تبلیغات

تبلیغات

قیمت آیفون ۱۴ در بازار ، رکورد بیشترین قیمت گوشی را میزند؟

سری گوشی های پرچمدار اپل خانواده آیفون 14

چند روز قبل بود که در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ ( ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ) اپل از جدیدترین گوشی های آیفون پرچمدار خود رونمایی کرد. اپل با این کار به کاربرانی که چشم انتظار سری گوشی های پرچمدار آیفون ۱۴ اپل بودند پاسخی مثبت داد.

سری گوشی های پرچمدار اپل خانواده آیفون ۱۴ دارای چهار عضو ( گوشی آیفون ۱۴ ، گوشی آیفون ۱۴ پلاس ، گوشی آیفون ۱۴ پرو و گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس ) میباشد. اپل از جدیدترین فناوری های روز دنیا بر روی گوشی های آیفون خود به کار برده است.

اپل رونمایی از جدیدترین گوشی های خود باز هم برند های سامسونگ و شیائومی را به مبارزه طلبید.

 زمانی که گوشی های آیفون جدید به بازار می آیند تمامی رقیبان اندرویدی خود را شکست داده و منتظر یک رقیب سرسخت می شوند که برای سری گوشی های آیفون ۱۴ نیز همین گونه است.

 در نسخه های پرو آیفون ۱۴ ( گوشی آیفون ۱۴ پرو و گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس ) جدیدترین تراشه اپل یکی از پرقدرت ترین چیپست های روز دنیا ست A16 Bionic به کار رفته است که می تواند تمامی کارهای سنگین را به راحتی آب خوردن بدون کوچکترین اختلالی انجام دهد.

قیمت سری گوشی های آیفون ۱۴

بهترین زمان خرید گوشی آیفون 14

زمانی که گوشی های جدید اپل وارد بازار می شوند مانند محصولات نوبرانه دارای حباب قیمتی هستند که در چندین هفته اول قیمت آیفون ۱۴ بسیار چشمگیر و زیاد است اما رفته رفته به یک قیمتی پایه میرسد.

بهترین زمان خرید گوشی آیفون ۱۴ دقیقا همین زمان است که به کمترین قیمت خود رسیده است. حتی در روزهای اولیه قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به دو برابر قیمت پایه رسیده است اما با توجه به دور شدن از تاریخ رونمایی این حباب قیمتی اولیه رفته رفته شروع به کوچک شدن میکند.

از آنجایی که شرکت اپل جزو برندهای لاکچری محسوب می شود پس محصولات اپل نیز دارای قیمت بیشتری به نسبت دیگر برند ها هستند.

همانطور که می دانید قیمت گوشی ها بنابر حافظه داخلی آنها متفاوت است که در پایین انواع قیمت گوشی های آیفون ۱۴ را برای شما قرار داده ایم.

از آن جایی که اپل هیچگونه نمایندگی در ایران ندارد و گوشی های آیفون به شکل مسافری وارد می‌شود که قیمت آنها اصلاً بر اساس قیمت جهانی تعیین می شود.

از آنجایی که یک سری مشکلات سر گوشی های وارد شده به کشور وجود دارد و همچنین ممنوعیت های ورود گوشی های آیفون در ان باید منتظر قیمت نجومی این سری گوشی ها باشیم و حتی شاید نسخه یک ترابایتی آیفون۱۴ را تا ۱۰۰ میلیون تومان هم قیمت گذاری شود.

همچنین بخوانید  درخت ثروت در زندگی ام شکوفه داد

 البته بر تمامی ممنوعیت ها و مشکلات ورود قیمت گمرک به قیمت این گوشی افزایش میدهد. سری گوشی های آیفون ۱۴ تا آخر شهریور وارد بازار جهانی شده و همه گیر می شوند ، و در فاصله کوتاهی به بازار ایران خواهند رسید البته مثل تمامی گوشی های دیگر اپل قطعا شاهد تشکیل بازار سیاه برای این سری از گوشی های آیفون خواهیم بود که به کاربران توصیه می کنیم از خرید گوشی آیفون ۱۴ در بدو ورود به کشور ممانعت کنند و دست نگه دارند تا ریزش اولیه قیمتی خود را داشته باشند و با قیمتی منطقی تر اقدام به خرید کنند.

لیست قیمت گوشی های سری آیفون ۱۴

گوشی های آیفون

همانطور که پیش بینی شده بود قیمت سری آیفون ۱۴ اپل تقریباً نسخه قبلی یعنی خانواده سری آیفون ۱۳ تفاوت چندانی نکرده است.

 

قیمت آیفون ۱۴ پرو

 

  • آیفون ۱۴ پرو ۱۲۸ گیگابایتی ۹۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو ۵۱۲ گیگابایتی ۱۲۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو مکس ۱ ترابایتی ۱۴۹۹ دلار

 

قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس

 

  • آیفون ۱۴ پرو مکس ۱۲۸ گیگابایتی ۱۰۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی ۱۱۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو مکس ۵۱۲ گیگابایتی ۱۳۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پرو مکس ۱ ترابایتی ۱۵۹۹ دلار

 

قیمت آیفون ۱۴ پلاس

 

  • آیفون ۱۴ پلاس ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ پلاس ۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۹۹ دلار

 

قیمت گوشی آیفون ۱۴

 

  • آیفون ۱۴ ۱۲۸ گیگابایتی ۷۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ ۲۵۶ گیگابایتی ۸۹۹ دلار
  • آیفون ۱۴ ۵۱۲ گیگابایتی ۱۰۹۹ دلار

 

اگر قصد خرید یکی از گوشی های سری آیفون ۱۴ را دارید می توانید از سایت فروشگاه بزرگ موبایل استقلال اقدام به خرید کنید و تجربه یک خرید مطمئن را داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *