تبلیغات

تبلیغات

امدادینو: خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ در محل چگونه انجام می شود؟

image002

امدادینو، یک مکان قابل اطمینان برای دسترسی شما به تعمیرکاران رسمی نمایندگی است. یکی از خدمات پرطرفدار این مجموعه، تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در محل است. این پروسه با مراجعه تعمیرکار به محل شما انجام خواهد گرفت و راحتی دوچندانی را برای شما به ارمغان می آورد. با این کار، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه های اضافی حمل و نقل و دردسر پیدا کردن تعمیرکار از دوشتان برداشته می شود و به صورت مستقیم پروسه تعمیرات را زیر نظر خواهید داشت.

با این حال شاید سوال خیلی ها ” چگونگی ” انجام این تعمیرات باشد. این بدین خاطر است که خیلی از ما، مراجعه اول تعمیرکار را به منزله ” عیب یابی ” دستگاه تلقی می‌کنیم و انتظار رفع مشکل را در مراجعه اول نداریم! با این حال، امدادینو به شما این اطمینان را می دهد که با بررسی و تحلیل مشکل شما، تعمیرکار را با تجهیزات کافی به محلتان ارسال کند تا رفع مشکل در همان روز میسر شود! این یعنی ” عادی شدن اوضاع در آشپزخانه و شسشتوی دوباره ظروف در ظرفشویی سامسونگ ” ! در ادامه نگاهی دقیق تر به مراحل انجام تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در محل توسط تکنسین های امدادینو انداخته ایم.

امدادینو چگونه ظرفشویی سامسونگ را در محل سرویس می کند؟

 اولین مرحله در تعمیرات ظرفشویی سامسونگ، ثبت درخواست از سوی مشتری می باشد. برای این کار می توانید با شماره 02187700770 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت امدادینو Emdadino.com درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست شما، پشتیبان های امدادینو با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعتی نظیر مدل، مشکل دستگاه و محل سکونت را از شما دریافت می کنند. سپس، زمان مناسب برای رجوع تعمیرکار به محل با شما هماهنگ خواهد شد و پس از تایید سفارش شما، مرحله بررسی و تحلیل مشکل آغاز می شود!

بررسی و تخلیل مشکل ظرفشویی سامسونگ

در امدادینو همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت! تکنسین های کارآزمودۀ این مجموعه، از قبل مشکلات متداول ظرفشویی سامسونگ را شناسایی کرده اند و آموزش های لازم را برای رفع مشکل از سوی کمپانی دریافت کرده اند. به عنوان مثال، اگر مشتری ” عدم تخلیه آب از ظرفشویی سامسونگ ” و یا ” نمایش ارورE5” را به عنوان مشکل دستگاه اطلاع دهد، تعمیرکار با ابزار مناسب جهت تست پمپ تخلیه و تجهیزاتی جهت رفع گرفتگی لوله و شلنگ ظرفشویی به محل ارسال می گردد. همچنین، یدکی سازگار و  اورجینال پمپ تخلیه نیز به  تعمیرکار تحویل داده می شود تا در صورتیکه رفع مشکل با تعمیرات پمپ جوابگو نباشد، از قطعۀ تعویضی استفاده کند.

همچنین بخوانید  مقایسه پردازنده اینتل و AMD | جزئیاتی که نمایان می‌شوند!

اعزام تعمیرکار به محل و شروع پروسه عیب یابی

پس از تجهیز شدن تکنسین با ابزار و یدکی های مناسب، تعمیرکار به موقعیت مکانی شما اعزام خواهد شد. این تعمیرکار پس از حضور در محل، عیب یابی دقیقی از دستگاه انجام خواهد داد تا مشکل را به صورت قطعی تشخیص دهد. مشکلات ظرفشویی سامسونگ معمولا عوامل مختلفی دارند که تنها عیب یابی دقیق دستگاه می تواند به رفع مشکل کمک کند. در این پروسه، از ابزار استاندارد و مورد تایید کمپانی سامسونگ استفاده می شود تا نقص اصلی دستگاه مشخص شود.

پایان پروسه عیب یابی و برآورد هزینه احتمالی

پس از تشخیص دقیق مشکل، تعمیرکار امدادینو لیست کتبی از مشکلات دستگاه را به شما ارائه می دهد. در پایان این لیست، هزینه تخمینی تعمیر یا تعویض قطعات گردآوری شده است. این هزینه با پیروی از ضوابط اتحادیه رسمی لوازم خانگی سامسونگ برآورد می شود و کاملا تحت نظارت مجموعه امدادینو قرار دارد. در صورتیکه با این هزینه موافقت کنید، مراحل تعمیر و رفع مشکل ظرفشویی سامسونگ آغاز می شود.

شروع پروسه تعمیر و تعویض قطعات

از آنجایی که تعمیرکار امدادینو از قبل با تجهیزات و یدکی های کافی به محل شما ارسال شده است، پروسه تعمیرات نیز در همان روز و در حضور خودتان انچام خواهد گرفت! در این پروسه، تعمیرکار در ابتدا برای تعمیر قطعات اقدام می کند اما در صورتیکه قطعه ای غیر قابل ترمیم باشد، از یدکی اورجینال آن استفاده خواهد شد. این قطعات به صورت مستقیم از نمایندگی رسمی سامسونگ تهیه شده اند و کارکرد و کیفیت آن از سوی امدادینو مورد آزمایش قرار گرفته است.

تست کارکرد صحیح دستگاه و ارائه ضمانت نامه کتبی

پس از پایان تعمیرات، تکنسین ارسالی موظف به تست کارکرد صحیح ظرفشویی سامسونگ در مقابل شماست. در این مرحله باید تمامی مشکلات دستگاه رفع و کارکرد دستگاه به حالت عادی بازگشته باشد. در صورتیکه دستگاه کارکرد صحیحی داشته باشد، هزینه تعمیرات دریافت و ضمانت نامه کتبی کیفیت خدمات به کاربر اهدا می شود. این ضمانت نامه، نشان از اطمینان تکنسین از کیفیت تعمیرات خود دارد و به امدادینو نیز این امکان را می دهد تا در صورت بروز مشکلات در آینده، پاسخگوی شما عزیزان باشد. به این ترتیب، تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در محل شما آغاز و در همان مکان به پایان می رسد!

امدادینو

امدادینو؛ تجربه سرعت و کیفیت در تعمیرات لوازم خانگی

مجموعه امدادینو، همواره تلاش می کند با جذب زبده ترین تعمیرکاران و تحلیل و بررسی مشکلات اولیه مشتری، یک قدم از سایر رقبای خود جلوتر باشد تا بتواند در این مراجعه، مشکل را برطرف سازد. اگر به تعمیرات ظرفشویی در انواع برندها نیاز دارید، حتما سری به سایت Emdadino.com بزنید تا ضمن مطرح کردن مشکلتان، مشاوره ای رایگان در تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید.

همچنین بخوانید  چند تکنیک راهبردی که در میلیاردر شدن من مؤثر بود

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *