تبلیغات

تبلیغات

لوازم یدکی استوک بخریم یا اورجینال ؟

yadaki-khodro

امروزه قیمت لوازم یدکی اورجینال به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل اغلب افراد برای تعویض قطعات خودروی خود از لوازم یدکی استوک استفاده می کنند. در مورد خودروهای اما این موضوع کمی فرق می کند دارندگان خودرهای خارجی از طرفی در بازار با محصلوات فیح و غیر اورجینالی مواجه هستند و این لوازم یدکی هر چند که استوک نیستند اما استفاده از آنها به علت غیر اصل بودن به هیچ وجهه توصیه نمی شود و افراد بهتر است که از لوازم یدکی اورجینال برای خودروهای خود استفاده کنند در ادامه این مطلب قصد داریم با شما درباره معایب لوازم یدکی استوک و کارکرده خودرو با شما صحبت کنیم.

معایب استفاده از لوازم یدکی استوک چیست ؟

از لوازم برقی  گرفته تا لوازم خودرو و بقیه محصولات مصرفی که ذهن شما به آنها می رسد بهتر است که به صورت نو خریداری شود، خیلی از افراد هستند که از خرید گوشی هب صورت دست دوم خودداری می کنند. البته که امروزه به دلیل افزایش شدید قیمت ها خرید محصولات و لوازم دست دوم رونق بیشتری گرفته اما باز هم می توان گفت که خرید این لوازم می تواند کاری پر ریسک باشد.

لوازم یدکی استوک به قطعات کارکرده و دسته دوم گفته می شود که این قطعات از روی خودروهایی که قابل استفاده نیستند و اغلب تصادفی می باشند باز می شوند. قطعات یدکی استوک وارداتی می باشند و در زمان خرید این نوع قطعات هیچ ضمانت نامه ای به مشتری ارائه داده نمی شود. بهتر است شما از خرید این نوع لوازم یدکی خودداری کنید زیرا این نوع لوازم یدکی ممکن است به خودرو آسیب زیادی وارد کنند. در صورتی که تمایل دارید با معایب لوازم یدکی استوک آشنا شوید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بررسی معایب قطعات یدکی استوک

از مهم ترین معایب لوازم یدکی استوک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. اغلب قطعات یدکی استوک کیفیت و کارایی لازم را ندارند. در نتیجه استفاده از این نوع لوازم باعث رساندن آسیب به خودرو می شود.
  2. استفاده از لوازم یدکی که دست دوم هستند بدون تردید باعث افزایش هزینه های تعمیر خودرو می شود.
  3. برخی از این لوازم به شدت آسیب دیده یا سرقتی هستند. مورد ذکر شده یکی از مهم ترین معایب قطعات یدکی استوک می باشد.
  4. پیامد استفاده از لوازم یدکی دست دوم این است که خطر تصادف را چند برابر می کنند.
  5. یکی دیگر از معایب این نوع لوازم نداشتن ضمانت نامه می باشد. ممکن است شما قطعه ای را خریداری نمایید و بلافاصله قطعه معیوب شود. در نتیجه مجبور خواهید شد قطعه اورجینالی را خریداری کنید و دوباره نسبت به تعویض قطعه آسیب دیده اقدام نمایید. در این صورت هزینه هایتان چند برابر می شوند.
  6. قطعات یدکی استوک دارای عمر کوتاهی هستند. در نتیجه این لوازم باید در کوتاه ترین زمان ممکن دوباره تعویض شوند.
همچنین بخوانید  فقر زندگی ام را با تجهیزات پزشکی درمان کردم

لوازم یدکی استوک

مزایای خرید لوازم یدکی نو

در ابتدای این مطلب اشاره ای به خودروهای خارجی کردیم ، در کشور ما عمده خودروهای خارجی ای که وجود دارند خودروهای کره ای و یا چینی هستند و افراد بهتر است که برای خرید لوازم یدکی اورجینال هیوندای از فروشگاه های معتبری که اقدام به فروش این محصولات می کنند سر بزنند.

خرید لوازم یدکی نو در مقایسه با خرید لوازم یدکی استوک دارای مزیت های زیادی است. از مهم ترین مزایای خرید لوازم یدکی اورجینال می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. لوازم یدکی نو که دارای برندی معتبر هستند از کیفیت بالایی برخورداری می باشند. در نتیجه بهتر است در زمان خرید این نوع لوازم به برند سازنده آن ها توجه داشته باشید.
  2. این نوع لوازم داری طول عمر بالایی می باشند. بعد از نصب آن ها نیازی نیست که آن ها را مدام تعویض کنید.
  3. یکی دیگر از مزایای خرید لوازم یدکی نو ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان است.
  4. استفاده از لوازم یدکی اورجینال باعث می شود تا هزینه تعمیر و نگهداری خودرو کمتر شود.
  5. برای خرید لوازم یدکی اورجینال نسبت به خرید لوازم یدکی دست دوم باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

لوازم یدکی اورجینال را از کجا بخرم؟

برای کسانی که دارای خودروهای خارجی مانند کیا و هیوندای هستند و به دنبال لوازم یدکی اصل این خودروهای کره ای می گردند بهتر است که به فروشگاه های معتبری که در بازار تهران اقدام به فروش این لوازم می کنند بروند. اگر ساکن تهران هستید و قصد دارید برای خرید لوازم یدکی سراتو و یا سوناتا خود اقدام کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی الماس پارت در خیابان اکباتان واقع در پاساژ معصومی را معرفی می کنیم. الماس پارت یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه و یکی از با سابقه ترین هاست و شما می توانید انواع لوازم یدکی را بسته بندی اورجینال و به صورت کاملا نو و تضمین شده از این فروشگاه خریداری کنید.

لوازم یدکی استوک

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی

اگر که تصمیم به خرید لوازم یدکی نو  را گرفته اید و از خرید لوازم یدکی استئک صرفه نظر کرده اید باید گفت که بهترین کار ا انجام خواهید داد و خرید لوازم یدکی نو و البته اورجینال بهترین انتخاب شما می باشد. حال باید چند نکته را در این خصوص بدانید که خرید خوبی را در این زمینه داشته باشید.

  1. هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای هیوندا و کیا و هرگونه خودروی دیگری مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کنید بشته بندی این لوازم است بسته بندی لوازم اورجینال از بسته بندی لوازم یدکی فیک و غیر اصل جدا هستند و تفاوت دارند. بسته بندی لوازم اورجینال کاملا مشخص می باشد زیرا لوگوی جنیون کاملا مشخص است.
  2. دومین نکته لوگوی های هک شده برروی خود لوازم یدکی است که این نیز یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
همچنین بخوانید  چند نکته مهم برای انتخاب بهتر ترازوی طلافروشی

جمع بندی

بهتر است از خرید لوازم یدکی استوک خودداری نمایید زیرا همانطور که در این مطلب مطالعه کردید این نوع لوازم دارای معایب زیادی هستند. استفاده از این نوع لوازم یدکی باعث می شود که آسیب های جبران ناپذیری به خودرو و سایر وسایل نقلیه وارد شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *