تبلیغات

تبلیغات

موانع مسیر موفقیت را با هوش مالی از بین بردم

cheraghghove2

ممکن است ندانید اما کسب هوش مالی یکی از روش هایی است که می توان از طریق آن اکثر موانع و مشکلاتی که در مسیر موفقیت وجود دارد را از بین برد و بهترین تصمیم گیری ها را در مدت زمانی کوتاه انجام داد که در نتیجه باعث ثروتمندی خواهد شد.

چراغ قوه پلیسی

از قابلیتهای بسیار خوبی دیگری که چراغ قوه پلیسی دارند ضد آب بودن آنهاست به همین دلیل می توان از آنها در محیطهای مرطوب و حتی زیر آب استفاده کرد. میزان دوام و ماندگاری بسیاری از چراغ قوه های جدید بسیار بالا بوده و به همین خاطر می توان آنها را حتی تا چند روز بدون شارژ مورد استفاده قرار داد.

نمونه های جدید چراع قوه پلیسی شوکر دار که به تولید رسیده اند دارای کارایی بسیار بالایی هستند. این چراغ قوه ها به دلیل دارا بودن شوکر می توانند در ماموریتهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

باید بدانید که قدرت نوردهی لامپهایی که در چراغ قوه های پلاستیکی به کار رفته است کاملا متفاوت می باشد. لامپ 200 لومن: این مدلها معمولا برای کوهنوردی و استفاده در کمپینگ ها بسیار مناسب بوده که می تواند بردی تا نهایت 250 متر داشته باشد. لامپ 500 لومن: این لامپها قادرند اهدافی را در فاصله 300 متری را به خوبی روشن کنند.

چراغ قوه پلیسی

چراغ قوه

یکی از ابزار فوق العاده ای که دارای شدت نور و برد بسیار بالایی می باشد و شما تا چند صد متر می توانید محیط اطراف خود را زیر نظر داشته باشید چراغ قوه پلیسی با برد بالا می باشد و حتی هزینه تعمیر و زندگی نگهداری آن نسبتا مقرون به صرفه می باشد.

اگر متوجه شدید که چراغ قوه شما روشن نمی شود و نور ضعیفی دارد باید ابتدا نگاهی به باتری آن بیندازید و حتی پورت آن را بررسی کنید یا به احتمال زیاد شارژ آن تمام شده است. این نوع چراغ قوه ها به دو دسته چراغ قوه های پلیسی باطری خور و چراغ قوه های پلیسی شارژی تقسیم می‌شوند.

در چراغهای باتری دار از باتری لیتیومی استفاده می شود و در هنگام استفاده از آنها توجه داشته باشید چون نوردهی بسیار بالایی دارند از تاباندن نور مستقیم آن به چشمها خودداری کنید زیرا باعث آسیب جدی می شود.

چراغ قوه پلیسی

جیوه در پنکه قدیمی

از فلزات در بسیاری از لوازم الکترونیکی به عنوان رسانا مورد استفاده قرار می گیرد مانند جیوه در پنکه قدیمی، به همین دلیل در زمان گذشته در تلفن ها و بسیاری از لوارم از جیوه استفاده می کردند.

همچنین بخوانید  اکانت قانونی FC24 از فروشگاه معتبر گیم استور

در وسایل الکترونیکی قدیمی بسیاری از فلزات، طلا و جیوه یافت میشد که می توان این فلزات را در باتری و لامپ های قدیمی نیز مشاهده کرد، می توانیم با بازیافت این لوازم، فلزات ذکر شده را به چرخه ی تولید بازگردانیم که در این حالت می توانیم در مصرف منابع صرفه جویی داشته باشیم.

امروزه بازیافت لوازم قدیمی بسیار زیاد شده است که تجارت پرسودی محسوب می شود. از جیوه در اشکال و صنایع مختلفی استفاده شده مثلا برای ساختن اکسید مرکوریک که برای ضدافونی کردن پوست و تولید سموم انواع حشره کش مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *