تبلیغات

تبلیغات

با این چای ها زندگی به من روی خوش نشان داد

chay-masala2

متاسفانه تا جایی که یادم میاید زندگی همیشه روی بد خود را به من نشان داد و من هیچوقت امیدی نداشتم که روزی برسد تبدیل به فردی ثروتمند و قدرتمند شوم ولی اکنون با کمک پروردگار یزدان این آرزوی من برآورده شده است و در ادامه می خواهم انواع چای که زندگی من را تغییر داده اند را به شما معرفی کنم. 

چای ماسالا

خرید به صورت عمده در این محصول می تواند علاوه بر کاهش قیمت چای ماسالا، بازار بسیار خوبی را رقم بزند و سود سرشاری داشته باشد. مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد.  شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد.

به دلیل وجود و استفاده از این همه ترکیب گیاهی می توان آن را به عنوان یک دمنوش بسیار بسیار خوشمزه و خوش عطر به حساب آورد که خواص درمانی بسیاری را نیز با خود دارد. دارچینی که در این نوع دمنوش گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طبعی گرم و شیرین است.

چای ماسالا

چای میوه ای

فقدان مواد افزودنی و طعم دهنده ها در چای میوه ای ارائه شده نیز بر قیمت چای میوه ای موثر است زیرا هدف اصلی تهیه چای میوه ای حرکت به سمت زندگی سالم بوده و مواد افزودنی خلاف این نیت است. چای میوه ای یکی از معدود راه هایی است که زندگی ماشینی امروز را به طبیعت پیوند می زند و محصولات طبیعت را به روشی سالم و با روش استفاده ای راحت وارد زندگی انسان می کند.

چای میوه ای برای کسانی که به هر دلیل توانایی استفاده از میوه جات خام را ندارند یا برای کسانی که دوست دارند طعم میوه ای را در غیر فصل عمل آمدن آن میوه بچشند، گزینه ای بسیار مناسب است.  در درمان و پیشگیری از مشکلات گوارشی همچون یبوست و نفخ می توان از چای میوه ای استفاده کرد و همچنین در رفع تشنگی شدید این نوع از چای بسیار موثر است.

چای ماسالا

چای کوهی سوزنی

چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است ولی با توجه به این ها قیمت چای کوهی سوزنی بسیار مناسب می باشد. نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند. این چای در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد و در هر منطقه با نامی متفاوت شناخته می شود، از اسامی مختلف آن می شود به کلکنه، چای چوپان، توکلیجه، گل گربه، پشموک و اسامی دیگر اشاره کرد.

همچنین بخوانید  مشخصات و بررسی انواع دستگاه تصفیه آب

رشته کوه البرز و دامنه های آن، زیستگاه اصلی این گیاه هستند اما در قسمت غرب کشور و در ارتفاعات رشته کوه زاگرس هم می توانید به وفور آن را پیدا کنید. پشمینه به صورت بوته ای شکل می روید و ساقه های رونده ای دارد، رنگ برگ های آن سبز روشن و گل های زیبا و خوش رنگ آن در حاله ای از کرک و پشم احاطه شده اند.  

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *