تبلیغات

تبلیغات

نحوه مشاهده تاریخچه تغییر نام کاربری افراد در اینستاگرام

How-to-See-Someone’s-Instagram-Username-Change-History

سرویس اینستاگرام، کاربران و مشاغل زیادی را در خود جای داده است، به گونه ای که بیش از 1 میلیارد کاربر به صورت روزانه در آن فعالیت می کنند. با این حال، در اینستاگرام نیز مانند هر پلتفرم یا رسانه اجتماعی دیگر، نمی توانید مطمئن باشید که اشخاص و یا مشاغلی که یک صفحه در این نرم افزار دارند، دارای فعالیتی قانونی هستند.

یکی از راه های تشخیص اکانت جعلی اینستاگرام، بررسی تغییر نام حساب کاربری افراد در اینستاگرام است. برای مثال، اگر یک حساب تجاری مرتبا نام کاربری خود را تغییر می دهد، این احتمال وجود دارد که قانونی نباشد. از این رو، در این مقاله تصمیم گرفته ایم برای جلوگیری از هر گونه تخلف در این نرم افزار، این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا افراد نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را عوض می کنند؟

دلیل تغییر نام کاربری افراد در اینستاگرام

قبل از هر چیزی، در این بخش از مقاله می بایست دو سوال را مطرح کنیم. اول از همه، آیا می توانید نام کاربری قدیمی یک شخص را پیدا کنید؟، چرا مردم نام حساب کاربری خود را تغییر می دهند؟.

دو دلیل اصلی وجود دارد که افراد یا مشاغل تصمیم به تغییر نام حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی می گیرند. یکی از دلایل اصلی آن، ایجاد یک نام بهتر و یا کاربر پسندتر است که باعث می شود کاربران چنین تصمیمی بگیرند.

با این حال، اکثر کاربرانی که به فکر یک شغل و درآمد بالا برای خود هستند، اغلب از این نوع تغییر استقبال نمی کنند. زیرا استفاده از این ویژگی باعث عدم اعتماد افراد در اینستاگرام می شود.

دلیل دیگر تغییر نام حساب کاربری اینستاگرام ممکن است به دلیل انگیزه های مخرب باشد. این تغییر، برای این است که قربانیان کلاه برداری نتوانند حساب کاربری مورد نظر را به راحتی پیدا کنند (فهمیدن این تغییر در پیج ها بسیار مهم است، زیرا کلاه برداران می دانند که قربانیان جزئیات حساب کاربری آنها را با نام کاربری پیدا می کنند).

برای مثال، اگر شخصی نام کاربری خود را تغییر و حساب شما را مسدود کرده باشد، در آینده نمی توانید صفحه شخصی او را ببینید. حتی بدتر از آن، اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد حساب فعلی و حتی حساب هایی که قرار است در آینده ساخته شود را نیز با استفاده از این روش برای کاربران مسدود کند.

با این حال، نمی توانید بگویید که هر تغییر نام در حساب کاربری افراد می تواند تنها برای کلاه برداری از کاربران باشد. اما، همواره بررسی این موضوع می تواند به شما در تشخیص این جرائم کمک کند.

همچنین بخوانید  چگونه هنگام استفاده از دیتا،مصرف حجم اینترنت در اینستاگرام کاهش دهیم ؟

به همین دلیل، اینستاگرام روشی برای بررسی تعداد دفعاتی که یک حساب کاربری در گذشته نام خود را تغییر داده، ایجاد کرده است. این ویژگی به تمامی کاربران امکان می دهد اطلاعات دقیقی را از صفحه اینستاگرام مورد نظر خود کسب کنند.

آیا می توان نام های کاربری قدیمی اشخاص را مشاهده نمود؟

در گذشته، اینستاگرام این قابلیت را داشت تا نام و زمان دقیق حساب کاربری افراد را به نمایش بگذارد. این ویژگی به کاربران اجازه می داد بسته به اینکه یک حساب کاربری چقدر نام خود را تغییر داده است را مشاهده کنند. اما امروزه، اینستاگرام با دریافت به روز رسانی های جدید، این قابلیت را دیگر غیر فعال کرده است و افراد تنها تعداد دفعاتی که یک حساب کاربری در گذشته نام خود را عوض کرده است می توانند مشاهده کنند.

نحوه بررسی تاریخچه تغییر نام کاربری در اینستاگرام

بررسی تغییر نام کاربری اینستاگرام

اینستاگرام یک راه آسان برای بررسی اینکه آیا یک حساب کاربری خاص نام کاربری خود را تغییر داده است یا نه ارائه می دهد. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به صفحه کاربری مورد نظر بروید.
  • بر روی نماد “سه نقطه” کلیک کنید.
  • از منوی زمینه گزینه About This Account ضربه بزنید.
  • به Former Usernames بروید. اکنون می توانید تعداد دفعاتی که یک صفحه نام کاربری خود را عوض کرده است را مشاهده کنید.

یکی از نقاط ضعف این ویژگی این است که در همه حساب های اینستاگرام موجود نیست. از این رو، اگر گزینه About This Account را مشاهده نمی کنید، ممکن است حساب کاربری مورد نظر اطلاعات کاربری خود را وارد نکرده است.

با این حال، نکته منفی دیگر در این روش این است که شما تنها اطلاعاتی را مشاهده خواهید کرد که اخیرا اتفاق افتاده است. برای مثال اگر آنها برای مدت طولانی نام کاربری حساب خود را تغییر ندهند، اینستاگرام به شما خواهد گفت که حساب کاربری هرگز چنین کاری را نکرده است.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *