تبلیغات

تبلیغات

6 توصیه مهم به کاربران جدید اینستاگرام

6-Things-All-New-Instagram-Users-Should-Do-First

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی است که در زمینه ارسال تصاویر و ویدیو ها بسیار موفق کار کرده است. اینستاگرام در چند سال گذشته مجموعه ای از ویژگی های جدیدی را مانند اشتراک گذاری لینک، استفاده از ویژگی ریلز، موسیقی در استوری، استیکر ها و دیگر موارد را به برنامه اضافه کرده است. استفاده از برنامه برای تازه واردان ساده به نظر می رسد و کاربران می توانند به راحتی با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

با این حال اگر به تازگی در اینستاگرام یک حساب کاربری جدید ایجاد کرده اید، چند توصیه مهم برای هر کاربر وجود دارد که می بایست هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهد، از این رو توصیه می کنیم موارد اشاره شده در ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

پروفایل اینستاگرام خود را به روز کنید

پروفایل اینستاگرام

هنگامی که یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد می کنید، ابتدا با یک صفحه خالی و یک نام کاربری که در بالای صفحه قابل مشاهده است مواجه می شوید. برای استقبال بیشتر و اینکه مردم بدانند این حساب متعلق به شماست، جزئیات نمایه خود را به روز کنید، این ویژگی به دوستان شما کمک می کند در صورتی که حساب شما خصوصی (Private) باشد، به راحتی شما را جستجو کنند.

بنابراین با آپلود یک عکس، نمایه خود را با دستورالعمل های زیر شروع نمایید:

  • با زدن آیکون “User” از منوی پایین به پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  • بر روی “Edit Profile” ضربه بزنید.
  • اکنون بر روی “Change Profile Photo” کلیک کنید، و در نهایت با استفاده از دوربین یک عکس جدید گرفته و یا از کتابخانه خود یک تصویر انتخاب کنید.

گزینه مورد نظر خود را از کتابخانه انتخاب کرده و آن را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. پس از انجام این کار، متوجه تغییر آیکون در نمایه خود خواهید شد.

کار بعدی که باید انجام دهید این است که خود را در Bio معرفی کنید. توجه داشته باشید که در این بخش شما تنها می توانید از 150 کاراکتر استفاده کنید، بنابراین به تعداد کلمات توجه داشته باشید.

اگر نام کاربری (Username) خود را که هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام برای خود انتخاب کرده اید را دوست ندارید، می توانید آن را در این بخش تغییر دهید. علاوه بر این می توانید یک نام (Name)، شماره تلفن (Phone Number)، آدرس ایمیل (E-mail Address) و جنسیت را از تنظیمات اطلاعات شخصی (Personal information Settings) اضافه نمایید.

تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام خود را به روزرسانی کنید

تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام

قبل از اینکه شروع به دنبال کردن افراد کنید و به دیگران اجازه دهید تا نمایه، استوری و محتوای حساب کاربری تان را ببینند، می بایست چند دقیقه را صرف به روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی خود کنید. بنابراین، به نمایه خود بروید و سپس بر روی نماد سه خط افقی که در گوشه سمت راست برنامه وجود دارد کلیک کنید. از آنجا بر روی Settings ضربه بزنید و در نهایت به بخش Privacy بروید.

همچنین بخوانید  چگونه صفحه اکسپلور اینستاگرام خود را تغییر دهیم

اولین کاری که در این بخش می توانید انجام دهید این است که حساب خود را عمومی و یا خصوصی کنید. در یک حساب معمولی همه پست های شما برای تمامی کاربران قابل مشاهده است، هر کسی می تواند آنها را لایک و یا برای هر پست نظر ارسال کند.

در مورد یک حساب خصوصی، پست های شما فقط برای دنبال کنندگان قابل مشاهده است. وقتی افرادی به غیر از فالوور های شما از نمایه بازدید می کنند، صفحه خالی را می بینند که به جای پست های شما روی آن حساب خصوصی نوشته شده است. از این رو برای نمایش پست ها می توانند برای شما درخواست فالو بفرستند که اگر دوست داشتید می توانید آن ها را تایید کنید.

گزینه بعدی ویژگی “Limits” است که به کاربران امکان می دهد حساب های خاص، فالوور های اخیر و یا افرادی را که شما را دنبال نمی کنند را مسدود کنند تا به هیچ وجه با شما ارتباط برقرار نکنند.

اعلان های اینستاگرام خود را تنظیم کنید

اعلان های اینستاگرام

برای تکمیل این مرحله از تنظیمات به گزینه “Notification” بروید. از آنجا به بعد می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید اینستاگرام در مورد چه چیز هایی به شما اطلاع رسانی کند.

برخی از اعلان هایی که اینستاگرام برای شما ارسال می کند به شرح زیر است:

  • لایک و کامنت در پست های شما.
  • لایک شدن کامنت ها.
  • عکس هایی که در آنها تگ شده اید.
  • شخصی درخواست فالو شما را بپذیرد.
  • شخصی بدون دنبال کردن شما پیامی برای شما ارسال کند.
  • یاد آوری اعلان های جدید دیده نشده.
  • اولین پست ها، استوری ها و لایو های افراد.
  • تعداد بازدید های ویدیویی.

هر کاربر می تواند با کلیک بر روی عنوان مورد نظر اعلان ها را به دلخواه خاموش و یا روشن نگه دارد.

افراد جدید را در اینستاگرام فالو کنید

فالو در اینستاگرام

در نهایت برای شروع کار می توانید افراد جدیدی را به لیست فالوور های خود اضافه کنید. با جستجو و دنبال کردن دوستان، خانواده و افراد مشهور کار خود را در اینستاگرام شروع کنید. پس از انجام این کار، لیستی از محتواهای جذاب و تعداد زیادی از تولید کنندگان محتوا را مشاهده خواهید کرد که می توانید از بخش کاوش آنها را دنبال کنید.

اولین پست اینستاگرامی خود را به اشتراک بگذارید

پست اینستاگرامی

اکنون که حساب شما آماده است، می توانید با خیال راحت اولین پست اینستاگرامی خود را به اشتراک بگذارید. اگرچه در سال های قبل کاربران تنها می توانستند از طریق نسخه موبایلی اینستاگرام پست های خود را ارسال کنند، اما امروزه با به روزرسانی های به عمل آمده، تمامی افراد می توانند تصاویر و یا ویدیو های خود را از طریق نسخه وب و دسکتاپ نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین بخوانید  دلیل ارسال کد اینستاگرام از شماره ایرانسل چیست؟

برای آپلود اولین تصویر در اینستاگرام، دستورالعمل های زیر را دنبال نمایید:

  • بر روی نماد + در گوشه سمت راست کلیک کنید.
  • بر روی گزینه “Post” کلیک کنید.
  • تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت گزینه → را بزنید.
  • در صورت تمایل یک عنوان جذاب و موقعیت مکانی اضافه کنید.
  • در نهایت تصاویر را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید.

کلام آخر

اکنون که نمایه شما آماده است، می توانید بدون مشکل از پلتفرم اینستاگرام استفاده کنید. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره کنیم، در صورت عدم استفاده از حساب کاربری، اینستاگرام، اکانت شما را به عنوان اسپم شناسایی می کند و به طور کامل آن را حذف می کند. از این رو توصیه می شود پس از ساخت حساب کاربری، سریعا پروفایل خود را به روزرسانی نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *