم و به صورت افقی و عمودی شستشوی فرش را انجام میدهند. طول آنها حدود ۴ متر است و چند فرچه دیگر نیز پشت سر هم قرار گرفته است که با حرکات خود فرش جهت حرکت و فرچه زدن هر فرچه،  با فرچه پشت سر خود متفاوت است یعنی به گونه ای تعبیه شده است که اگر یک فرچه در یک جهت حرکت کرد، فرچه بعدی در جهت دیگر و همین ترتیب تا فرچه آخر ادامه پیدا میکند.
این عمل باعث می شود که فرش در جهت های مختلف شسته شود و از نظر پاکیزگی به خوبی تمیز و کثیفی های آن که ممکن است در عمق نخ های فرش رفته باشد، کاملا پاک شود. سیستم آب کشی آن نیز به صورت مکانیزه و کامل انجام می شود و نسبت به روش های قدیمی و سنتی آب کشی کامل تری دارد.
در قالیشویی آئین خراسان مشهد از روش های جدید و مدرن شستشو و ممتازترین دستگاه های قالیشویی تمام مکانیزه و اتوماتیک استفاده می شود که این امر باعث میشود افزایش سرعت در طی شست و شوی فرش ها و همچنین رضایت مشتریان در سالیان متواتر ادامه پیدا کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *