تبلیغات

تبلیغات

آیا خرید فالوور واقعی است؟

follower-vaghei

اینستاگرام یک پلتفرم رایگان است که امروزه در سراسر دنیا، کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌ است. این برنامه با فراهم کردن فضایی جذاب و مدرن، سهم زیادی از اوقات مردم را فراهم می‌کند. 

این نرم‌افزار به کاربران دسترسی می‌دهد تا با به ‌اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه خود، به تبادل اطلاعات و نظرات بپردازند.

برخی از صاحبان مشاغل نیز به منظور بیشتر دیده‌شدن کار خود و یا تبلیغات برای کسب‌‌وکار خود در این فضا حضور دارند. در همین راستا پیج‌های تجاری بسیاری در اینستاگرام وجود دارند که برای بیشتر دیده‌شدن، باید کار‌هایی را انجام بدهند.

برای افزایش درآمد و بیشتر دیده‌شدن یک پیج تجاری، می‌بایست کارهایی از قبیل افزایش فالوور، تعداد لایک، کامنت و بالا بردن ویو اکسپلورر را انجام داد. افزایش تعداد فالوورهای واقعی یکی از راه‌های موثری برای دیده ‌شدن یک پیج می‌باشد. با ما همراه باشید تا با روش‌های افزایش تعداد فالوور به‌طور واقعی آشنا‌ شوید. 

مزایای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟

این موضوع کاملا واضح است که هرچه تعداد فالوور‌های یک پیج اینستاگرام بیشتر باشد، بیشتر دیده می‌شود. به همین منظور صاحبان پیج‌های کسب‌وکار همواره به دنبال راه‌حل‌هایی برای افزایش تعداد فالوورهای خود هستند.

فرض کنید شما به دنبال خرید یک ساعت مچی وارد اینستاگرام خود می‌شوید. شما با سرچ در هشتگ‌های مد‌نظر خود با تعداد زیادی پست مرتبط با ساعت مچی مواجه می‌شوید. در این میان پستی را که دلخواه شماست انتخاب می‌کنید‌. با مطالعه مشخصات و اطلاعات پست ترغیب می‌شوید که به صفحه صاحب پست مراجعه کنید.

در نگاه اول آنچه برای شما اهمیت پیدا می‌کند محتوای  پیج، تعداد فالوورهای پیج که نوعی اعتبار برای آن محسوب می‌شوند، لینک‌های موجود در پیج و به‌طور کلی هر آنچه که برای جذب یک مخاطب ضروری تلقی شود.

افزایش تعداد فالوورها به‌طور واقعی، به میزان قابل توجهی تعداد ویو پست‌ها، لایک و کامنت‌های شما را بالا می‌برد و همین راهی برای ورود پست‌های شما به اکسپلور اینستاگرام است.

از طرفی تعداد بالای فالوور برای پیج‌هایی که در آن‌ها کسب‌وکاری در حال انجام است، نوعی اعتبار محسوب می‌شود و باعث می‌شود اعتماد مشتری‌های آن‌ها جلب شده و به تعداد مشتریان افزوده ‌شود. همچنین اگر تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرام بالا باشد، بازدید استوری‌ها و کانال IGTV هم به دنبال آن افزایش می‌یابد و باعث می‌شود برند آن‌ها شناخته ‌شده‌تر شود.

راه‌هایی برای افزایش تعداد فالوور واقعی

برای اینکه بتوانید تعداد فالوورهای خود را به عدد مد‌نظر برسانید راه‌های مختلفی وجود دارد:

1-    یک پروفایل زیبا و جذاب طراحی کنید

همچنین بخوانید  نحوه افزودن متن جایگزین (Alt Text) در پست های اینستاگرامی

ایجاد یک پروفایل مناسب با فضا و محتوای پیج‌تان، برای دیده‌شدن پیج شما بسیار موثر خواهد ‌بود.

2-    محتوای مناسب تولید کنید

تولید محتواهای مناسب با فضای پیج یا کسب‌وکاری که دارید، مخاطبان را وادار به دنبال کردن شما می‌کنند. اگر محتوایی که در صفحه خود به اشتراک می‌گذارید متناسب با درخواست دنبال‌کنندگان شما نباشد، نه‌تنها باعث افزایش تعداد فالوورهای خود نمی‌شوید، بلکه باعث ریزش تعدادی از آن‌ها می‌گردید.  پس برای انتشار مطالب و محتوایی که به اشتراک می‌گذارید به اندازه کافی وقت بگذارید‌.

3-    استفاده از هشتگ‌های مرتبط

هشتگ‌گذاری یکی از بهترین راه‌های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام است. چنان‌چه از هشتگ‌های مربوط به پست خود استفاده کنید، پست شما در معرض دید مخاطب‌های بیشتری قرار می‌گیرد و به شناخته‌ ترشدن و افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند.

4-    دیگر پیج‌ها را فالو کنید و با آن‌ها تعامل داشته ‌باشید

با فالو کردن و تعامل با پیج‌های دیگر،  آن‌ها را ترغیب می‌کنید تا سری به پیج شما بزنند و محتوای پیج شما را بررسی کنند. همین امر موجب افزایش تعداد فالوورهای شما می‌شود.

5-    به‌طور منظم استوری به اشتراک بگذارید

داشتن یک پیج فعال و پویا و به اشتراک گذاشتن روزانه استوری‌های داستانی و جذاب، مخاطبان را به دنبال کردن پیج‌تان تشویق می‌کنید.

6-    تبلیغات داشته‌ باشید

اگر صاحب یک برند تجاری در دنیای اینستاگرام هستید، تبلیغات جذاب برای دیده‌شدن شما امری واجب است. داشتن تبلیغات خوب، مخاطبان بیشتری را به سمت شما جذب می‌کند. 

7-    از وب‌سایت‌های معتبر فالوورهای واقعی بخرید

همه راه‌حل‌هایی که برای افزایش فالوور به شما معرفی کردیم، به طور آهسته و در طول زمان نسبتا طولانی به رشد پیج شما کمک خواهند ‌کرد. اما اگر شما وقت و انرژی کافی برای انجام راهکا‌رهای فوق را ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های معتبری که این خدمات را ارائه می‌دهند کمک بگیرید. شما می‌توانید با خرید فالوورهای واقعی از سایت دیجی فالوور تعداد فالوور هایتان را بالا ببرید.  مزیت مهم خرید فالوور واقعی با کیفیت در سایت دیجی فالور کم‌هزینه‌تر بودن آن نسبت به دیگر سایت‌ها می‌باشد.

 

خرید فالوور واقعی

دلایل خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالور

سایت دیجی فالور به همراه یک تیم حرفه‌ای آماده کمک و افزایش فالوورهای پیج شماست‌. اگر می‌خواهید بدون فوت وقت و از راهی مطمئن و قطعی به پیشرفت و رشد پیج خود کمک کنید، همین حالا اقدام به خریدن فالوور واقعی از سایت دیجی فالور کنید. شما می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای تیم دیجی فالور ارتباط بگیرید و در نهایت به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.

همچنین بخوانید  چگونه حساب هک شده اینستاگرام را بازیابی کنیم

از مهمترین دلایل خرید فالوور واقعی از سایت دیجی فالور، کیفیت بالا و مطمئن آن است. متاسفانه امروزه بسیاری از سایت‌های نامعتبر فالورهای فیک و جعلی  را با هزینه‌ای گزاف به مردم می‌فروشند. اما سایت دیجی فالور با فروش فالور واقعی با هزینه‌ای مناسب، بسیاری از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها را به خود جذب کرده است.

این سایت به طور طبیعی افراد را جذب صفحه شما می‌کند به‌طوری که پیج شما را در معرض دید هزاران نفر قرار می‌دهد و افراد می‌توانند متناسب با علاقه و نیاز خود شما را دنبال کنند. اما دیگر پیج‌ها بطور همزمان تعدادی فالوور فیک و جعلی را به صفحه شما اضافه می‌کنند که باعث بلاک شدن شما از جانب اینستاگرام خواهد شد.

کلام آخر

با توجه به اهمیتی که اینستاگرام در عصر جدید در بین مردم دارد، وارد شدن در این فضا و سرمایه‌گذاری روی پیج‌های معتبر و پربیننده، قطعا نتیجه‌بخش خواهد ‌بود. برای پیشرفت یک پیج و افزایش تعداد فالوورهای آن در مدت زمان کوتاه، خریدن فالوورهای واقعی  که ویوی استوری، پست‌ها، لایک و کامنت‌های شما را افزایش ‌دهند، راهی میانبر و مثمر ثمر است.

اگر شما هم پیج کاری دارید و به دنبال راهی برای رسیدن به درآمد هستید بهتر است در ابتدای امر علاوه‌بر تبلیغات گسترده، تعدادی فالوور هم خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید از پیج معتبر دیجی فالور است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *