تبلیغات

تبلیغات

بهترین شغل های فصل زمستان

job-winter

بهترین شغل های فصل زمستان؛ برخی شغل ها وجود دارند که بلافاصله با فرارسیدن فصل زمستان بازار کاری آن ها کساد می شود و این افراد مجبور هستند که یا با بیکاری خو بگیرند و یا این که خود را با حرفه ای سرگرم کرده و از آن درآمد داشته باشند.

به عنوان مثال، افرادی که به عنوان کارگر فصلی کار می کنند را می توان در رده اشخاصی تقسیم بندی کرد که با فرا رسیدن فصل زمستان بازار کاری آن ها کساد می شود و منبع درآمدی شان از آن ها سلب می شود و…

به خاطر همین موضوع، ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین شغل های فصل زمستان بپردازیم که با فرا رسیدن زمستان، بازار کاری آن ها کساد نمی شود و همیشه مشتریان خود را دارد.

آموزش سیم پیچی

یکی از بهترین شغل های فصل زمستان که برخلاف برخی مشاغل با فرا رسیدن فصل زمستان بازار کاری آن کسلد نمی شود، شغل سیم پیچی است.

امروزه و با توجه به افزایش روز افزون استفاده از انواع وسایل الکتریکی و الکترونیکی، بازار کار سیم پیچی از رونق قابل توجهی برخوردار است و می توان آن را در رده  یکی از بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد.

همه وسایل الکترونیکی دارای موتور هستند و از آن جا که بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع وسایل الکتریکی و الکترونیکی، نوع موتور به کار رفته در آن ها متفاوت است، هر یک از این موتورهای به کار رفته در این وسایل به سیم پیچی متفاوتی نیاز دارند.

موتور هر یک از وسایل الکترونیکی بسته به نوع وسیله الکترونیکی متفاوت است؛  به عنوان مثال، نوع موتور به کار رفته برای ماشین ظرفشویی با نوع موتور به کار رفته در یک پنکه تفاوت های بسیاری دارد؛ از جمله این تفاوت ها می توان به متفاوت بودن ضخامت و همچنین میزان قدرت و دور موتور به کار رفته در وسایل الکترونیکی مذکور و سایر وسایل الکتریکی دیگر اشاره کرد.

بنابراین از آن جا که در تمام انواع وسایل الکترونیکی از سیم پیچی استفاده می سود می توان این رشته شغلی را در رده بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد که در فصل سرما نیز بازار کاری آن از رونق نمی افتد و همیشه مشتریان خود را دارد.

همچنین در صورت خرابی انواع وسایل الکترونیکی، با توجه به قیمت بسیار بالای انواع وسایل الکترونیکی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در صورت خرابی لوازم خانگی الکترونیکی خود به جای خرید مجدد آن وسیله الکترونیکی، به فرد متخصص در زمینه سیم پیچی وسایل الکترونیکی مراجعه کنند و با پرداخت هزینه ای کم تر از هزینه خرید مجدد آن وسایل الکترونیکی ، وسایل خود را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده نمایند.

همچنین بخوانید  چگونه درختان سیب سریعتر میوه دهی خود را آغاز کنند؟

همان طورکه گفتیم، شغل سیم پیچی از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است؛ این شغل چه در داخل و چه در خارج کشور از بازار کاری بسیار پر رونقی برخوردار است؛ اما از آن جا که این رسته شغلی جزو یکی از تخصصی ترین مشاغل فنی است و انجام حتی کوچکترین خطا در حین انجام این کار می تواند منجر وارد آمدن خسارت های جبران ناپذیری شود، بنابراین حتما باید آموزش های تخصصی و عملی لازم در زمینه آموزش سیم پیچی در یک آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر فراگرفته شود.

شما با گذراندن یک دوره عملی و تخصصی کوتاه مدت در یک آموزشگاه معتبر می توانید در عرض کوتاه ترین مدت ممکن وارد این بازار کاری پر رونق و پر مشتری شده و در فصل زمستان نیز از یک منبع درآمد پایدار و مطمئن برخوردار شوید.

آموزش شغل تابلو برق

شغل تابلو برق را نیز می توان جزو یکی دیگر از بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد.

تابلو برق در واقع محفظه ای است که به منظور حفظ امنیت افراد خاصر در یک محل، قطعات کنترلی، لوازم نمایشگر ولتاژ، جریان، توان، فرکانس و…در آن جا تعبیه می شود.

در مورد بازار کاری تابلو برق این طور می توان گفت که از آن جا که از تابلو برق در تمام ساختمان های مسکونی، تجاری ، صنعتی و … استفاده می شود، این شغل را می توان جزو یکی از بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد که همیشه حتی در فصل زمستان نیز مشتریان خود را داشته و هیچ گاه از رونق نمی افتد.

اما از آن جا که شغل تابلو برق را نیز مانند شغل سیم پیچی می توان حزو یکی از تخصصی ترین مشاغل تقسیم بندی کرد، به صرف داشته علاقه و زمینه های لازم نمی توان وارد این بازار کاری شد؛ زیرا در صورت بروز کوچکترین خطای انسانی به خاطر کم تخصص بودن در زمینه کاری ذکر شده، این امر می تواند خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی را چه به مشتری به عنوان ارباب رجوع. و چه به عنوان فرد حاضر در صحنه به عنوان تابلو کار برق وارد نماید.

بنابراین اگر شما هم جزو علاقه مندان به این رشته شغلی هستید و می خواهید درزمینه تابلو برق فعالیت کنید باید حتما این نکته را بدانید که منظور اشتغال در لین ریته شغلی حتما باید دوره عملی و تخصصی آموزش تابلو برق را در آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر بگذرانید تا در حین انجام کار، بر اثر بی دقتی و یا کم تخصص بودن دچار حادثه نشوید.

همچنین بخوانید  قیمت دستگاه کش لس بانک ملت چقدر است؟ شرایط خرید به چه صورت است؟

با گذراندن یک دوره آموزش عملی تخصصی کوتاه مدت در یک آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر به آسانی و در عرض یک مدت چند ماهه خواهید توانست به بازار کاری این شغل دسترسی پیدا کرده و آینده شغلی و درآمد خود را در همه فصول سال تضمین نمایید.

آموزش برق ساختمان

برق ساختمان را نیز می توان جزو یکی دیگر از بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد.

یک برقکار ساختمان چه در هنگام برق کشی یک ساختمان درحال ساخت و چه پس از آن و به خاطر لزوم تعویض و تعمیر برق کشی انجام شده در ساختمان، همیشه مشتریان خود را دارد و فرقی ندارد که فصل زمستان باشد یا تابستان.

بنابراین شغل برق ساختمان را نیز می توان در رده بهترین شغل های فصل زمستان تقسیم بندی کرد که همیشه مشتریان خود را داشته و هیچ گاه از رونق نمی افتد.

همچنین حوزه کاری یک فرد متخصص برقکار ساختمان تنها به برق کشی و تعمیر و تعویض سیم کشی برق ساختمان محدود نمی شود و فردی که آموزش برق ساختمان را گذرانده می تواند در حوزه های کاری مختلفی از جمله به عنوان نصاب و فروشنده آیفون تصویری، انواع کرکره برقی، فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته، انواع دزدگیر و هوشمند سازی انواع ساختمان های مسکونی، اداری، تحاری، بیمارستانی، نظامی و… فعالیت کند.

همچنین شغل برقکاری ساختمان نیز مانند مشاغل ذکر شده در بالا از حساسیت بالایی برخوردار لست و کوچکترین سهل انگاری و یا بی احتیاطی در این رسته شغلی می تواند منجر به برق گرفتگی و‌… شود.

بنابراین بسیار لازم و واجب است که در صورتی که احساس می کنید از علاقه و استعداد لازم برای ورود به بازار کار برق ساختمان برخوردار هستید، در ابتدا یک دوره عملی و تخصصی کوتاه مدت چند ماهه را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر بگذرانید تا با دقت و مهارت کاری بالایی که در رابطه با ریزه کاری و حساسیت های فنی موجود در این رشته شغلی کسب کرده اید، از بروز حوادث ناگوار در محل کار خود جلوگیری نمایید.

سخن آخر

در این مقاله سه مورد از بهترین شغل های فصل زمستان را به شما معرفی کردیم. با گذراندن یک دوره عملی و کاربردی تخصصی در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای معتبر می توانید علاوه بر آن که در فصل زمستان نیز مشتریان خود را داشته و همیشه مشغول به کار باشید، آینده شغلی خود را نیز تضمین کرده و خود را از کابوس بیکاری در فصول سرد برهانید و به یک درآمد پایدارو تضمین شده دست یابید.

همچنین بخوانید  باربری هوشمند

آموزشگاه فنی پویان با ارائه کلاس های متفاوت آماده خدمت به شما عزیزان است.
شماره تماس: 66566140-021

شماره تماس: 66402309-021

تلفن همراه: 7538980-0922

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *